Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 начина да преосмислите процеса по назначаване на служители

от
6602 0 29 Май. 2017
Наемане на служители

3 начина да преосмислите процеса по назначаване на служители
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Набирането на нов персонал има две особено важни променливи: време и качество на новото назначение.

В идеалния случай искате процесът да отнеме възможно по-малко време, но същевременно да Ви спечели добър нов служител, който ще се представя на ниво и няма да се наложи да сменяте след няколко месеца.
 
С оглед на това да приближите своя процес по подбор до идеалния, преосмислете процеса по наемане, за да го подобрите. Ето как:
 
1. Съкратете времето, посредством ясно и конкретно описание на длъжността.
 
Със сигурност сте чували колко е важно описанието на длъжността да е конкретно и ясно написано. Доведете нещата още една стъпка напред, като посочите какви са очакванията Ви от конкретния кадър. Ако длъжността ще изисква чести командировки, посочете го. Ако ще бъде свързана с работа по проекти в екип, посочете го. Ако ще има връзка с презентации пред публика, информирайте кандидатите - това ще обезкуражи онези от тях, които не искат да говорят пред хора. Помислете за всички специфики на длъжността, които не се ограничават с изпълнението на конкретните задължения, а ги подкрепят, и ги избройте. 
 
2. Отстранете всички ненужни процедури.
 
За да не забавяте процеса, вгледайте се в процедурите, от които се състои, и ги съкратете максимално. Колкото по-бързо и повратливо можете да действате, толкова по-добра реакция ще имате, когато попаднете на особено добър кандидат. Просто защото особено добрите кандидати обикновено получават доста предложения. Освен това съкращаването на тромавите процедури ще е полезно и на служителите, които се занимават с набирането на персонал.
 

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук

Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19
Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.

Повече детайли тук


3. Създайте програма за вътрешна мобилност.
 
Това, че един кадър не е подходящ за една длъжност във фирмата, не значи, че не е подходящ за друга. Тук се намесва и вътрешната мобилност. Търсете новите си кадри първо вътре в организацията и едва след това вън от нея. Това ще ограничи не само времето, необходимо за обучаване на служителя при преместването му, но и ще намали текучеството. Освен това ще покаже на служителите Ви, че ги цените и уважавате и, ако почувстват, че не се справят на работното си място, могат да намерят ново пак при Вас.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: набиране на персоналслужителимобилност

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 базови ценни съвета за наемане на качествени служители

от Biznesidei.bg
05 Май 2022
Не искате просто нови попълнения. Искате хора, които са ангажирани, които ще се...

3 типа служители, от които се нуждае всеки бизнес

от Biznesidei.bg
17 Март 2022
Избирането на подходящите кадри е хем трудна, хем особено важна задача. Все пак...

Недоволните служители пречат на назначаването на нови кадри

от Biznesidei.bg
24 Септември 2019
Когато търсите нови кадри, искате да покажете фирмата си в най-добрата ѝ светлина,...

5 стъпки за успешно въвеждане в работа на нови служители

от Biznesidei.bg
22 Юни 2018
Когато назначавате нов кадър, искате в най-добрия случай той да се адаптира бързо...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.