от Biznesidei.bg
5135
12 Януари. 2016
Успешни стратегии
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
Оценка на потребителя
Когато става дума за достигане до потребителите, връзките с обществеността могат да бъдат и най-добрият приятел, и най-върлият враг на компанията. Изграждането на силни отношения с клиентите се основава на взаимните доверие и уважение. Клиентите са тези, които дават "заряд" на бизнеса, поради което естествено имат очаквания от компанията да следва определени правила.
По-долу ще откриете 5 правила, които да следвате, когато установявате добри отношения с клиентите:
1. Бъдете постоянни и консистентни в отпускането на информация.
Постоянството в публикуването на информация е нещо, което клиентите изискват от фирмите.
Ако Вашият PR екип може да се справи с изискването за консистентност, това ще позволи по-ефективно да се спечели вниманието на аудиторията, да се предизвика интерес и към продукта/ услугата, които фирмата предлага. Когато имате тази възможност, публикуваjте информация за компанията си редовно.
2. Продавайте различията, които имат продуктите и услугите Ви.
Мислете за това какво прави един продукт или определена услуга уникална за клиентите. Какви са функциите, които им помагат да се продават? Какво може компанията да предложи, което конкурeнтите ѝ не са в състояние да дадат на потребителите?
Имайки тези фактори предвид, ще бъдете в състояние да продавате по-добре, концентрирайки се върху уникалните черти на всичко, което предлагате. Клиентите предпочитат именно фирми, които продават уникални продукти и изпълняват уникални услуги. Не трябва просто да копирате това, което правят други фирми - опитайте се да го трансформирате в нещо ново.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Повече детайли тук
3. Използвайте мнения от клиенти, за да подобрите репутацията си.
Най-доброто средство за популяризация е маркетингът, основан на препоръки от доволни клиенти. Да, социалните мрежи са много полезни за онлайн маркетинга, но PR инструментите помагат на организациите да достигнат до "живия" пазар, на който хората потребяват лично.
Мненията на клиентите са много добър начин да се утвърдите на един пазар. Свържете се с доволните си клиенти и ги помолете да Ви напишат впечатленията си. По този начин и другите Ви клиенти ще могат по-лесно да си съставят представа за това, което предлагате.
4. Познавайте аудиторията.
Да имате опит с различни групи клиенти на пазара, където оперирате, е голям плюс, когато става дума за изграждане на отношения с клиентите.
Различните пазари се повлияват добре от различни стратегии. Именно тук се явява важността от познаването на аудиторията, на която предлагате. Това позволява отношенията Ви с нея да бъдат много по-лични, а маркетинговите Ви усилия - много по-добре насочени. Това също ще помогне да се изгради доверие между клиентите и компанията.
5. Погрижете се компанията Ви лесно да се открива от търсачките.
Обърнете внимание на ключовите думи и оптимизациите за търсачки.
За да направите фирмата си по-откриваема в Google, използвайте думи и изрази, които "хващат" вниманието и се харесват на хората. Такива думи и изрази, които се търсят от хората достатъчно често. Можете да ползвате дори популярните хаштагове, за да бъдете по-откриваеми.
източник: entrepreneur.com
Tags: клиентимаркетинг и рекламавзаимоотношения с клиентивръзки с обществеността
Сподели своя коментар0 Коментари