Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 начина да преосмислите процеса по назначаване на служители

от
6675 0 29 Май. 2017
Наемане на служители

3 начина да преосмислите процеса по назначаване на служители
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Набирането на нов персонал има две особено важни променливи: време и качество на новото назначение.

В идеалния случай искате процесът да отнеме възможно по-малко време, но същевременно да Ви спечели добър нов служител, който ще се представя на ниво и няма да се наложи да сменяте след няколко месеца.
 
С оглед на това да приближите своя процес по подбор до идеалния, преосмислете процеса по наемане, за да го подобрите. Ето как:
 
1. Съкратете времето, посредством ясно и конкретно описание на длъжността.
 
Със сигурност сте чували колко е важно описанието на длъжността да е конкретно и ясно написано. Доведете нещата още една стъпка напред, като посочите какви са очакванията Ви от конкретния кадър. Ако длъжността ще изисква чести командировки, посочете го. Ако ще бъде свързана с работа по проекти в екип, посочете го. Ако ще има връзка с презентации пред публика, информирайте кандидатите - това ще обезкуражи онези от тях, които не искат да говорят пред хора. Помислете за всички специфики на длъжността, които не се ограничават с изпълнението на конкретните задължения, а ги подкрепят, и ги избройте. 
 
2. Отстранете всички ненужни процедури.
 
За да не забавяте процеса, вгледайте се в процедурите, от които се състои, и ги съкратете максимално. Колкото по-бързо и повратливо можете да действате, толкова по-добра реакция ще имате, когато попаднете на особено добър кандидат. Просто защото особено добрите кандидати обикновено получават доста предложения. Освен това съкращаването на тромавите процедури ще е полезно и на служителите, които се занимават с набирането на персонал.
 

Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения
Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения

Повече детайли тук

Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021
Електронно ръководство - Колекция КТ: Коментар по промени до февруари 2021

Повече детайли тук

Книга за ТРЗ служителя
Книга за ТРЗ служителя

Повече детайли тук


3. Създайте програма за вътрешна мобилност.
 
Това, че един кадър не е подходящ за една длъжност във фирмата, не значи, че не е подходящ за друга. Тук се намесва и вътрешната мобилност. Търсете новите си кадри първо вътре в организацията и едва след това вън от нея. Това ще ограничи не само времето, необходимо за обучаване на служителя при преместването му, но и ще намали текучеството. Освен това ще покаже на служителите Ви, че ги цените и уважавате и, ако почувстват, че не се справят на работното си място, могат да намерят ново пак при Вас.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: набиране на персоналслужителимобилност

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 базови ценни съвета за наемане на качествени служители

от Biznesidei.bg
05 Май 2022
Не искате просто нови попълнения. Искате хора, които са ангажирани, които ще се...

3 типа служители, от които се нуждае всеки бизнес

от Biznesidei.bg
17 Март 2022
Избирането на подходящите кадри е хем трудна, хем особено важна задача. Все пак...

Недоволните служители пречат на назначаването на нови кадри

от Biznesidei.bg
24 Септември 2019
Когато търсите нови кадри, искате да покажете фирмата си в най-добрата ѝ светлина,...

5 стъпки за успешно въвеждане в работа на нови служители

от Biznesidei.bg
22 Юни 2018
Когато назначавате нов кадър, искате в най-добрия случай той да се адаптира бързо...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.