4 съвета, с които да откриете гласа на своята марка
4263
0
24 Април. 2017
Социални мрежи
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
"Гласът" на Вашата марка е начинът, по който тя комуникира с потребителите си. Подходящият "глас" ще Ви осигури позитивна комуникация с клиентите в социални мрежи, сайтове, страници, при публикуването на съдържание... А тази позитивна комуникация внушава на клиентите доверието, от което се нуждаят, за да купят от Вас.
За да спечелите от ''гласа'' на марката си, той трябва да е уникален и отличителен, но и да вдъхва надеждност.
Как обаче да го подберете така, че да е най-подходящ за Вашата марка?
1. Колко важно е да откриете подходящия "глас"?
Подходящият глас поставя правилния тон на всеки инструмент за комуникация. Ако предлагате бира, можете да си позволите да бъдете шеговити и неофициални. Ако обаче предлагате консултации в сферата на финансите трябва да имате делови тон, който да внушава колко наясно сте с материята. Сгрешите ли правилния тон, губите позиции сред клиентите, губите доверието им и ги пращате при конкурентите. Най-трудно е при големи компании с широк спектър продукти. При тях най-добри резултати можете да получите след тестване на различни подходи и откриване на най-резултатния.
2. Как да определите правилния "глас" за марката си?
Най-добрият начин е да опознаете аудиторията си. Така ще знаете какво очакват от Вас, какво ги интересува и как е най-подходящо да го комуникирате. В крайна сметка с младежи се говори по един начин, с по-възрастните - по друг. Ако потребителите Ви са предимно корпоративни клиенти, явно ще се наложи да се концентрирате върху ползи, разходи и печалби. За да бъде чут "гласа" на марката Ви, той трябва да "говори" с такъв "тон", че целевите ѝ клиенти не само да искат да го "чуят", но и да го "изслушат".
3. Как да адаптирате всичките си комуникационни материали към марката си?
За малкия бизнес това е по-лесна задача, тъй като комуникационните материали не са в големи мащаби, а и често екипът, който се занимава с тях, е ограничен. Каквото и усилие да коства обаче, всичко, което излиза от фирмата, за да достигне потребителите, трябва да е свързано. Всяка публикация, независимо къде, трябва да е съобразена с посланието на марката Ви и да го подкрепя. Ако във фирмения блог публикувате полезна информация и само от време на време реклами, не можете да залеете страниците си в социалните мрежи само с реклама. Това дава смесени сигнали на потребителите, а смесените сигнали не внушават доверие.
4. Как да накарате ''гласа си'' да се отличи от останалите?
Най-добрият начин да се отличите е да бъдете честни с клиентите и да говорите на техния език. Разберете какво е най-важно за целевата Ви аудитория и говорете за това откровено. Те със сигурност ще го оценят.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
4 начина за изграждане на по-силна връзка с клиентите чрез социалните мрежи
от Biznesidei.bg
10 Септември 2021
Вашите потребители са в Интернет. Ще намерите някои във Facebook, други - в Instagram, трети...
4 съвета, с които да превърнете гледащите Facebook видеата Ви в реални клиенти
от Biznesidei.bg
13 Декември 2017
Видеата във Facebook са страхотен инструмент за ангажиране на аудиторията.
Как...
Клиентите са това, което публикуват във Facebook
от Йоана Антонова
25 Юни 2014
Профилите на потребителите в социалните мрежи могат да разкрият много за тях като...
Клиентите Ви по-вероятно са по-ангажирани в YouTube, oтколкото във Facebook или Twitter
от Анелия Коджабашева
02 Април 2014
Направете си канал във YouTube!
Докато качеството на коментарите в YouTube е под въпрос,...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари