Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 съвета за създаване на ефективен отбор

от
4639 0 27 Март. 2013
Наемане на служители

3 съвета за създаване на ефективен отбор
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Създаването на ефективен отбор е предизвикателство за всеки тип бизнес. Как можете да комбинирате най-подходящите хора и опит за да създадете ефективен отбор по най-ефикасния начин?

Понякога, нещата които смятаме за приоритети в изграждането на добри отбори, всъщност не са от такова голямо значение. Съветваме Ви да се фокусирате в следните 3 ключови неща при подбирането на персонал:
 
1. Поставете ясна цел на отбора.
 
ПОнякога компаниите бързат да наемат хора и да ги карат да работят, без да са наясно какво точно очакват от този отбор. Без да имате ясно определена цел е невъзможно да съберете правилните отбори за да ситгнете тази цел. Първо поставете целите и оставете на служителите да намерят оптималния начин за да се стигне до тази цел.
 
2. Ефективни начини за достигане на целта.
 
След като сте определили целта, която трябва да бъде постигната е ред да се намерят най-ефективните начини за достигането на целта. Трябва да познавате добре работния процес и ресурсите с които разполагате, да разберете добре обхвата на проекта и да знаете от какво точно се нуждае Вашият отбор.
Помислете си дали вашата фирма може да подкрепи отбора в достигането на тези цели? Разполагат ли с нужните инструменти и ресурси за да постигнат целите си? По какъв начин ще оценявате ефективността на Вашите служители по време на работа и как ще наблюдавате развитието на проекта? Това са важни въпроси, които трябва да задавате за да повишите ефективността на отбора. 
 
3. Определете роли.
 
Трябва да сте наясно какви типове мислене са необходими на отбора. Ролите могат да бъдат разменени до исвествна степен, но трябва да сте наясно с уменията на отбора. Ако задачата на отбора е да разработи нов продукт, ще е необходимо да имат лице, което се е специализирало в областта на разработване на продукти и може да ръководи процеса на създаване на продукти.
 

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук

Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент
Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

365 дни ТРЗ: Експертни решения и съвети
365 дни ТРЗ: Експертни решения и съвети

Повече детайли тук


Търсачът ще бъде мислителят, който ще може да помогне на отбора да прецени какво може да се постигне и кое не. 
Този, който е добър със смятането ще поеме отговорността на размерите и цифрите. Възможно е отбора Ви да разполага и с други роли, но преди това трябва добре да познавате какво точно се изисква от тези роли.
 
След като си поддготвите план за тези роли, можете да започнете усилено да търсите хора, които биха се справили със бъдещите задачи. Най-важното при създаване на успешен отбор е, че трябва да има стабилна и добра структура.


Tags: teambuildingчовешки ресурсиизбиране на персонал

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 базови ценни съвета за наемане на качествени служители

от Biznesidei.bg
05 Май 2022
Не искате просто нови попълнения. Искате хора, които са ангажирани, които ще се...

3 типа служители, от които се нуждае всеки бизнес

от Biznesidei.bg
17 Март 2022
Избирането на подходящите кадри е хем трудна, хем особено важна задача. Все пак...

3 съвета за писане на по-атрактивни обяви за работа

от Biznesidei.bg
25 Февруари 2022
За да намерите качествени нови служители, трябва да привлечете качествени...

3 въпроса, които да зададете на интервюто, за да наемете подходящия кандидат

от Biznesidei.bg
01 Февруари 2022
За да работи и да се развива, един бизнес се нуждае от качествени кадри. Затова е и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.