Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 ключови неща, които да научите за целевия си клиент

от
4832 0 04 Април. 2016
Успешни стратегии

3 ключови неща, които да научите за целевия си клиент
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

4.75
от 2 гласа
Оценка на потребителя

Ако стартирате бизнес, най-вероятно вече сте определили целевия си клиент. Знаете възрастта, пола, местоположението му, може би дори образованието и доходите му. Но само демографските данни няма да Ви дадат пълна представа за него.

Така че какво още е редно да научите, освен основната информация? 
 
1. Проблемите му.
 
Това най-вероятно е най-важната информация за клиента Ви. Няма значение колко добре познавате ценностите и интересите му, продуктът Ви няма да има успех, ако не решава даден проблем на целевия Ви клиент.
 
Ако не сте наясно с това, не можете да създадете и стабилна връзка с клиента си, нито да го накарате да реши, че именно Вие сте средството да реши проблема си.
 
2. Ценностите му.
 
Когато знаете за какво го е грижа, е много по-лесно да изберете маркетинговите инструменти, с които да привлечете вниманието му. Това също Ви съдейства да изградите дългосрочна връзка с клиента си и то такава, която е базирана на автентичност, на действително разбирателство.
 
Познавайки ценностите на целевия си клиент, можете да ги включите в бранда си, във фирмената си политика, във фирмената си култура. Това ще покаже на потребителя Ви, че може да Ви има доверие.

Клуб РС Издателство – Програма Максимум
Клуб РС Издателство – Програма Максимум

Повече детайли тук

Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство
Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Стандарт
Клуб РС Издателство – Програма Стандарт

Повече детайли тук


 
3. Интернет навиците му.
 
Кога потенциалният Ви клиент посещава сайта и страниците Ви в социалните мрежи? Как възприема и "общува" с бранда Ви? Споделя ли определен тип публикации? Търси ли специфично съдържание? Най-важното, какво го кара да направи всички необходими кликове, които да го доведат до продуктовите Ви страници? Да проследите браузър историята на клиента си, ще Ви покаже как да генерирате трафик за страниците, от които могат да се поръчат продуктите Ви.
 
Къде да откриете и как да използвате информация за целевия си клиент.
 
Налице са 2 основни начина да получите горепосочената информация. Първият, вероятно по-очевидният, е да анализирате данните, които получавате за трафика в страниците и социалните си мрежи. Facebook, например, има доста изчерпателни анализи по отношение на поведението на потребителите.
 
Вторият метод изисква малко повече усилия, но е и по-полезен. Той се заключава в това да разговаряте директно с целевите си клиенти и да ги помолите да отговорят на въпросите, които Ви касаят. 
 
След като откриете ключовите качества на клиентите си, трябва да изготвите маркетингов план, който да Ви помогне да се възползвате от набраната информация в нейната цялост. А над всичко трябва да стои стратегията Ви, която да отразява имиджа на бранда Ви и всичко, което искате организацията Ви да представлява в очите на обществеността.
 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: маркетингова стратегияклиентимаркетинг и реклама

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 4.75 of 5 - 2 гласа.

Статии

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

3 съвета за по-добра маркетингова стратегия

от Biznesidei.bg
02 Ноември 2021
Колкото по-добра е Вашата маркетингова стратегия, толкова по-добри резултати ще...

3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти

от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...

6 начина да привлечете нови клиенти

от Biznesidei.bg
07 Февруари 2020
Редовните клиенти са тези, които Ви носят сравнително сигурни и редовни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.