Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Как да увеличите продуктивността в офиса

от
4092 0 24 Октомври. 2016
Мениджмънт

Как да увеличите продуктивността в офиса
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Служителите са гръбнака на компанията Ви. Без продуктивни, ориентирани към целите кадри, бизнесът Ви ще се препъва по пътя към успеха. И все пак работният ден има определен брой часове и именно това е времето, в което служителите Ви ще влагат своите усилия на работа.

Вместо да назначавате нови кадри обаче, можете да увеличите продуктивността на настоящите, с което да си осигурите по-добри резултати. Ето как да го направите в своя офис:
 
1. Окуражавайте честите почивки.
 
Може би изглежда противоречиво, но кратките почивки след периоди на усилена работа се отразяват позитивно на продуктивността. В противен случай креативността на служителите Ви сериозно ще пострада, с което и умението им да решават разнообразните проблеми бързо и ефективно.
 
2. Честа обратна информация.
 
Не чакайте годишното оценяване, за да посочите грешки и проблеми в представянето. В момента, в който видите, че някой не се справя, извикайте го и на четири очи му обяснете къде бърка и какво да направи, за да се справя със задачите си правилно. Проведете разговора окуражаващо, без назидателен или нападателен тон.
 
3. Включете се в работата.
 

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук

Преобразуване и ликвидация на търговски дружества
Преобразуване и ликвидация на търговски дружества

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук


Нито един мениджър не е ефективен, ако само гледа отстрани и не помага на служителите си. Хората Ви трябва да знаят, че могат да разчитат на Вас при сериозни трудности. Бъдете на разположение и им съдействайте - това ще намали времето на работа по трудните задачи.

 
4. Поставяйте изпълними цели.
 
Целите мотивират и позволяват на служителите да са наясно какво конкретно се очаква от тях. Всяка поставена цел показва също, че имате доверие в уменията и качествата на хората си и оценявате услията им.
 
5. Позволявайте гъвкаво работно време.
 
Всеки от нас е най-активен по различно време. Позволявайки на служителите си да се трудят, именно когато са най-активни, ще им дадете възможност да свършат повече за по-малко време. Особено много се отнася това за онези от кадрите Ви, които се занимават с креативна работа.
 
6. Намалете оперативките.
 
Безсмислените оперативки само хабят Вашето и времето на служителите Ви. Ако имате нещо важно за обсъждане - съберете хората си. В противен случай ги оставете да работят. Ако трябва да говорите с няколко души от екипа, говорете само с тях.
 
7. Работа от вкъщи.
 
Детето на служителка се е разболяло? Позволете ѝ да работи от вкъщи - така няма да се налага да взема болничен. Важният проект изсква пълното внимание на някой Ваш кадър - позволете му да се оттегли от офисното жужене. Когато на служителите Ви се налага да работят отвкъщи - дайте им тази възможност. Дори и да е просто за смяна на обстановката - тя действа мотивиращо и зареждащо.

 
източник: businessblogshub.com 

Tags: продуктивностна работаслужители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да ръководите трудни служители

от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...

3 техники за запазване на служители

от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...

10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си

от Biznesidei.bg
02 Юни 2020
Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса...

Бързи и лесни оценки на служителите - Софтуер

от Biznesidei.bg
04 Януари 2019
Как се представиха служителите Ви през 2018-та? Кои от тях заслужават поощрение? Кои...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.