Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

7 начина да разпознаете отличния кандидат за работа

от
398 0 30 Октомври. 2018
Наемане на служители

7 начина да разпознаете отличния кандидат за работа
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Пред Вас са CV-тата на кандидатите за свободната длъжност във Вашата фирма. Как да разберете зад кое от тях се крие най-добрият кандидат?

Следете за тези издайнически знаци:
 
1. Конкретни резултати.
 
Търсете онези автобиографии, които не говорят просто за условно придобити умения, а за конкретни постижения, реализирани с тези умения. Каквото и да посочи като качества кандидатът, Вас Ви интересуват доказателствата за тези умения и ползите от тях.
 
2. Значимост на посочените умения за предлаганата работа.
 
Трябва Ви човек, който има необходимите умения, за да се справи с длъжността, която предлагате. Колкото и допълнителни специализации да е посетил един кандидат, за Вас от значение са тези, които ще се прилагат в хода на работата на кандидата във Вашата фирма.
 
3. Продължителност на заетостта.
 

Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи
Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи

Повече детайли тук

Комплект 3 CD-та Красив Ум
Комплект 3 CD-та Красив Ум

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Максимум
Клуб РС Издателство – Програма Максимум

Повече детайли тук


Ако искате служител, който ще работи при Вас в продължение на дълъг период от време, вглеждайте се в датите на заетост. Колкото по-дълго зает е бил един служител при предходните си работодатели, толкова по-голям е шансът да бъде за дълго зает при Вас.
 
4. Персонализиране.
 
Търсете кандидатът, който е персонализирал автобиографията си преди да Ви я прати. Това показва не само интерес към длъжността, която предлагате, но и внимание към детайла и старание.
 
5. Унисон с ключовите ценности на Вашата фирма.
 
Няма смисъл да каните на интервю човек, чиито ценности се разминават с тези на компанията Ви. Да, вероятно ще се наложи да четете внимателно, за да си направите изводи за ценностната система на кандидата, но това ще Ви спести много време и бъдещи проблеми.
 
6. Качествени препоръки.
 
Търсите ли качествен кандидат, вложете времето и усилията да проверите препоръките му. Трябват Ви хора, които са получили високи оценки не защото бившите им шефове са искали да "отбият номер", а защото са ги заслужавали.
 
7. Добър език и липса на грешки в правописа и граматиката.
 
Ако кандидатът не е отделил достатъчно внимание да прецизира собственото си CV - документът, който ще му спечели или загуби Вашето внимание, няма място във Вашата фирма. 
 
източник: allbusiness.com

Tags: кандидат за работаавтобиографиякандидатстване за работа

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 знака, че сте намерили перфектния кандидат за работа

от Biznesidei.bg
06 Юли 2018
За всички е ясно колко важно е да назначавате именно онези кандидати, които са...

5 меки умения, за които да се оглеждате при подбор на персонал

от Biznesidei.bg
05 Юли 2019
На всички е ясно, че за да назначат нов служител, той на първо място трябва да има...

3 неща, които да имате предвид при назначаването на първия си служител

от Biznesidei.bg
11 Юни 2019
Първият член на персонала за една фирма е особено важен. Ако изберете подходящ...

3 тайни на назначаването на добри продавачи

от Biznesidei.bg
03 Май 2019
Можете да заведете коня до водата, но не можете да го накарате да пие. Това се...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Най-важното нещо, което да имате преди да стартирате бизнес


pros of dating a tall guy molly sims dating history

Най-важното нещо, което да имате преди да стартирате бизнес


[url=https://fohy.space/lesbian-sex-sex/]lesbian sex sex[/url] [url=https://fohy.space/lesbo-sex-tubes/]lesbo sex tubes[/url] [url=https://fohy.space/jap-porn-movie/]jap porn movie[/url]...

Най-важното нещо, което да имате преди да стартирате бизнес


[url=https://fohy.space/gay-pounding-porn/]gay pounding porn[/url] [url=https://fohy.space/free-lesbian-milf-sex-videos/]free lesbian milf sex videos[/url]...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.