Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 остарели маркетингови тактики, от които да се откажете

от
3171 0 02 Август. 2019
Успешни стратегии

4 остарели маркетингови тактики, от които да се откажете
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Клиентите се променят, а това води до промени и в маркетинга. Не можете да създадете и задържите клиентска аудитория с остарели рекламни методи.

Ето за какви подобни методи конкретно става въпрос:
 
1. Еднакви реклами за всички.
 
Хората са различни, поради което няма как да ги спечелите с една стандартизирана реклама. Разделете ги на групи по еднакви признаци и персонализирайте съобщенията си максимално. По този начин ще "говорите на езика" на потребителите си и ще се разбирате много по-добре.
 
2. Изпращане на физически писма.
 
Помислете - самите Ви обръщате ли внимание на "хартиените" рекламни съобщения? Колко от кампаниите Ви с писма по конвенционалната поща са генерирали някакъв успех? Освен ако нямате убедителни данни, че писмата на хартия дават резултат за Вашия бизнес, не залагайте на тях. От една страна са излишни разходи, от друга страна - генерират ненужни отпадъци.
 
3. Публикуване само на реклами в социалните мрежи.
 

Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство
Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.

Повече детайли тук

Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения
Отраслово счетоводство - заплетени ситуации и техните решения

Повече детайли тук


Социалните мрежи не са създадени само за да може фирмите да популяризират стоките си. Социалните мрежи са създадени за изграждане на контакти и отношения. Ето защо и Вашата задача е да ги използвате не само за рекламиране, но и за опознаване на клиентите Ви и създаването на реална връзка с тях. Което ще Ви помогне много, защото ще ги направи по-лоялни към бизнеса Ви.
 
4. Отказ от използване на имейл маркетинг.
 
Изпращането на рекламни имейли е един от най-евтините начини да представите дадена оферта на клиентите си. Нямате изгода да пропуснете използването му! Освен това имейл маркетинг позволява сегментиране на клиентската аудитория и персонализиране на съобщенията за всяка клиентска група, което, както стана ясно по-горе, е особено полезно.
 
Имайки предвид непрекъснатите промени в света на бизнеса, не можете да си позволите да използвате остарели маркетингови методи. Искате ли да останете конкурентоспособни, трябва да се адаптирате и към новостите, и към по-резултатните тактики.
 
източник: entrepreneur.com 

Tags: маркетинг и рекламаимейл маркетингсоциални мрежи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.