Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Малкият бизнес може да се възползва от голямо предимство при назначаването

от
4133 0 06 Октомври. 2016
Наемане на служители

Малкият бизнес може да се възползва от голямо предимство при назначаването
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Не е тайна, че подбора на персонал е предизвикателство за малкия бизнес. Особено за новите фирми, които още не са се утвърдили на пазара и на които се гледа като на рискови.

Със сигурност големите компании могат да предложат и конкурентно заплащане и добри допълнителни ползи. Малкият бизнес обаче също има възможност да го направи, макар и в по-малки мащаби.
 
Предимствата му все пак не свършват до тук. Малкият бизнес може да предложи повече от големия на своите служители в следните сфери:
 
По-малко бюрокрация.
 
По-малките компании имат неусложнена организация, която помага за по-лесно координиране и на информацията, и на документопотока. Това печели и повече време на служителите да се занимават със собствените си задачи.
 
По-широки служебни задължения.
 
Повечето длъжности в големите компании са тясно специализирани. В малките фирми служителите имат възможност да развият по-добре и по-разнообразни умения.


Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук

Данъчните закони в практиката – решения на казуси
Данъчните закони в практиката – решения на казуси

Повече детайли тук


 
База за развитие.
 
Ако малкия бизнес се разраства ускорено, служителите имат по-добри възможности за развитие в него. За разлика от големия бизнес, който е по-малко ритмичен и доста по-бавен в своето развитие.
 
Гъвкавост.
 
Малкия бизнес дава повече възможности за посрещане на нуждите на служителите: по-гъвкаво работно време, възможност за работа от вкъщи и по-добро координиране с личния живот.
 
Работа с усещане за семейство.
 
Малкият бизнес може да си позволи да третира служителите си като семейство. Това пък е доста позитивна характеристика в очите на кандидатите за работа, защото за тях е важно фирмата да е загрижена за добруването им и като хора, не само като служители.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: подбор на персоналмалък бизнесслужители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 базови ценни съвета за наемане на качествени служители

от Biznesidei.bg
05 Май 2022
Не искате просто нови попълнения. Искате хора, които са ангажирани, които ще се...

3 типа служители, от които се нуждае всеки бизнес

от Biznesidei.bg
17 Март 2022
Избирането на подходящите кадри е хем трудна, хем особено важна задача. Все пак...

7 съвета за собственици на малък бизнес при назначаване на персонал

от Biznesidei.bg
05 Ноември 2019
Колкото по-малък е бизнесът, толкова по-малки са нуждите му от персонал. Това обаче...

Недоволните служители пречат на назначаването на нови кадри

от Biznesidei.bg
24 Септември 2019
Когато търсите нови кадри, искате да покажете фирмата си в най-добрата ѝ светлина,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.