Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 начина за стартъп фирмите да се популяризират евтино

от
8218 0 09 Декември. 2016
Успешни стратегии

4 начина за стартъп фирмите да се популяризират евтино
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Стартиращият бизнес рядко се отличава с голям бюджет. Ето защо разходването му трябва да бъде внимателно планирано и калкулирано.

Разбира се, няма как да се пренебрегне факта, че колкото по-голямо е капиталовложението, толкова по-добри ще са резултатите при един добър маркетинг. Ако все пак имате ограничени средства, можете да се доверите на работещите методи за популяризация, които не струват толкова много.
 
А именно:
 
1. Поставете приоритет върху уникалността, а не върху харченето.
 
За да пробиете на пазара не Ви трябва толкова голям маркетингов бюджет, колкото продукт или услуга, които решават клиентските проблеми по ефективен начин. И то толкова ефективен, че да се справя по-добре от другите подобни продукти на пазара. Ако това, което предлагате, е по-добро от всичките си конкуренти, със сигурност ще се отличи. Още по-голямо ще е това отличаване, ако продуктът Ви решава проблемите по уникален начин или предлага други специфични само за него характеристики и функции, особено полезни за потребителите.
 
2. Изяснете максимално целевата аудитория.
 
Не стреляйте на посоки. Колкото по-добре познавате целевия си клиент, толкова по-добре ще му предлагате. Определете всичките му характеристики, "надникнете" в главата му, опознайте тревогите му. Маркетингът в крайна сметка използва известна доза психология. Ако успеете да покажете на потребителите си, че ги разбирате и сте наясно пред какво са изправени, ще ги убедите, че именно Вие знаете как да им помогнете. Още повече, че когато рекламирате на правилната аудитория, не хвърляте средства на вятъра в опит да привлечете клиенти, които по принцип не се интересуват от продукта Ви.
 

ДДС наръчник 2021
ДДС наръчник 2021

Повече детайли тук

Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци
Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук


3. Привлечете онлайн колаборатори и позитивни впечатления.
 
За новия продукт е много полезно да разполага с добрите впечатления на лица, влиятелни в конкретната индустрия. Затова е важно да привлечете на своя страна хора, които вече за изградили позитивна репутация и могат да препоръчат това, което предлагате. По този начин ще убедите клиентите, че продуктите и услугите Ви действително носят онова, което обещават.
 
4. Доверете се на силата на социалните мрежи.
 
От една страна полезното при тях е, че са безплатни, от друга - че могат да Ви съдействат да съберете значителна аудитория от хора, които действително се интересуват от продуктите и услугите Ви. Още повече, че в днешно време липсата на профили в социалните мрежи се счита за проява на непрофесионализъм. Осъществяването на контакти с потенциалните потребители и предлагането на качествено съдържание са две много силни маркетингови оръжия. От една страна ще опознаете още по-добре клиентите, от друга - ще им демонстрирате още по-ясно, че сте специалисти в решаването именно на техния проблем.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: стартъп фирми

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.