Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 начина за стартъп фирмите да се популяризират евтино

от
8079 0 09 Декември. 2016
Успешни стратегии

4 начина за стартъп фирмите да се популяризират евтино
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Стартиращият бизнес рядко се отличава с голям бюджет. Ето защо разходването му трябва да бъде внимателно планирано и калкулирано.

Разбира се, няма как да се пренебрегне факта, че колкото по-голямо е капиталовложението, толкова по-добри ще са резултатите при един добър маркетинг. Ако все пак имате ограничени средства, можете да се доверите на работещите методи за популяризация, които не струват толкова много.
 
А именно:
 
1. Поставете приоритет върху уникалността, а не върху харченето.
 
За да пробиете на пазара не Ви трябва толкова голям маркетингов бюджет, колкото продукт или услуга, които решават клиентските проблеми по ефективен начин. И то толкова ефективен, че да се справя по-добре от другите подобни продукти на пазара. Ако това, което предлагате, е по-добро от всичките си конкуренти, със сигурност ще се отличи. Още по-голямо ще е това отличаване, ако продуктът Ви решава проблемите по уникален начин или предлага други специфични само за него характеристики и функции, особено полезни за потребителите.
 
2. Изяснете максимално целевата аудитория.
 
Не стреляйте на посоки. Колкото по-добре познавате целевия си клиент, толкова по-добре ще му предлагате. Определете всичките му характеристики, "надникнете" в главата му, опознайте тревогите му. Маркетингът в крайна сметка използва известна доза психология. Ако успеете да покажете на потребителите си, че ги разбирате и сте наясно пред какво са изправени, ще ги убедите, че именно Вие знаете как да им помогнете. Още повече, че когато рекламирате на правилната аудитория, не хвърляте средства на вятъра в опит да привлечете клиенти, които по принцип не се интересуват от продукта Ви.
 

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук

Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие
Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие

Повече детайли тук

Данъчните закони в практиката – решения на казуси
Данъчните закони в практиката – решения на казуси

Повече детайли тук


3. Привлечете онлайн колаборатори и позитивни впечатления.
 
За новия продукт е много полезно да разполага с добрите впечатления на лица, влиятелни в конкретната индустрия. Затова е важно да привлечете на своя страна хора, които вече за изградили позитивна репутация и могат да препоръчат това, което предлагате. По този начин ще убедите клиентите, че продуктите и услугите Ви действително носят онова, което обещават.
 
4. Доверете се на силата на социалните мрежи.
 
От една страна полезното при тях е, че са безплатни, от друга - че могат да Ви съдействат да съберете значителна аудитория от хора, които действително се интересуват от продуктите и услугите Ви. Още повече, че в днешно време липсата на профили в социалните мрежи се счита за проява на непрофесионализъм. Осъществяването на контакти с потенциалните потребители и предлагането на качествено съдържание са две много силни маркетингови оръжия. От една страна ще опознаете още по-добре клиентите, от друга - ще им демонстрирате още по-ясно, че сте специалисти в решаването именно на техния проблем.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: стартъп фирми

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.