Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 начина за убедилтелната комуникация в маркетинга

от
5418 0 18 Февруари. 2014
Успешни стратегии

6 начина за убедилтелната комуникация в маркетинга
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Голяма част от комуникацията се осъществява с цел убеждаване. Винаги се опитваме да накараме отсрещния да ни разбере и да мисли като нас. Цялостната стратегия на марките по време на комуникация е да Ви убеди. Разбира се последната цел е да накарате клиентите да купуват от Вас, но за да купуват - те трябва да бъдат убедени, че трябва да пазаруват от Вас. Има различни начини за убеждаване на клиентите, подбрали сме 6 най-успешни начина по които можете да убедите своите клиенти.

1. Обща полза. 
 
Някои марки са на мнение, че най-добрия начин за убеждаване е да накарате клиентите да повятват, че имат обща полза от купуването на продуктите.
 
2. Специализация. 
 
Хората се убеждават по-лесно да купят даден продукт ако им бъде препоръчан от специалист, вместо от обикновен човек. Като малки всички имаме доверие на това, което чуваме от родителите си, по-късно започваме да вярваме на това, което ни казват учителите  и т.н. докато растем хората в позицията на специалист се менят. Най-често този метод се използва в рекламите за паста за зъби. Има ли паста за зъби, която не е препоръчана от лекари?
 
3. Кoнцентрация/намаляване.
 
Това е много често срещан метод за убеждаване в рекламите. Накратко този метод може да се обясни по следния начин: концентрира се върху цилните страни на продукта, като се минимализират слабите страни. В тези реклами има много повтаряне на ползите за да бъдат запомнени.
 
4.  Ограничаване на възможностите. 
 
В тези реклами се показват две възможности. Лошата марка и Нашата марка. В тези реклами се прави сравнение между двата продукта и печелившата марка е "Нашата марка".

GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство
GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук

Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021
Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021

Повече детайли тук


 
5. Метода "Преди-след".
 
Това е класически метод за рекламиране на козметични продукти. В него се прави сравнение преди използването на продукта и след използването му. Най-често се използва за продукти за епилация, лекарства за плешивост. пластична хирургия и т.н.
 
6. Създаване на позитивна нагласа относно продуктие. 
 
В този метод се цели да бъде предадена някоя позитивна страна на продукта. Най-често рекламите, в които се изпозлват деца, създават позитивна нагласа за марката независимо от това какво се рекламира. 

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.