Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Повечето фирми пропускат момента за отговор на клиентски запитвания в социалните мрежи

от
7981 0 12 Май. 2016
Социални мрежи

Повечето фирми пропускат момента за отговор на клиентски запитвания в социалните мрежи
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Някога да сте ползвали социална мрежа, за да се свържете с някоя фирма? Ако да, най-вероятно сте останали разочаровани.

Не сте единствените, обаче, показва ново проучване. Според неговите резултати 90 на сто от потребителите на социални мрежи се опитват да комуникират с фирмите там. 
 
Проблемът се оказва в това, че дори и да постъпи запитване, няма кой да му отговори.
 
Ако една фирма е запозната с важността да ангажира клиентите си със себе си в социалните мрежи, тя трябва да приеме и факта, че не може да си позволи да игнорира съобщения и коментари.

Ситуацията обаче съвсем не показва, че фирмите са наясно с това. Проучване, изготвено от Sprout, показва, че около 9 от 10 клиентски съобщения остават игнорирани. 
Друг интересен момент е, че клиентите очакват отговор в рамките на 4 часа, а често чакат до 10. Дотогава 1/3 вече са се насочили към някой конкурент.
 
Очевидно това несъответствие между клиентските очаквания и представянето на фирмите е сериозен проблем. Sprout задълбочава анализа си, анкетирайки над 1000 души, използващи Facebook, Twitter и Instagram за техния опит с различни фирми от разнообразни индустрии: от здравеопазване, през продажби на дребно, медии и небюджетни организации.
 
Ключовото откритие: Бизнесът разпознава рекламната сила на социалните мрежи, но пропуска възможностите си да подобри отношенията си с клиентите и тяхната лоялност, като се проваля в диалога, въпреки че социалните мрежи са по-често използвани от телефоните или имейлите.

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Максимум
Клуб РС Издателство – Програма Максимум

Повече детайли тук

Настолен данъчно-осигурителен календар 2021
Настолен данъчно-осигурителен календар 2021

Повече детайли тук


Доказателство за негативите от тази практика привеждат цифрите: повече от 73% от анкетираните в проучването лица споделят, че са имали негативен опит с дадена фирма в социалните мрежи. А 36 на сто от тях споделят, че са използвали социалните мрежи за споделяне на недоволството си. Което пък от своя страна уронва репутацията на конкретната фирма не само за дадения клиент, но и за неговия кръг от контакти.
Със сигурност обаче този проблем има решение, което никак не е трудно. Просто следете профилите на компанията си и отговаряйте на клиентите.
 
Тази простичка дейност ще повиши доверието на потребителите Ви.

70 на сто от анкетираните в проучването посочват, че са по-склонни да използват един продукт, ако получат отговор на зададен от тях в социалните мрежи въпрос. 60 на сто посочват, че това увеличава лоялността им, а впечатляващите 75 на сто казват, че биха споделили в социалните мрежи за позитивния си опит с компанията.
 
Така че следващия път, която някой клиент Ви прати съобщение във Facebook или Twitter, постарайте се да му отговорите във възможно най-кратък срок.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: социални мрежиобслужване на клиентиклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

4 съвета, с които да превърнете гледащите Facebook видеата Ви в реални клиенти

от Biznesidei.bg
13 Декември 2017
Видеата във Facebook са страхотен инструмент за ангажиране на аудиторията. Как...

Клиентите са това, което публикуват във Facebook

от Йоана Антонова
25 Юни 2014
Профилите на потребителите в социалните мрежи могат да разкрият много за тях като...

Клиентите Ви по-вероятно са по-ангажирани в YouTube, oтколкото във Facebook или Twitter

от Анелия Коджабашева
02 Април 2014
Направете си канал във YouTube! Докато качеството на коментарите в YouTube е под въпрос,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.