Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

9 знака в CV-то, които отличават добрия кандидат

от
390 0 13 Декември. 2019
Наемане на служители

9 знака в CV-то, които отличават добрия кандидат
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

На първия етап от набирането на персонал се запознавате с автобиографията. На нейна база избирате и кого да поканите на интервю.

Как обаче да сте сигурни, че ще поканите именно онези от кандидатите, които са най-подходящи за предлаганата длъжност? Ето няколко издайнически знака от CV-то, които ще Ви помогнат:
 
1. Доказателства.
 
Много е важно кандидатите за работа да не посочват умения, които не могат да докажат. Така че, ако кандидат е написал в автобиографията си, че има добри умения в телемакретинга, посочените години опит и/или броя реализирани продажби биха били подходящо доказателство. В противен случай твърдението остава "висящо".
 
2. Усилие.
 
Ако кандидатстващият е подготвил документите си надве-натри, обикновено си личи. Това е знак за несериозно отношение. А щом кандидатът има несериозно отношение на този етап, когато е в негов интерес да Ви впечатли, как ще се представя, ако го назначите?
 
3. Правилно писане.
 

Счетоводно списание
Счетоводно списание "10 с ДДС"

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма
Съветник: Данъци и такси на моята фирма

Повече детайли тук

Ръководство за опитни счетоводители
Ръководство за опитни счетоводители

Повече детайли тук


Защо е важно то? Защото показва отношение към детайла. Представете си, че новият кадър ще комуникира с партньори на фирмата, които цените. Какво впечатление ще им направи, ако не пише правилно?
 
4. Лоялност.
 
Ако търсите служители за временна или сезонна работа, не е проблем да пренебрегнете този знак. Но ако Ви трябва дългосрочен служител, трудно ще го намерите сред кандидати, които не могат да изкарат 1 година в дадена фирма.
 
5. Съдържание, което отговаря на позицията, за която кандидатства служителя.
 
Често кандидатите подготвят просто едно CV-ви, което пращат на всички работодатели. Това обаче означава, че кандидатът не се интересува от длъжността, за която кандидатства, и от уменията и качествата, които тя изисква. За да намерите хора, които действително искат да работят на съответната позиция при Вас, търсете такива, чиято автобиография кореспондира на обявата Ви за работа.
 
6. Фокуси върху резултати, а не върху отговорности.
 
Всеки може да напише, че може да поема отговорности. В рамките на една автобиография твърдения като това са трудно доказуеми. Другояче стоят нещата с посочването на конкретни резултати - толкова и толкова привлечени клиенти, толкова и толкова изработени продукти, толкова и толкова реализирани продажби и т.н.
 
7. Умения, които могат да се приложат на предлаганата длъжност.
 
Ако кандидатът е отделил време да анализира какво от предходния си опит може да приложи на предлаганата позиция, сте изправени пред човек, който разбира какво точно му предлагате. И действително има интерес към него.
 
8. Развитие.
 
Когато погледнете CV-то на един кандидат и видите, че той е подобрявал качествата и уменията си в процеса на трудовия си опит, поканете го на интервю. Това е човек, който ще продължи да се развива и във Вашата организация. Така с течение на времето ще Ви предлага по-добри и по-добри резултати.
 
9. Правилно форматиране.
 
Това е доста тривиален момент. Защо обаче е важен? Защото доброто форматиране на автобиографията показва уважение към четящия я, старание, внимание към детайла. Добре форматираните документи се четат лесно и приятно, а това пести време. Със сигурност всяка компания би искала да има служители, които уважават колегите и ръководителите си и ценят времето им.
 
източник: allbusiness.com
 

Tags: набиране на персоналкандидати за работаавтобиография

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

7 съвета за собственици на малък бизнес при назначаване на персонал

от Biznesidei.bg
05 Ноември 2019
Колкото по-малък е бизнесът, толкова по-малки са нуждите му от персонал. Това обаче...

Недоволните служители пречат на назначаването на нови кадри

от Biznesidei.bg
24 Септември 2019
Когато търсите нови кадри, искате да покажете фирмата си в най-добрата ѝ светлина,...

5 меки умения, за които да се оглеждате при подбор на персонал

от Biznesidei.bg
05 Юли 2019
На всички е ясно, че за да назначат нов служител, той на първо място трябва да има...

3 неща, които да имате предвид при назначаването на първия си служител

от Biznesidei.bg
11 Юни 2019
Първият член на персонала за една фирма е особено важен. Ако изберете подходящ...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Не можете да сте перфекционист и предприемач едновременно


[url=http://arimidexsale.com/]buy arimidex[/url]...

Изгоден бизнес на село върху малък терен


[url=http://doxycyclinehycl.com/]buy doxycycline[/url] [url=http://avodartgen.com/]buy avodart online australia[/url] [url=http://prednisonester.com/]online prednisone[/url]...

9 трика за по-добро управление на времето


[url=https://avodart24.com/]avodart canada price[/url] [url=https://ventolin911.com/]canada to usa ventolin[/url] [url=https://valtrex24.com/]where can i buy valtrex[/url]...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.