Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

как да създадете силен и ефективен отбор

от
8314 0 28 Октомври. 2013
Мениджмънт

как да създадете силен и ефективен отбор
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Много е важно да можете да създадете екип, който работи за постигането на една и съща цел. Трябва да накарате слжуителите да споделят една и съща визия със организацията, в която се намират.

По-долу са посочени някои съвети затова как да създатеде по-отдаден и мотивиран отбор:
1. Уверете се, че отборът е настроен и готов за работа.  Първо, трябва да се уверуте, че човешките ресурси във Вашия отдел са планирани, организирани и структурирани да максималния си потенциал. Тук е важно да има компетентни лица в отвора за разрешаването на техническите проблеми, както и да има човек, който може да управлява човешките ресурси. 
2. Започнете с нов подход.  Вие сте нов мениджър със стария персонал? Когато се опитвате да се създаде екип, трябва да се започне с нов подход и позитивно отношение. Може да Ви се наложи да съживите един умиращ отдел. Тогава може да се наложи да направите чистка. Това се отнася и за служителите с лоши нагласи, които не желаят да се променят. Няколко лоши ябълки, могат да развалят всички!
3. Създадете кратко описание на мисията. Целта трябва да бъде ясна на всички и да бъде пред очите на всички служители. Всички служители трябва да бъдат наясно с това както се очаква от тях.
4. Периодични разходки в отдела. Отделете време за да срещнете служителите в тяхната си среда. Направете малки импровизирани срещи със служителите, които ще подобрят Вашата комуникация с тях и ще можете да откриете нови идеи, молби и въпроси от служителите.
5. Периодично провеждайте срещи на екипа. Например е добра идея да имате седмични срещи, където да обсъждате напредъка, целите и проблемите  по време на работа. Могат да бъдат представени различни статистики относно продажби и производство.

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук

Двойно ръководство: ТРЗ и счетоводство
Двойно ръководство: ТРЗ и счетоводство

Повече детайли тук


6. Уверете се, че всички служители са достатъчно обучени и разполагат със всичко от което се нуждаят. Винаги бъдете убедени, че служителите разполагат с обученията, необходими за осъществяване на целите си. Също се нуждаят от правилните материали и ресурси за да свършат оптимално своята работа.
7. Научете ги да работят в екип. Говорете с вашите служители за това колко важно е, че има подкрепа от страна на членовете на екипа с уважение един към друг.   Членовете на екипа трябва да разчита на другите членове на екипа за изпълнение на работата или на целите на отбора, което е основен принцип на отбора.

Tags: човешки ресурсибизнес идеибизнесуправление на човешките ресурси

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Проблемно ли е за малкия бизнес да няма отдел по човешки ресурси?

от Biznesidei.bg
21 Ноември 2017
Може би смятате, че подобен отдел е най-малкият проблем на фирмата Ви. Особено...

3 причини отделът по човешки ресурси да е критично важен за успеха на компанията Ви

от Biznesidei.bg
22 Ноември 2016
Много фирми неглижират важността на отдела по човешките ресурси. В началните...

За да успее бизнесът Ви, назначавайте самоменажиращи се служители

от Biznesidei.bg
19 Юли 2016
Една от най-често срещаните философии при назначаване на персонал сред умните...

Трябва да микроменажирате някои сфери на бизнеса си

от Biznesidei.bg
17 Май 2016
Свикнали сме да възприемаме терминът "микроменажиране" като нещо отрицателно....

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.