Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 стратегии за увеличаване на цените

от
6123 0 29 Октомври. 2015
Успешни стратегии

3 стратегии за увеличаване на цените
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Защо един бизнес губи пари и запада? Основната причина за провала е много проста - цените са твърде ниски. Фирмите не продават продуктите си с достатъчно високи цени и така получават по-малки печалби от необходимите им.

Освен ако нямате много ускорени продажби, не трябва да поддържате цените на възможно най-ниското ниво. Няма да спечелите повече клиенти, като рекламирате бизнеса си като силно конкурентен в ценово отношение.
 
Да се опитвате да се изравните с останалите или да продавате по-евтино от тях, е самоубийствена мисия, не бизнес практика. Фирмата Ви се нуждае от това да повиши печалбите, за да се разширява и да обслужва качествено клиентите. Цената има значение и затова трябва да увеличите своята.
 
Няма фирма, която не може да увеличи цените си, ако следва тези съвети:
 
1. Просто покачете цените. Нямате нужда от друга причина, за да го направите. Просто го направете. Опитайте да ги увеличите, дори и с малко и да видите дали нещата могат да се запазят в това статукво. Ако се притеснявате да увеличавате цените, изгответе пакети от продукти, които естествено ще се продават по-скъпо, с оглед да имате повече приходи.
 
2. Магията на алтернативите. Възможностите за избор позволяват на купувачите да се ориентират защо цената е такава. Когато покажете стойността на продукт или услуга, винаги предлагайте алтернативни продукти или услуги, което да помогне на клиентите да направят сравнение. Предлагайте и по-скъпи, и по-евтини продукти винаги, когато правите оферта.
 
3. Ценови списък. Организирайте услугите си в списък така, че да започнете от най-скъпите и да завършите с най-евтините. Хората вярват по-вече на това, което виждат, отколкото на това, което чуват. Противно на разпространеното вярване, да продавате продуктите или услугите си на ниски цени няма да направи клиентите по-щастливи или лоялни. Тези сред тях, които обикновено Ви костват най-големи проблеми, са именно онези, които плащат най-малко.
 
Тези три стратегии работят, независимо от това какво продавате: дали ще са продукти от първа необходимост, луксозни стоки или често потребявани услуги.
 
Ние действително получаваме това, за което плащаме, затова трябва да продавате стойност и да предоставяте страхотни услуги, за да създадете такава асоциация за своите оферти. Хората винаги ще плащат повече за нещо, което обичат и което решава техен проблем. Никога не се страхувайте да увеличите цената.

Самоучител по счетоводство в 7 лесни урока – е-ръководство за начинаещи счетоводители
Самоучител по счетоводство в 7 лесни урока – е-ръководство за начинаещи счетоводители

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук

В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия
В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия

Повече детайли тук


 
източник: entrepreneur.com

Tags: ценообразуванецени на продуктитебизнес стратегии

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.