Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 рекламни трика във Facebook

от
281 2 23 Август. 2019
Социални мрежи

3 рекламни трика във Facebook
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За момента Facebook остава една от най-популярните социални мрежи у нас. Ето защо е важно да я направите част от маркетинга и рекламата си.

В крайна сметка Вашите потенциални клиенти са там.
 
Какво можете да направите, обаче, за да бъдат рекламите Ви по-ефективни. Ето какво:
 
1. Използвайте вдъхновяващи снимки и графики.
 
Нали знаете - 1 изображение казва 1000 думи. Възползвайте се от това, като представите на аудиторията си не просто красиви, но и вдъхновяващи снимки и графики. Не забравяйте, че ако накарате потребителите да почувстват нещо, имате много по-голям шанс те да купуват от Вас. За да бъдат по-ефективни снимките Ви, следвайте тези 3 принципа:
- използвайте ярки или дълбоки цветове, защото те помагат на изображението да изпъкне;
- използвате ли думи или изрази, нека са мотивиращи и подбуждащи позитивни емоции;
- използвайте снимки и клипове на реални хора, използващи стоките Ви в реални ситуации.
 
2. Включете подходящ антагонист.
 

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

ДДС наръчник 2019 - практика и решения по ЗДДС
ДДС наръчник 2019 - практика и решения по ЗДДС

Повече детайли тук


Да, добра идея е рекламите Ви да са позитивни. Добра идея е и да напомняте от време на време на клиентите си какви негативи ще си спестят, ако използват продуктите Ви. Всяка добра история си има злодей и Вашата задача, за да разкажете също толкова добра история, е да го посочите и да покажете как ще го преборите. Какви могат да бъдат злодеите? Ако например предлагате фитнес програми, злодеите ще са обездвижването, преяждането, спорадичните посещения на фитнеса и т.н.
 
3. Образовайте или забавлявайте.
 
Когато дадете на клиентите си нещо безвъзмездно, увеличавате шансовете си те да купят Вашите продукти и услуги. Ето защо е добра идея да направите рекламите си такива, че или да образоват (с което давате нови знания) или да забавляват (с което носите добро настроение). Така увеличавате и шансовете си рекламите Ви да бъдат споделяни между потребителите и да достигнат до повече потенциални клиенти.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: социални мрежимаркетинг и рекламаклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета, с които да превърнете гледащите Facebook видеата Ви в реални клиенти

от Biznesidei.bg
13 Декември 2017
Видеата във Facebook са страхотен инструмент за ангажиране на аудиторията. Как...

Клиентите са това, което публикуват във Facebook

от Йоана Антонова
25 Юни 2014
Профилите на потребителите в социалните мрежи могат да разкрият много за тях като...

Клиентите Ви по-вероятно са по-ангажирани в YouTube, oтколкото във Facebook или Twitter

от Анелия Коджабашева
02 Април 2014
Направете си канал във YouTube! Докато качеството на коментарите в YouTube е под въпрос,...

6 стъпки към привлекателния фирмен Instagram профил

от Biznesidei.bg
11 Февруари 2020
Instagram е сред социалните платформи, набиращи все по-голяма популярност като...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар2 Коментари




Utibisse 2020-02-21 13:42:13
drama [url=https://liverichandfree.com/#]generic cialis buy[/url] cool cialis price uk fighting
Utibisse 2020-02-14 17:22:22
efficient [url=http://cialisle.com/#]tadalafil online pharmacy[/url] weekly cialis tadalafil 20mg alcohol

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Как да задържите най-добрите си служители


Seriously quite a lot of fantastic information.
canadian pharmacy...

Изгоден бизнес на село върху малък терен


Appal atmospheres who can espy [url=http://genericcia.com/]generic cialis 10mg[/url] The biologic hampers in each cause of the...

Изгоден бизнес на село върху малък терен


Guerrilla but silence [url=http://propeciaqb.com/]finasteride brand name[/url] Hornet overpower has in the course of scholars of citrulline than...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.