Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 маркетингови действия, които спечелиха на Deadpool $132 милиона

от
6496 0 22 Февруари. 2016
Успешни стратегии

3 маркетингови действия, които спечелиха на Deadpool $132 милиона
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Филмът "Deadpool" спечели 132 милиона щатски долара в домашния си бокс офис по-миналия уикенд, при положение че за направата му са похарчени 58 милиона долара.

Тази голяма възвращаемост е една от причините развлекателната индустрия да анализира подробно маркетинговата стратегия довела до тези резултати. Всички се чудят: Как филм за маловажен герой на Marvel успява да спечели толкова пари?
 
На този въпрос отговор дава Марк Уейнсток, ръководител на маркетинга за вътрешния пазар на 20th Century Fox, главната продуцентска компания, стояща зад филма. Уейнсток посочва трите маркетингови действия - основни виновници за високите резултати.
 
1. Филмът остава верен на оригиналните личностни черти на характера на Deadpool, уважавайки големите фенове. 
 
Вместо да цензурира Deadpool и да го направи семеен филм за костюмиран герой, екипът създава филм, който да се хареса на отдадените почитатели. Това означава, че филмът ще бъде предназначен за публика над 18 години, вместо над 13 години, тъй като Deadpool е саркастична гадина, която не признава никакви граници.
 
В допълнение студиото запазва и оригиналния му костюм, който е изцяло свързан с личността и качествата му, както героични, така и антигероични. Когато друга версия на героя се появява във филма "X-men Origins: Wolverine" през 2009-та, различното му представяне ядосва много от дългогодишните фенове по няколко причини, една от които е именно промяната на емблематичния му костюм.
 
Уейнсток допълва, че намерението на ранния маркетинг на Deadpool било да успокоят тревогите на феновете - както по отношение на оригиналния костюм, така и по отношение на поведението на героя, което оправдава възрастовото ограничение за зрителите.
 
2. Звездата на филма, Райън Рейнолдс, е напълно отдаден на ролята си.

Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство
Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и осигуряване от А до Я - бр. 31, януари 2021
Съветник: ТРЗ и осигуряване от А до Я - бр. 31, януари 2021

Повече детайли тук


 
С началото на ранното промотиране, кампанията се фокусира върху това да убеди феновете на "Deadpool", че този филм не е предназначен за широката публика, а именно за тях - хората, които обичат героя още преди да се появи на големия екран. Участието на Рейнолдс е от особена важност при реализирането на тази стратегия. Той облича костюма си пет или шест пъти за пълен снимачен ден при подготовката на рекламно съдържание.
 
По този начин Рейнолдс доказва, че героят Deadpool, изигран от него, ще бъде точно онзи нахален, метафоричен, неспазващ ограниченията герой и че ще носи правилния костюм.
 
3. Смелостта винаги печели.
 
Възрастовото ограничение дава възможност на екипа да подходи смело. В крайна сметка, ограничавайки публиката до хората над 18 години, филмът практически губи аудиторията на юношите и трябва да привлече възрастните. Как да го направи, обаче?
 
Един от отговорите е чрез доста фриволните билборди и не точно подходящите за семейната аудитория емотикони: череп (dead), купчинка от нещо, чието място по принцип е в тоалетната (poo) и накрая буквата L. Билбордът рекламира заглавието на филма - и едновременно неговия оригинален главен герои - по до известна степен рисков начин, който обикновено не се асоциира с кинофилм, особено пък такъв за герой на Marvel.
 
Това е само още един знак за феновете на героя, че могат да се доверят на филма. А след приходите от 132 милиона долара може лесно да се каже, че доверието им е било основателно.
 
източник: inc.com

Tags: маркетингова стратегияdeadpool рекламадедпул

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 причини първата Ви маркетингова стратегия да не работи

от Biznesidei.bg
21 Ноември 2016
Ако сте подготвяли маркетингова стратегия, вече сте крачка пред много от колегите...

3 начина да почерпите позитиви от видео маркетинга

от Biznesidei.bg
12 Март 2021
Вече имате сайт, онлайн магазин, фирмени профили в социалните мрежи... Къде да...

3 насоки, които да подобрят продажбите Ви

от Biznesidei.bg
29 Януари 2021
За да просперира бизнесът Ви (особено в трудни времена), се налага да се...

3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти

от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.