Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 тайни на назначаването на добри продавачи

от
5954 0 03 Май. 2019
Наемане на служители

3 тайни на назначаването на добри продавачи
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Можете да заведете коня до водата, но не можете да го накарате да пие. Това се отнася и до продавачите. Може да назначите някого на подобна длъжност, но не и да го принудите да се справя страхотно, ако е неподходящ за нея.

Ще постигнете най-добрите резултати в назначаване на продавачи, ако изберете най-подходящите хора от самото начало. Ето какво да имате предвид, когато подбирате такива кадри:
 
1. Уверете се, че наемате подходящия служител за подходящия мениджър.
 
Няма да имате добри резултати, ако наемете служител, който не може да се сработи с прекия си ръководител. Някои служители са по-автономни и нямат нужда да ги контролират непрекъснато. Те се нуждаят от по-либерален мениджър. Някои служители предпочитат по-тясна работа и за тях микромениджмънтът е по-подходящ тип ръководство.
 
2. Уверете се, че служителят е в унисон с фирмената култура.
 
Ако фирмата Ви цени самоинициативата, за Вас служители, които се нуждаят от непрекъснати инструкции, са неподходящи. И обратно, ако цените силния контрол на изпълнението, самоиницииативата може да се окаже неподходяща. За да не се наложи да освобождавате кадри само няколко седмици след като сте ги наели, търсете такива хора, чиито ценностни системи са близки до фирмената. Тук не става дума за това коя фирмена култура е по-добра - различните типове компании имат нужда от различна такава. Става дума новият кадър да си "пасне" с условията, които му предлагате, а и той да си "пасне" с Вашите изисквания.
 
3. Не мислете, че след назначаването Вашата работа е приключила.
 

Комплект 3 CD-та Красив Ум
Комплект 3 CD-та Красив Ум

Повече детайли тук

Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание
Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание

Повече детайли тук

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук


Важно е, след като изберете новия служител, да не го оставяте да се ориентира и справя с новостите сам, а да му съдействате максимално да навлезе в работата. Да следите как се справя и къде се налага да му оказвате допълнителна помощ. Добра идея е да изготвите план за първия му месец на работа. Така ще координирате процеса по навлизането му в длъжността много по-лесно, а и самият служител ще знае какво да очаква. Освен това, ако подготвяте подобен план за първи път, вече ще имате пример, от който да се водите, когато при Вас постъпят други нови служители.
 
източник: allbusiness.com

Tags: наемане на служителипродавачи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Най-глупавите грешки на умните хора при наемане на служители

от Анелия Коджабашева
25 Март 2014
Грешки стават, особено ако няма добра подготовка. Този универсален факт не...

Интервюто е двупосочно! Ето как да се възползвате от него за общ успех

от Biznesidei.bg
08 Октомври 2021
Интервюто за работа не се провежда само защото работодателят се нуждае от нов...

3 въпроса, които да си зададете, преди да публикувате обява за работа

от Biznesidei.bg
05 Август 2021
Подготвили сте обявата за работа и се каните да я публикувате. Не бързайте,...

Как да пишете обяви за работа така, че да привличате страхотни кандидати

от Biznesidei.bg
29 Юли 2021
Не е достатъчно да посочите каква работа ще върши новоназначения служител при...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.