Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 стъпки към по-добра техника в мениджмънта

от
8188 0 18 Февруари. 2016
Мениджмънт

4 стъпки към по-добра техника в мениджмънта
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Ефективното менажиране на хора е трудно - никой не се ражда научен как да се справя с екипа си. За щастие мениджмънтът е нещо, което може да се научи. Така че следвайте тези 4 стъпки, които са съвсем прости, но проверени:

1. Поставяйте подходящи цели.
 
По този начин служителите Ви ще приоритизират лесно и ще концентрират усилията си в правилната посока. Нека целите Ви бъдат конкретни, измерими, ориентирани към действието, реалистично високи и обвързани с време и ресурси. Те също трябва да са значими за служителите Ви и постиженията им да идват със съответните награди. Това ще съдейства наистина важните неща, които трябва да постигне компанията Ви, да бъдат взети достатъчно присърце от хората Ви, за да бъдат и действително реализирани.
 
2. Разработете план за постигане на целите.
 
След като определите какви са целите за даден служител, разработете заедно с него план за реализирането им. За постигане на всяка конкретна цел, трябва да се изпълнят определени задачи. Едва след като ги имате разписани, служителят ще може и да започне да ги изпълнява. Бъдете много внимателни, когато определяте броя на задачите - нека те не бъдат прекалено много. Дефинирайте ги така, че да могат да бъдат изпълнени до 2 седмици. Поставете крайни срокове за всяка задача, което ще помогне на служителя да се ориентира как да управлява времето си.
 
След това определете ден и час веднъж седмично, в който ще се срещате със конкретния член на екипа Ви, за да разговаряте докъде е стигнал със задачите си и дали има нужда от съдействие. Давайте обратна информация и съвети по изпълнението. Накрая поставете следващите задачи, заедно с крайните им срокове за изпълнение.
 
3. Дайте свобода и правомощия на служителите си.
 

Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци
Как да избегнете санкция при проверка? Наръчник за данъкоплатци

Повече детайли тук

Книга за ТРЗ служителя
Книга за ТРЗ служителя

Повече детайли тук

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук


По този начин ще максимизирате шансовете им да се справят оптимално със задачите си. Тренирайте ги за справяне с работата им, дайте им достатъчно време да усвоят нужните нови умения.
 
Не забравяйте и да ги мотивирате. Награждавайте успеха им и бъдете внимателни с отношението си към провалите им. Поддържайте добра работна атмосфера на съдействие и екипност. Уверете се, че служителите Ви разполагат с всички необходими ресурси да изпълнят задачите си още преди да им ги възложите.
 
4. Следете резултатите и правете корекции.
 
След като задачите бъдат изпълнени, проследете резултатите, оценете ги, похвалете добре свършената работа и посочете къде са необходими промени, за да вървят нещата по-гладко. По този начин от една страна ще мотивирате служителите, от друга - ще подобрите представянето им.
 
Определете колко често трябва да проверявате как се справят служителите Ви с работата си, в зависимост дали задачата е нова или не. Изпълнението на по-новите задачи, естествено, трябва да се следи по-често. Колкото по-добри стават служителите Ви, толкова по-малко се налага да проверявате как се справят. Веднъж на седмица е достатъчен контрол за онези от екипа Ви, за които знаете, че работят добре. За някои обаче може да се наложи това да става по-често.
 
Менажирането е трудно, защото в него няма нищо обусловено. Но с известни усилия и практика, можете да усвоите такъв мениджърски стил, който да е в полза и на подчинените Ви, и на Вас самите, а и на компанията, в която работите.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: служителиуправление на човешките ресурсимениджмънт на персонала

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да ръководите трудни служители

от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...

3 техники за запазване на служители

от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...

10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си

от Biznesidei.bg
02 Юни 2020
Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса...

Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер

от Biznesidei.bg
04 Януари 2019
Как се представиха служителите Ви през 2018-та? Кои от тях заслужават поощрение? Кои...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.