Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 начина да продавате като топ предприемачите

от
6903 0 28 Ноември. 2016
Успешни стратегии

4 начина да продавате като топ предприемачите
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Предприемачеството е много повече от просто стартиране на бизнес. Най-добрите предприемачи в световен мащаб имат специфичен начин на мислене, който ги отличава от другите. Независимо дали сте новак в продажбите или имате широк опит, със сигурност можете да научите много от съвременните топ предприемачи.

А именно:
 
1. Поемайте рискове с потенциалните клиенти.
 
Не се страхувайте от отказите. Те не трябва да Ви пречат да поемате рискове, които биха Ви се отплатили значително в дългосрочен план. Не се притеснявайте да карате потенциалните потребители да излизат от комфортните си зони. Не се срамувайте да ги провокирате да разширяват бюджета, който са отделили за продукти като Вашия. Когато поемате калкулирани рискове, ще спечелите не просто повече продажби, но и по-печеливши такива.
 
2. Фокусирайте се върху печеленето на пари.
 
Топ предприемачите се концентрират върху едно единствено нещо - разрастването на бизнеса. Преведено на продажбен език, това значи да се концентрирате връху осигуряването на особено печеливши продажби. Затова е важно да отдадете времето и енергията си на онези дейности в бизнеса, които му печелят пари.
 
3. Начертайте собствен план за успех.
 

Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство
Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство

Повече детайли тук

Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19
Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19

Повече детайли тук

Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание
Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание

Повече детайли тук


Добрите предприемачи са стратези. Без ясна, силна стратегия за успех, стартиращите фирми рискуват да се провалят още през първите няколко месеца от съществуването си. За съжаление голяма част от заетите в сферата на продажбите въобще не се занимават със стратегиране. Те вършат онези дейности, които им осигуряват достатъчно приходи, за да съществуват. Това обаче не води до разрастване на дейността. Ето защо е важно да седнете и определете какво искате да постигнете в следващите 6, 12 и 18 месеца и по какъв начин ще работите за неговото постигане.
 
4. Мислете за себе си като за собственик.
 
Независимо дали действително сте едноличен собственик или просто служител, занимаващ се с продажби. Предприемачите със собствен бизнес знаят, че съществуват само два резултата: успех и провал. Ето защо те са склонни да поемат пълна отговорност и да действат за постигането на успех. Тази нагласа може силно да повлияе на заетите с продажби, защото те вече няма да гледат на себе си като хора, които работят за някого, поради което той, а не те, поема рисковете за бизнеса. Макар технически това да е вярно, промяната на начина на мислене, е полезна за продавачите, защото им съдейства да поемат контрол на собствените си продажбени техники и да разчитат много повече на своето развитие, отколкото на мениджмънта или някой друг служител във фирмата.

 
източник: entrepreneur.com

Tags: продажбипредприемачимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Какво да направите, за да се подготвите за продажбите по празниците

от Biznesidei.bg
26 Ноември 2021
Коледа наближава, а с нея и празничното пазаруване. За да се подготвите и да...

3 насоки, които да подобрят продажбите Ви

от Biznesidei.bg
29 Януари 2021
За да просперира бизнесът Ви (особено в трудни времена), се налага да се...

5 грешки в сферата на продажбите, които да избягвате

от Biznesidei.bg
21 Октомври 2016
Не всеки е факир в продажбите. Всъщност, повечето от нас не са. Добрата новина е, че...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.