Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 причини отделът по човешки ресурси да е критично важен за успеха на компанията Ви

от
7700 0 22 Ноември. 2016
Мениджмънт

3 причини отделът по човешки ресурси да е критично важен за успеха на компанията Ви
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Много фирми неглижират важността на отдела по човешките ресурси. В началните етапи на развитие, когато най-вероятно Вие като предприемачи ще изпълнявате неговите задачи, това е допустимо.

С развитието на компанията обаче, тя все повече започва да се нуждае от отдел, който да се грижи за нея да работят талантливи, ангажирани и коректни служители.
 
Ето и основните причини, поради които се нуждаете от отдел по човешки ресурси:
 
1. Той работи по наемането на най-подходящите служители.
 
Всеки, който дори веднъж е участвал в подбор на кадри, знае, че това съвсем не е лесен процес. Да откриете подходящите хора, с правилната нагласа и ценностна система, достатъчно подготвени и с подходящия потенциал е задача, на която трябва да се отдели подобаващо внимание. В противен случай не можете да се надявате да бъде изпълнена добре. Още повече в настоящите условия на недостиг на квалифицирана работна ръка.
 
2. Фокусиран е върху ангажираността на служителите.
 
Прекрасно е да назначите качествен персонал, който има нужните знания и умения или потенциала да ги усвои по оптимален начин. Друг въпрос е този персонал да се мотивира по такъв начин, че не просто да показва добри резултати, а да реализира пълния си потенциал и да поддържа работа на оптимума на възможностите си. Ролята на мотивацията и ангажираността е огромна - в крайна сметка, за да взема заплата, всеки служител трябва просто да си изпълнява задълженията според условията на договора. Да се стреми да показва повече от изискваното, да се ангажира лично с проблемите на организацията и да генерира нови идеи за подобряване на съществуващите продукти и услуги и създаване на нови, е съвсем друг въпрос. Силният отдел по човешки ресурси може да стимулира служителите именно за подобна работа.
 

Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство
Счетоводно отчитане на компенсации за ел. енергия по РМС № 739 и по РМС № 771 – електронно ръководство

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Самоучител по счетоводство в 7 лесни урока – е-ръководство за начинаещи счетоводители
Самоучител по счетоводство в 7 лесни урока – е-ръководство за начинаещи счетоводители

Повече детайли тук


3. Съветите им съдействат за подобряване на компанията.
 
Отделът по човешки ресурси има уникален поглед върху фирмата и хората зад нея. Ето защо има възможност да допринесе много за взимането на правилни бизнес решения. Причината е, че този отдел познава много тясно служителите и техния начин на работа, с което може да съдейства за подобряване на общата продуктивност и ефективност, както и за съкращаване на разходите.
 
Управлението на човешките ресурси не е никак лесна задача, но доброто такова води до множество позитиви за компаниите. Затова и не е редно то да се пренебрегва като нещо, без което организацията може да мине, или пък значението му да се минимизира. Все пак резултатите, които показва всяка една компания, зависят не просто от управленците ѝ, а от всеки един служител, който се труди в нея.
 
източник: entrepreneur.com

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да ръководите трудни служители

от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...

Освобождавате служител за първи път? Вижте тези съвети

от Biznesidei.bg
01 Юни 2021
Никога не е лесно да кажете на свой кадър, че се налага да го уволните. Дори, и...

3 съвета за по-добра организация на екипа

от Biznesidei.bg
16 Март 2021
За да е по-продуктивен един екип, трябва да е възможно най-добре организиран....

3 техники за запазване на служители

от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.