Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 тайни на назначаването на добри продавачи

от
344 0 03 Май. 2019
Наемане на служители

3 тайни на назначаването на добри продавачи
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Можете да заведете коня до водата, но не можете да го накарате да пие. Това се отнася и до продавачите. Може да назначите някого на подобна длъжност, но не и да го принудите да се справя страхотно, ако е неподходящ за нея.

Ще постигнете най-добрите резултати в назначаване на продавачи, ако изберете най-подходящите хора от самото начало. Ето какво да имате предвид, когато подбирате такива кадри:
 
1. Уверете се, че наемате подходящия служител за подходящия мениджър.
 
Няма да имате добри резултати, ако наемете служител, който не може да се сработи с прекия си ръководител. Някои служители са по-автономни и нямат нужда да ги контролират непрекъснато. Те се нуждаят от по-либерален мениджър. Някои служители предпочитат по-тясна работа и за тях микромениджмънтът е по-подходящ тип ръководство.
 
2. Уверете се, че служителят е в унисон с фирмената култура.
 
Ако фирмата Ви цени самоинициативата, за Вас служители, които се нуждаят от непрекъснати инструкции, са неподходящи. И обратно, ако цените силния контрол на изпълнението, самоиницииативата може да се окаже неподходяща. За да не се наложи да освобождавате кадри само няколко седмици след като сте ги наели, търсете такива хора, чиито ценностни системи са близки до фирмената. Тук не става дума за това коя фирмена култура е по-добра - различните типове компании имат нужда от различна такава. Става дума новият кадър да си "пасне" с условията, които му предлагате, а и той да си "пасне" с Вашите изисквания.
 
3. Не мислете, че след назначаването Вашата работа е приключила.
 

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук

Комплект 3 CD-та Красив Ум
Комплект 3 CD-та Красив Ум

Повече детайли тук

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук


Важно е, след като изберете новия служител, да не го оставяте да се ориентира и справя с новостите сам, а да му съдействате максимално да навлезе в работата. Да следите как се справя и къде се налага да му оказвате допълнителна помощ. Добра идея е да изготвите план за първия му месец на работа. Така ще координирате процеса по навлизането му в длъжността много по-лесно, а и самият служител ще знае какво да очаква. Освен това, ако подготвяте подобен план за първи път, вече ще имате пример, от който да се водите, когато при Вас постъпят други нови служители.
 
източник: allbusiness.com

Tags: наемане на служителипродавачи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Най-глупавите грешки на умните хора при наемане на служители

от Анелия Коджабашева
25 Март 2014
Грешки стават, особено ако няма добра подготовка. Този универсален факт не...

7 съвета за собственици на малък бизнес при назначаване на персонал

от Biznesidei.bg
05 Ноември 2019
Колкото по-малък е бизнесът, толкова по-малки са нуждите му от персонал. Това обаче...

Недоволните служители пречат на назначаването на нови кадри

от Biznesidei.bg
24 Септември 2019
Когато търсите нови кадри, искате да покажете фирмата си в най-добрата ѝ светлина,...

5 меки умения, за които да се оглеждате при подбор на персонал

от Biznesidei.bg
05 Юли 2019
На всички е ясно, че за да назначат нов служител, той на първо място трябва да има...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

5 съвета за преодоляване на големите препятствия пред бизнеса


Borrow 2000
cash advance direct online payday loans...

Успелите предприемачи споделят следните 4 качества


Personal loans for people with no credit
payday loans online personal loan apr...

Най-важното нещо, което да имате преди да стартирате бизнес


[url=https://bighits4u.in/free-homemade-amateur-teen-porn.html]free homemade amateur teen porn[/url] [url=https://bighits4u.in/free-hd-porne-video.html]free hd porne video[/url]...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.