Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

2 погрешни схващания, които подкопават усилията Ви да намерите добри служители

от
5781 0 02 Август. 2017
Наемане на служители

2 погрешни схващания, които подкопават усилията Ви да намерите добри служители
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Предразсъдъците могат да бъдат опасни съветници, особено в бизнеса. Ето защо трябва да се стремите да гледате на нещата от "чиста", необременена перспектива.

Това се отнася и до набирането на персонал. Погрешните схващания могат да доведат до погрешни назначения, които от своя страна пък да доведат до загуби. 
 
За да си ги спестите, лишете се и от следните 2 предразсъдъка, които нямат място във Вашия процес на подбор:
 
Парите са най-важното.
 
Поставете се на мястото на кандидат служителя за момент. Той не си търси нова работа, за да я смени след 3 месеца, защото не му харесва. Той не си търси работа, на която ще му плащат много, но ще трябва да работи по 12 часа всеки ден. Той не си търси работа, на която ще му плащат добре, за да върши неща, които не му харесват.

Ако за Вас парите са най-важното, в това няма нищо лошо, но да приемате, че е така и за всички останали, е особено голяма грешка. Която води до текучество, което пък води до загуби, влошаване на организацията във фирмата, лоша репутация на работодател и какво ли още не. Не можете да очаквате един качествен служител да се примирява с лоши условия на работа само защото му плащате добре. Той има качествата да открие място, където му плащат също толкова високо но където му е по-приятно да работи. Вместо да го гоните, предложете му Вие място, от където да е доволен, че се труди.
 
Нещата са по-важни от хората.
 
Безплатни напитки, кетъринг, карти за фитнес, паркоместа и т.н. и т.н. Една фирма може да предложи много и разнообразни предимства на служителите си. Но ако не може да им предложи добра работна атмосфера, те ще си отидат.

В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия
В електронен формат: Тълковен речник на финансово-счетоводните понятия

Повече детайли тук

Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19
Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук




Защо?

Защото никой не иска да прекарва 8 часа всеки работен ден с колектив, в който не се вписва, който не се отнася добре с него, който е разединен, груб и няма никакъв екипен дух. Дори и лесната работа се превръща в мъчение, ако трябва да се изпълнява в тягостна атмосфера. Докато дори трудната работа се улеснява, ако колективът е приятен, сплотен и си съдейства за справяне с проблемите. Ако назначавате хора, които не могат да се сработят едни с други, не можете да се изненадвате, че те ще напускат един по един.

Когато избирате следващото попълнение за колектива си, не мислете за нещата, които предлагате като предимства. Помислете дали човекът срещу Вас има нужните ценности и характеристики, за да съвпадне с фирмената култура и да се впише в колектива Ви. Ако няма, то ще е загуба на време и за Вас, и за него да го назначите.

След като се спасите от предразсъдъците, предпазете се и от 3-те най-скъпо струващи грешки при назначаване. Вижте ги тук >>>
 
източник: entrepreneur.com

Tags: подбор на персоналслужителиназначаване на персонал

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 базови ценни съвета за наемане на качествени служители

от Biznesidei.bg
05 Май 2022
Не искате просто нови попълнения. Искате хора, които са ангажирани, които ще се...

3 типа служители, от които се нуждае всеки бизнес

от Biznesidei.bg
17 Март 2022
Избирането на подходящите кадри е хем трудна, хем особено важна задача. Все пак...

7 съвета за собственици на малък бизнес при назначаване на персонал

от Biznesidei.bg
05 Ноември 2019
Колкото по-малък е бизнесът, толкова по-малки са нуждите му от персонал. Това обаче...

Недоволните служители пречат на назначаването на нови кадри

от Biznesidei.bg
24 Септември 2019
Когато търсите нови кадри, искате да покажете фирмата си в най-добрата ѝ светлина,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.