Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Клиентите Ви по-вероятно са по-ангажирани в YouTube, oтколкото във Facebook или Twitter

от
7045 0 02 Април. 2014
Социални мрежи

Клиентите Ви по-вероятно са по-ангажирани в YouTube, oтколкото във Facebook или Twitter
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Направете си канал във YouTube! Докато качеството на коментарите в YouTube е под въпрос, този сайт има най-голям трафик и той показва най-силна ангажираност. Това са открили проучвания на босътнската фирма Shareholic.

По същество това означава, че сред ползвателите на YouTube можете да откриете някои от най-добрите си потенциални клиенти.
 
Хората, които гледат видеа са особено ангажирани и имат изграден навик да следват линковете, разположени на самото видео или в описанието му, сочи проучването. YouTube е регистрирал най-голямо ниво на разглеждани страници за едно посещение (около 3) и най-продължителното времетраене за посещение (малко под 4 минути). Потребителите на сайта са свикнали да прекарват много повчeе време в гледане на видеа, което предпоставя и повечето кликове, регисtрирани в YouTube.
 
За сравнение в Google+ и Linkedin няма толкова голяма концентрация на препратки, но онези, на които се залага, получават голямо внимание. Ползвателите на Google+ средно прекарват повече от 3 минути в кликане върху споделени от страна на контактите им публикации, но и процентът на веднага затворените е висок. А ползвателите на LinkedIn прекарват нормално повече от 2 минути на всеки линк.
 
Времето, което отделяте за изработване на перфектните съобщения във Facebook и Twitter, резултатира в приблизително същото време на посещение – 2 минути, същото ниво на посетени страници за всяко влизане на сайта – около 2 и проблизително същото ниво на веднага затворени страници – около 56%.

365 дни ТРЗ: Експертни решения и съвети
365 дни ТРЗ: Експертни решения и съвети

Повече детайли тук

Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство
Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


 
Що се отнася до Pinterest, който набира все по-голям интерес, въпреки че е приятен за окото, посетителите му отделят само по минута за разглеждане на линковете, които са натиснали.

Tags: бизнесмаркетингсоциални мрежи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 начина, по които COVID-пандемията промени маркетинга

от Biznesidei.bg
25 Януари 2022
Когато средата се промени, всичко, което се влияе от нея, неминуемо я следва. В...

5 съвета за ефективен видео маркетинг

от Biznesidei.bg
22 Октомври 2021
Ако още не сте се обърнали към видеата като средство за популяризиране на...

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

5 правила за по-ефективен маркетинг в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
06 Март 2020
Използването на социалните мрежи за популяризиране на стоки и услуги не е нещо...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.