Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Трябва да микроменажирате някои сфери на бизнеса си

от
3894 0 17 Май. 2016
Мениджмънт

Трябва да микроменажирате някои сфери на бизнеса си
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Свикнали сме да възприемаме терминът "микроменажиране" като нещо отрицателно.

По същество микроменажирането представлява контрол върху всички детайли от работата и трябва в различна степен да се прилага върху две сфери от бизнеса: служителите и процедурите.
 
Когато става дума за служители, микроменажирането е подходящо след назначаването на нов такъв. Преди мениджърът да познава добре новия член на колектива си, той е длъжен да следи внимателно неговата работа, да помага, съдейства, насочва, контролира, коригира всички начини, по които се изпълняват задачите. Целта тук не е да се покаже на новия служител, че е неспособен да се справи с работата си, а да му се помогне той да опознае начина, по който се полага труд на новото работно място.
След като новият служител усвои методиката и неговият мениджър го опознае достатъчно, че да може да му се довери, микромениджмънта става излишен. Още повече - той става вреден.
 
Причината за това е, че хората имат нужда от автономност и свобода да прилагат собствени способи за справяне със задачите. Още повече - не трябва да забравяме, че хората имат чувства и емоции, които не бива да се пренебрегват и в служебната среда, защото емоциите са неразривна част от хората.
 
Когато обаче говорим за процедурите, микроменажирането може да се нарече задължително непрекъснато.
Причината е всъщност проста: процедурите - или стъпките, по които се случва всичко във фирмата - трябва непрестанно да се усъвършенстват. 
 
Вгледайте се например в процедурата по обслужване на клиенти. Какви са стъпките, какво се случва, къде има грешки, колко време отнема? С микроменажирането на процедурите ще успявате да откриете всички пропуски в тях, ще съкращавате продължителността им и ще осигурявате на клиентите си по-добро и по-бързо обслужване. Така пък ще си отворите време за работа с нови клиенти.

Назначаване на чужденци: Експертите съветват
Назначаване на чужденци: Експертите съветват

Повече детайли тук

Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19
Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19

Повече детайли тук

Комплект 3 CD-та Красив Ум
Комплект 3 CD-та Красив Ум

Повече детайли тук


 
Това трябва да се случва с всички процедури и да не се преустановява, защото промените в бизнеса го изискват и защото се нуждаете от конкурентни предимства,  за да се развивате и израствате.
 
Така че трябва да забравите за идеята, че всичко във фирмата Ви може да работи и без Вашето участие, че компанията Ви е добре смазана машина, при която няма нужда от подобрения. Не окажете ли микромениджмънт веднага след включване на нов служител в екипа, той ще работи по собствено усмотрение и няма да следва фирмения ред. Забавите ли се с усвояването на микроменажирането на процедурите, ще се окажете в изоставаща позиция спрямо конкурентите си.
 
източник: entrepreneur.com 

Tags: мениджмънтуправление на бизнесапроцедури

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да спрете с микромениджмънта

от Biznesidei.bg
07 Януари 2020
Управлението на персонала е необходимост във всяка фирма, микроменажирането...

4 стъпки към по-добра техника в мениджмънта

от Biznesidei.bg
18 Февруари 2016
Ефективното менажиране на хора е трудно - никой не се ражда научен как да се справя...

Как да ръководите трудни служители

от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...

Освобождавате служител за първи път? Вижте тези съвети

от Biznesidei.bg
01 Юни 2021
Никога не е лесно да кажете на свой кадър, че се налага да го уволните. Дори, и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.