Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 съвета за създаване на ефективен отдел Маркетинг

от
3915 0 31 Юли. 2017
Успешни стратегии

4 съвета за създаване на ефективен отдел Маркетинг
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Всеки отдел във фирмата Ви има огромно значение за нейния успех.

Все пак, колкото и усилия да влагат, ако маркетингът Ви е слаб, продуктите Ви може никога да не привлекат достатъчно клиентското внимание. Ето защо е много важно да имате силен и ефективен отдел Маркетинг.
 
Как да го създадете обаче? Вижте следните няколко съвета:
 
1. Образовайте се.
 
Тук не става дума да станете маркетолог, а да сте наясно с основните видове и подходи в рекламата. В противен случай ще трябва да разчитате напълно на служителите си и няма да можете да преценявате работата им. Ако искате да контролирате какво се случва в отдела Ви, трябва да разбирате с какво се занимава той.
 
2. Търсете хора с разнообразни умения.
 
Не Ви трябват 5-тима маркетингови специалисти, които разбират само от социални мрежи. Трябват Ви хора с различни знания и умения, които да отговарят за различните видове реклама. В противен случай само единия тип маркетингови усилия, които влагате, ще бъде ефективен, а разходите за останалите - напразни.
 

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук

Кодекс на труда 2021
Кодекс на труда 2021

Повече детайли тук


3. Вложете време и усилия в ефективната комуникация.
 
Идеята тук не е да внедрите тежки и тромави процедури. Идеята е да комуникирате правилно и да окуражавате и дори приучавате служителите си да комуникират така. Започнете с личен пример, като винаги посочвате какви задачи трябва да се изпълнят максимално ясно, изчерпателно, с конкретни изисквания, най-добре в числови измерители. Колкото по-добре разбират хората Ви какво точно искате, толкова по-лесно ще го изпълнят. Освен това, ако за тях няма неясноти, по-малко неясноти ще възникват и между тях. Може дори да окуражите екипните разработки, при които няколко членове на екипа да работят заедно по разработването на реклами. Например онлайн маркетинга Ви - хората, които се занимават с реклами в социалните мрежи, и тези, които се занимават с имейлинг, могат да обединят усилията си за обща координирана реклама по тези два рекламни канала.
 
4. Окуражавайте честата обратна връзка.
 
По правилния начин, разбира се. Важно е колегите да обсъждат какво не работи, но винаги с уважение към колегите си и никога с омаловажаване на приноса и усилията им. Ако се анализира какво не е проработило, ще се изясни кои са добрите практики в рекламирането на конкретните продукти и услуги на фирмата. Ако се анализира защо даден служител не се е справил, ще се стигне до конфликти в колектива и до неговото разединение. Винаги се стремете да давате пример с обратна връзка, която се съсредоточава първо и най-вече върху приноса и качествата, и говори за умения, които имат нужда от допълнително шлифоване, а не върху недостатъците и слабостите на служителите.
 
източник: entrepreneur.com 

Tags: маркетинг и рекламаслужителиотдел маркетинг

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 начина да почерпите позитиви от видео маркетинга

от Biznesidei.bg
12 Март 2021
Вече имате сайт, онлайн магазин, фирмени профили в социалните мрежи... Къде да...

3 насоки, които да подобрят продажбите Ви

от Biznesidei.bg
29 Януари 2021
За да просперира бизнесът Ви (особено в трудни времена), се налага да се...

3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти

от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...

4 причини подходящите цени да са ключ към успеха на стартъп фирмата Ви

от Biznesidei.bg
02 Октомври 2020
За да съществува и да се развива един бизнес, той се нуждае от приходи. За да ги...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.