3 рекламни трика във Facebook
4531
0
23 Август. 2019
Социални мрежи
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
За момента Facebook остава една от най-популярните социални мрежи у нас. Ето защо е важно да я направите част от маркетинга и рекламата си.
В крайна сметка Вашите потенциални клиенти са там.
Какво можете да направите, обаче, за да бъдат рекламите Ви по-ефективни. Ето какво:
1. Използвайте вдъхновяващи снимки и графики.
Нали знаете - 1 изображение казва 1000 думи. Възползвайте се от това, като представите на аудиторията си не просто красиви, но и вдъхновяващи снимки и графики. Не забравяйте, че ако накарате потребителите да почувстват нещо, имате много по-голям шанс те да купуват от Вас. За да бъдат по-ефективни снимките Ви, следвайте тези 3 принципа:
- използвайте ярки или дълбоки цветове, защото те помагат на изображението да изпъкне;
- използвате ли думи или изрази, нека са мотивиращи и подбуждащи позитивни емоции;
- използвайте снимки и клипове на реални хора, използващи стоките Ви в реални ситуации.
2. Включете подходящ антагонист.
Да, добра идея е рекламите Ви да са позитивни. Добра идея е и да напомняте от време на време на клиентите си какви негативи ще си спестят, ако използват продуктите Ви. Всяка добра история си има злодей и Вашата задача, за да разкажете също толкова добра история, е да го посочите и да покажете как ще го преборите. Какви могат да бъдат злодеите? Ако например предлагате фитнес програми, злодеите ще са обездвижването, преяждането, спорадичните посещения на фитнеса и т.н.
3. Образовайте или забавлявайте.
Когато дадете на клиентите си нещо безвъзмездно, увеличавате шансовете си те да купят Вашите продукти и услуги. Ето защо е добра идея да направите рекламите си такива, че или да образоват (с което давате нови знания) или да забавляват (с което носите добро настроение). Така увеличавате и шансовете си рекламите Ви да бъдат споделяни между потребителите и да достигнат до повече потенциални клиенти.
източник: entrepreneur.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
4 начина за изграждане на по-силна връзка с клиентите чрез социалните мрежи
от Biznesidei.bg
10 Септември 2021
Вашите потребители са в Интернет. Ще намерите някои във Facebook, други - в Instagram, трети...
Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи
от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко.
Дори и...
4 съвета, с които да превърнете гледащите Facebook видеата Ви в реални клиенти
от Biznesidei.bg
13 Декември 2017
Видеата във Facebook са страхотен инструмент за ангажиране на аудиторията.
Как...
Клиентите са това, което публикуват във Facebook
от Йоана Антонова
25 Юни 2014
Профилите на потребителите в социалните мрежи могат да разкрият много за тях като...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари