Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да спрете с микромениджмънта

от
165 0 07 Януари. 2020
Мениджмънт

Как да спрете с микромениджмънта
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Управлението на персонала е необходимост във всяка фирма, микроменажирането обаче може да доведе до негативи.

Непрекъснатият тесен контрол върху работата на кадрите може не само да ги демотивира и отблъсне, но и да загуби много ценно време на ръководителите.
 
Как, обаче, да спрете с микромениджмънта? Ето няколко решения, които да Ви помогнат:
 
1. Съсредоточете се върху по-доброто общуване.
 
Колкото по-ясно и точно посочите на служителите си какво искате от тях, толкова по-лесно те ще го изпълнят. Имате ли определени конкретни изисквания, изяснете ги пред хората си с конкретни примери. Така те няма да се чудят какво и как следва да свършат, а направо ще прибягнат към вършенето му.
 
2. Отделете време и за себе си.
 
Вашите задачи също се нуждаят от внимание. Вместо непрекъснато да се бъркате в работата на кадрите си, заемете се с дейностите, които само Вие можете да свършите.
 

Сборник закони за труда 2018
Сборник закони за труда 2018

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма
Съветник: Данъци и такси на моята фирма

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук


3. Приучете екипа си сам да търси решения на проблемите, пред които се изправя.
 
Вашите служители са хора с глави на раменете си. Ако сте ги избрали внимателно, следва да им имате доверие да използват тези глави. Създайте им навика, когато възникне затруднение в работата, да не се обръщат към Вас с въпроса как да се справят с него, а с готови предложения. Още повече, стремете се да ги научите сами да решават проблемите, когато и където това е възможно, разбира се.
 
4. Изяснете как искате да бъдете информирани за развитието на работните проекти.
 
Често микроменажирането се дължи на неясна или липсваща обратна връзка. За да я избегнете, посочете на служителите си как да Ви държат в течение за това какво е свършено във връзка със задачите и работните им проекти.
 
5. Напомнете си, че микроменажирането няма общо с доброто лидерство.
 
Ако имате качествени хора в екипа си, няма да се налага непрекъснато да следите какво вършат. Вместо това им дайте поле на изява - така ще се чувстват ценени и полезни. А служителите, които се чувстват така, са по-мотивирани и по-готови да показват добри резултати.
 
източник: allbusiness.com

Tags: управление на персоналаслужителимикромениджмънт

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер

от Biznesidei.bg
04 Януари 2019
Как се представиха служителите Ви през 2018-та? Кои от тях заслужават поощрение? Кои...

Как да задържите най-добрите си служители

от Biznesidei.bg
18 Септември 2018
Ако допреди няколко години пазарът на труда можете да предложи разнообразие от...

Как да дисциплинирате и уволните служители

от Biznesidei.bg
24 Април 2018
Лошата дисциплина сред служителите е един от най-неприятните проблеми пр...

5 сигнала, че преуморявате служителите си

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Преумореният човек е неефективен, независимо какво върши. Ако искате неефективни...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Бизнес идеи, които работят и в по-лоши икономически условия


[url=http://furosemide1.com/]cost of furosemide 40mg tablets[/url] [url=http://lisinoprilhcz.com/]lisinopril 4 mg[/url] [url=http://avodartgen.com/]avodart 0.5 mg price in india[/url]...

5 фактора с ключово влияние за успеха на бизнеса Ви


buy amoxicillin online...

Провалът Ви прави по-добри предприемачи: 5 причини


[url=http://amoxicillincaps.com/]amoxicillin 500mg price[/url] [url=http://avodart24.com/]avodart cost[/url] [url=http://albuterol365.com/]albuterol medicine india[/url]...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.