3 стъпки за назначаване на маркетингова суперзвезда
3721
0
14 Декември. 2017
Наемане на служители
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Защо Ви трябват страхотни служители в маркетинговия отдел? Защо от тях в голяма степен зависи продуктите Ви да се продават, да се привличат нови клиенти и да се генерират приходи.
Как обаче да си осигурите не просто добри маркетингови кадри, а суперзвезди? Ето как:
1. На интервюто задавайте въпроси, свързани с резултатите.
Няма никакво значение дали един кандидат има опит в маркетинга. Има значение какво е постигнал през времето, през което се е занимавал с маркетинг. Реализирал ли е ръст в продажбите? Колко нови клиенти е привлякъл? Колко продажби е реализирал при всеки от каналите, с които е работил? Успял ли е да привлече големи корпоративни клиенти и т.н. и т.н. Всички тези въпроси ще Ви покажат дали човекът срещу Вас има значителни качества, които носят целените за бизнеса резултати. Именно това Ви и интересува.
2. Възложете назначаването на служители от маркетинга.
Ако самият Вие не сте маркетолог или ръководител на маркетингов отдел, оставете откриването на страхотен нов служител в маркетинга на хората, които се занимават с тази сфера. Те знаят какви качества и умения са необходими и как да ги разпознаят у кандидатите.
3. Назначавайте хора със специфични умения.
А именно умения, които са концентрирани около конкретните нужди на Вашия бизнес. Ако маркетингът Ви е най-вече в социалните мрежи, служителите, които наемате, трябва да имат знания, умения и опит в работа с тях. Ако пък сте по-загрижени за маркетинга чрез съдържание, такива служители ще са Ви необходими. Имате ли различни отдели за всичките си видове маркетинг, назначавайте за хора, които имат подходящите за отдела умения и опит. В крайна сметка специалистът по всичко е специалист по нищо.
източник: allbusiness.com
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 базови ценни съвета за наемане на качествени служители
от Biznesidei.bg
05 Май 2022
Не искате просто нови попълнения. Искате хора, които са ангажирани, които ще се...
3 типа служители, от които се нуждае всеки бизнес
от Biznesidei.bg
17 Март 2022
Избирането на подходящите кадри е хем трудна, хем особено важна задача. Все пак...
7 съвета за собственици на малък бизнес при назначаване на персонал
от Biznesidei.bg
05 Ноември 2019
Колкото по-малък е бизнесът, толкова по-малки са нуждите му от персонал. Това обаче...
Недоволните служители пречат на назначаването на нови кадри
от Biznesidei.bg
24 Септември 2019
Когато търсите нови кадри, искате да покажете фирмата си в най-добрата ѝ светлина,...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари