Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 стъпки за назначаване на маркетингова суперзвезда

от
3127 0 14 Декември. 2017
Наемане на служители

3 стъпки за назначаване на маркетингова суперзвезда
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Защо Ви трябват страхотни служители в маркетинговия отдел? Защо от тях в голяма степен зависи продуктите Ви да се продават, да се привличат нови клиенти и да се генерират приходи.

Как обаче да си осигурите не просто добри маркетингови кадри, а суперзвезди? Ето как:
 
1. На интервюто задавайте въпроси, свързани с резултатите.
 
Няма никакво значение дали един кандидат има опит в маркетинга. Има значение какво е постигнал през времето, през което се е занимавал с маркетинг. Реализирал ли е ръст в продажбите? Колко нови клиенти е привлякъл? Колко продажби е реализирал при всеки от каналите, с които е работил? Успял ли е да привлече големи корпоративни клиенти и т.н. и т.н. Всички тези въпроси ще Ви покажат дали човекът срещу Вас има значителни качества, които носят целените за бизнеса резултати. Именно това Ви и интересува.
 
2. Възложете назначаването на служители от маркетинга.
 
Ако самият Вие не сте маркетолог или ръководител на маркетингов отдел, оставете откриването на страхотен нов служител в маркетинга на хората, които се занимават с тази сфера. Те знаят какви качества и умения са необходими и как да ги разпознаят у кандидатите.
 
3. Назначавайте хора със специфични умения.
 

ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят
ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук


А именно умения, които са концентрирани около конкретните нужди на Вашия бизнес. Ако маркетингът Ви е най-вече в социалните мрежи, служителите, които наемате, трябва да имат знания, умения и опит в работа с тях. Ако пък сте по-загрижени за маркетинга чрез съдържание, такива служители ще са Ви необходими. Имате ли различни отдели за всичките си видове маркетинг, назначавайте за хора, които имат подходящите за отдела умения и опит. В крайна сметка специалистът по всичко е специалист по нищо.
 
източник: allbusiness.com

Tags: назначаване на персоналотдел маркетингслужители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

7 съвета за собственици на малък бизнес при назначаване на персонал

от Biznesidei.bg
05 Ноември 2019
Колкото по-малък е бизнесът, толкова по-малки са нуждите му от персонал. Това обаче...

Недоволните служители пречат на назначаването на нови кадри

от Biznesidei.bg
24 Септември 2019
Когато търсите нови кадри, искате да покажете фирмата си в най-добрата ѝ светлина,...

5 стъпки за успешно въвеждане в работа на нови служители

от Biznesidei.bg
22 Юни 2018
Когато назначавате нов кадър, искате в най-добрия случай той да се адаптира бързо...

3 маркетингови стратегии, с които можете да привлечете страхотни служители

от Biznesidei.bg
20 Март 2018
За да привлечете най-добрите кадри, трябва да им представите фирмата си и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.