4 съвета за създаване на ефективен отдел Маркетинг
4633
0
31 Юли. 2017
Успешни стратегии
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Всеки отдел във фирмата Ви има огромно значение за нейния успех.
Все пак, колкото и усилия да влагат, ако маркетингът Ви е слаб, продуктите Ви може никога да не привлекат достатъчно клиентското внимание. Ето защо е много важно да имате силен и ефективен отдел Маркетинг.
Как да го създадете обаче? Вижте следните няколко съвета:
1. Образовайте се.
Тук не става дума да станете маркетолог, а да сте наясно с основните видове и подходи в рекламата. В противен случай ще трябва да разчитате напълно на служителите си и няма да можете да преценявате работата им. Ако искате да контролирате какво се случва в отдела Ви, трябва да разбирате с какво се занимава той.
2. Търсете хора с разнообразни умения.
Не Ви трябват 5-тима маркетингови специалисти, които разбират само от социални мрежи. Трябват Ви хора с различни знания и умения, които да отговарят за различните видове реклама. В противен случай само единия тип маркетингови усилия, които влагате, ще бъде ефективен, а разходите за останалите - напразни.
3. Вложете време и усилия в ефективната комуникация.
Идеята тук не е да внедрите тежки и тромави процедури. Идеята е да комуникирате правилно и да окуражавате и дори приучавате служителите си да комуникират така. Започнете с личен пример, като винаги посочвате какви задачи трябва да се изпълнят максимално ясно, изчерпателно, с конкретни изисквания, най-добре в числови измерители. Колкото по-добре разбират хората Ви какво точно искате, толкова по-лесно ще го изпълнят. Освен това, ако за тях няма неясноти, по-малко неясноти ще възникват и между тях. Може дори да окуражите екипните разработки, при които няколко членове на екипа да работят заедно по разработването на реклами. Например онлайн маркетинга Ви - хората, които се занимават с реклами в социалните мрежи, и тези, които се занимават с имейлинг, могат да обединят усилията си за обща координирана реклама по тези два рекламни канала.
4. Окуражавайте честата обратна връзка.
По правилния начин, разбира се. Важно е колегите да обсъждат какво не работи, но винаги с уважение към колегите си и никога с омаловажаване на приноса и усилията им. Ако се анализира какво не е проработило, ще се изясни кои са добрите практики в рекламирането на конкретните продукти и услуги на фирмата. Ако се анализира защо даден служител не се е справил, ще се стигне до конфликти в колектива и до неговото разединение. Винаги се стремете да давате пример с обратна връзка, която се съсредоточава първо и най-вече върху приноса и качествата, и говори за умения, които имат нужда от допълнително шлифоване, а не върху недостатъците и слабостите на служителите.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
6 стъпки към ангажиращото съдържание
от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...
Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация
от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...
4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно
от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...
3 по-различни съвета за повече продажби
от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари