Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 рекламни трика във Facebook

от
4399 0 23 Август. 2019
Социални мрежи

3 рекламни трика във Facebook
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За момента Facebook остава една от най-популярните социални мрежи у нас. Ето защо е важно да я направите част от маркетинга и рекламата си.

В крайна сметка Вашите потенциални клиенти са там.
 
Какво можете да направите, обаче, за да бъдат рекламите Ви по-ефективни. Ето какво:
 
1. Използвайте вдъхновяващи снимки и графики.
 
Нали знаете - 1 изображение казва 1000 думи. Възползвайте се от това, като представите на аудиторията си не просто красиви, но и вдъхновяващи снимки и графики. Не забравяйте, че ако накарате потребителите да почувстват нещо, имате много по-голям шанс те да купуват от Вас. За да бъдат по-ефективни снимките Ви, следвайте тези 3 принципа:
- използвайте ярки или дълбоки цветове, защото те помагат на изображението да изпъкне;
- използвате ли думи или изрази, нека са мотивиращи и подбуждащи позитивни емоции;
- използвайте снимки и клипове на реални хора, използващи стоките Ви в реални ситуации.
 
2. Включете подходящ антагонист.
 

Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство
Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство

Повече детайли тук

Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство
Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство

Повече детайли тук

В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия
В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия

Повече детайли тук


Да, добра идея е рекламите Ви да са позитивни. Добра идея е и да напомняте от време на време на клиентите си какви негативи ще си спестят, ако използват продуктите Ви. Всяка добра история си има злодей и Вашата задача, за да разкажете също толкова добра история, е да го посочите и да покажете как ще го преборите. Какви могат да бъдат злодеите? Ако например предлагате фитнес програми, злодеите ще са обездвижването, преяждането, спорадичните посещения на фитнеса и т.н.
 
3. Образовайте или забавлявайте.
 
Когато дадете на клиентите си нещо безвъзмездно, увеличавате шансовете си те да купят Вашите продукти и услуги. Ето защо е добра идея да направите рекламите си такива, че или да образоват (с което давате нови знания) или да забавляват (с което носите добро настроение). Така увеличавате и шансовете си рекламите Ви да бъдат споделяни между потребителите и да достигнат до повече потенциални клиенти.
 
източник: entrepreneur.com
 

Tags: социални мрежимаркетинг и рекламаклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 начина за изграждане на по-силна връзка с клиентите чрез социалните мрежи

от Biznesidei.bg
10 Септември 2021
Вашите потребители са в Интернет. Ще намерите някои във Facebook, други - в Instagram, трети...

Защо да персонализирате рекламите си в различните социални мрежи

от Biznesidei.bg
23 Октомври 2020
В днешно време каналите за комуникация с клиентите никак не са малко. Дори и...

4 съвета, с които да превърнете гледащите Facebook видеата Ви в реални клиенти

от Biznesidei.bg
13 Декември 2017
Видеата във Facebook са страхотен инструмент за ангажиране на аудиторията. Как...

Клиентите са това, което публикуват във Facebook

от Йоана Антонова
25 Юни 2014
Профилите на потребителите в социалните мрежи могат да разкрият много за тях като...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.