Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 стъпки към по-добра техника в мениджмънта

от
8136 0 18 Февруари. 2016
Мениджмънт

4 стъпки към по-добра техника в мениджмънта
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Ефективното менажиране на хора е трудно - никой не се ражда научен как да се справя с екипа си. За щастие мениджмънтът е нещо, което може да се научи. Така че следвайте тези 4 стъпки, които са съвсем прости, но проверени:

1. Поставяйте подходящи цели.
 
По този начин служителите Ви ще приоритизират лесно и ще концентрират усилията си в правилната посока. Нека целите Ви бъдат конкретни, измерими, ориентирани към действието, реалистично високи и обвързани с време и ресурси. Те също трябва да са значими за служителите Ви и постиженията им да идват със съответните награди. Това ще съдейства наистина важните неща, които трябва да постигне компанията Ви, да бъдат взети достатъчно присърце от хората Ви, за да бъдат и действително реализирани.
 
2. Разработете план за постигане на целите.
 
След като определите какви са целите за даден служител, разработете заедно с него план за реализирането им. За постигане на всяка конкретна цел, трябва да се изпълнят определени задачи. Едва след като ги имате разписани, служителят ще може и да започне да ги изпълнява. Бъдете много внимателни, когато определяте броя на задачите - нека те не бъдат прекалено много. Дефинирайте ги така, че да могат да бъдат изпълнени до 2 седмици. Поставете крайни срокове за всяка задача, което ще помогне на служителя да се ориентира как да управлява времето си.
 
След това определете ден и час веднъж седмично, в който ще се срещате със конкретния член на екипа Ви, за да разговаряте докъде е стигнал със задачите си и дали има нужда от съдействие. Давайте обратна информация и съвети по изпълнението. Накрая поставете следващите задачи, заедно с крайните им срокове за изпълнение.
 
3. Дайте свобода и правомощия на служителите си.
 

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук


По този начин ще максимизирате шансовете им да се справят оптимално със задачите си. Тренирайте ги за справяне с работата им, дайте им достатъчно време да усвоят нужните нови умения.
 
Не забравяйте и да ги мотивирате. Награждавайте успеха им и бъдете внимателни с отношението си към провалите им. Поддържайте добра работна атмосфера на съдействие и екипност. Уверете се, че служителите Ви разполагат с всички необходими ресурси да изпълнят задачите си още преди да им ги възложите.
 
4. Следете резултатите и правете корекции.
 
След като задачите бъдат изпълнени, проследете резултатите, оценете ги, похвалете добре свършената работа и посочете къде са необходими промени, за да вървят нещата по-гладко. По този начин от една страна ще мотивирате служителите, от друга - ще подобрите представянето им.
 
Определете колко често трябва да проверявате как се справят служителите Ви с работата си, в зависимост дали задачата е нова или не. Изпълнението на по-новите задачи, естествено, трябва да се следи по-често. Колкото по-добри стават служителите Ви, толкова по-малко се налага да проверявате как се справят. Веднъж на седмица е достатъчен контрол за онези от екипа Ви, за които знаете, че работят добре. За някои обаче може да се наложи това да става по-често.
 
Менажирането е трудно, защото в него няма нищо обусловено. Но с известни усилия и практика, можете да усвоите такъв мениджърски стил, който да е в полза и на подчинените Ви, и на Вас самите, а и на компанията, в която работите.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: служителиуправление на човешките ресурсимениджмънт на персонала

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да ръководите трудни служители

от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...

3 техники за запазване на служители

от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...

10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си

от Biznesidei.bg
02 Юни 2020
Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса...

Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер

от Biznesidei.bg
04 Януари 2019
Как се представиха служителите Ви през 2018-та? Кои от тях заслужават поощрение? Кои...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.