Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 стъпки към опростяване на маркетинга

от
4330 0 22 Юли. 2016
Успешни стратегии

3 стъпки към опростяване на маркетинга
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 2 гласа
Оценка на потребителя

Лесно е да се окажете прекалено заети с маркетингови дейности, защото възможностите са огромно множество. Съветите, препоръките, дори догмите - също. Проблемът е, че голямото разнообразие действа по-скоро парализиращо, отколкото отприщващо на предприемачитe.

По тази причина опростяването на маркетинговите усилия е необходимо, за да можете да си осигурите канализирането им в желаната посока. В крайна сметка, за да има работата Ви по популяризиране на бизнеса и това, което той предлага, ефективност, трябва да се концентрирате върху това от нея, което Ви носи именно такава ефективност. Можете да го постигнете с 3 стъпки, намиращи изражение в триизмерна маркетингова система, която се фокусира върху профила на компанията, публичността и планирането на печалбите.
 
Ето за какво става дума:
 
1. Профил

Фирменият профил събира в себе си всичко, което искате хората да знаят, чувстват и преживяват, когато чуят името на Вашата компания. За целта трябва да се занимавате с такива дейности, които да изграждат репутацията Ви в посоката, в която сте си набелязали. Става дума за изготвянето на съдържание, изготвянето на маркетингови кампании, произвеждането на продукти и предлагането на услуги, подготвянето на прессъобщения и т.н. Така Вие изграждате комбинация от различни материали, с чието съдействие предавате маркетинговото си съобщение на целевия си пазар.
 
2. Публичност
 
След като създадете маркетинговите си материали, които подкрепят профила Ви, трябва да популяризирате тези материали. Тук се намесва и публичността. Например: ако изготвите едно прессъобщение (съобразно профила Ви), трябва да го разпространите (което представлява и публичността), чрез информация в социалните мрежи, директни имейли, публикуването му в сайта на компанията и т.н. 


Книга за ТРЗ служителя
Книга за ТРЗ служителя

Повече детайли тук

Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие
Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук


 
3. Печалба
 
Това е монетаризирането на Вашето маркетингово послание. Въпросът е как да постигнете не просто превръщане на посланието си в пари, а и в увеличаването на реализираните приходи. Това може да се реализира, като подобрите каналите си за пласмент и улесните клиентите в направата на поръчките, а също и като позволите на съществуващите Ви клиенти да поръчват новите Ви продукти предварително на тяхното пускане на пазара (което помага да добиете свежи пари, с които по-бързо да изведете на пазара тези нови продукти).
 
Нито един от тези елементи не може да работи оптимално без останалите два. Няма да генерирате печалби, ако не градите маркетингови инструменти, с които да привличате клиентите, но няма да привличате клиенти, ако не популяризирате маркетинговите си инструменти. Без печалби не можете да правите вложения в маркетингови инструменти и популяризация.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: маркетингови стратегиимаркетинг и рекламапечалба

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 2 гласа.

Статии

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.