Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 тайни на назначаването на добри продавачи

от
6968 0 03 Май. 2019
Наемане на служители

3 тайни на назначаването на добри продавачи
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Можете да заведете коня до водата, но не можете да го накарате да пие. Това се отнася и до продавачите. Може да назначите някого на подобна длъжност, но не и да го принудите да се справя страхотно, ако е неподходящ за нея.

Ще постигнете най-добрите резултати в назначаване на продавачи, ако изберете най-подходящите хора от самото начало. Ето какво да имате предвид, когато подбирате такива кадри:
 
1. Уверете се, че наемате подходящия служител за подходящия мениджър.
 
Няма да имате добри резултати, ако наемете служител, който не може да се сработи с прекия си ръководител. Някои служители са по-автономни и нямат нужда да ги контролират непрекъснато. Те се нуждаят от по-либерален мениджър. Някои служители предпочитат по-тясна работа и за тях микромениджмънтът е по-подходящ тип ръководство.
 
2. Уверете се, че служителят е в унисон с фирмената култура.
 
Ако фирмата Ви цени самоинициативата, за Вас служители, които се нуждаят от непрекъснати инструкции, са неподходящи. И обратно, ако цените силния контрол на изпълнението, самоиницииативата може да се окаже неподходяща. За да не се наложи да освобождавате кадри само няколко седмици след като сте ги наели, търсете такива хора, чиито ценностни системи са близки до фирмената. Тук не става дума за това коя фирмена култура е по-добра - различните типове компании имат нужда от различна такава. Става дума новият кадър да си "пасне" с условията, които му предлагате, а и той да си "пасне" с Вашите изисквания.
 
3. Не мислете, че след назначаването Вашата работа е приключила.
 

Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент
Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство
Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство

Повече детайли тук

Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021
Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021

Повече детайли тук


Важно е, след като изберете новия служител, да не го оставяте да се ориентира и справя с новостите сам, а да му съдействате максимално да навлезе в работата. Да следите как се справя и къде се налага да му оказвате допълнителна помощ. Добра идея е да изготвите план за първия му месец на работа. Така ще координирате процеса по навлизането му в длъжността много по-лесно, а и самият служител ще знае какво да очаква. Освен това, ако подготвяте подобен план за първи път, вече ще имате пример, от който да се водите, когато при Вас постъпят други нови служители.
 
източник: allbusiness.com

Tags: наемане на служителипродавачи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Най-глупавите грешки на умните хора при наемане на служители

от Анелия Коджабашева
25 Март 2014
Грешки стават, особено ако няма добра подготовка. Този универсален факт не...

3 базови ценни съвета за наемане на качествени служители

от Biznesidei.bg
05 Май 2022
Не искате просто нови попълнения. Искате хора, които са ангажирани, които ще се...

3 типа служители, от които се нуждае всеки бизнес

от Biznesidei.bg
17 Март 2022
Избирането на подходящите кадри е хем трудна, хем особено важна задача. Все пак...

3 съвета за писане на по-атрактивни обяви за работа

от Biznesidei.bg
25 Февруари 2022
За да намерите качествени нови служители, трябва да привлечете качествени...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.