Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 задачи, които да делегирате

от
3726 0 09 Януари. 2018
Мениджмънт

5 задачи, които да делегирате
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Като предприемач Вие се нуждаете от достатъчно свободно време, което да отделите на действително важните за бизнеса Ви дейности. Планиране, стратегиране, анализиране на резултатите, лидерство, изграждане и поддържане на пaртньорства... Всички те са времеемки.

Как тогава да освободите достатъчно време, за да се справяте с тях? Като делегирате онези задачи, с които и друг би се справил добре вместо Вас.
 
Ето за кои задачи става дума:
 
1. Организиране на оперативки, срещи и телефонни обаждания.
 
Да възложите това не е лесна задача, но ако вече имате система, можете да я предадете на своя офис асистент например. Ако пък нямате система, опитайте да изготвите такава и я тествайте. В процеса на работа ще откриете какво работи за Вас, а асистентът Ви ще се ориентира в предпочитанията и изискванията Ви.
 
2. Преглед на кореспонденция.
 
Ако нямате някакви особено конфиденциални имейли, можете да възложите прегледа на своята поща на асистент или секретарка. Дори не е необходимо те да четат всички имейли. Определена част от тях със сигурност могат да се отхвърлят на момента - като спам, информационни имейли и други подобни. За останалите служителят, на който делегирате задачата, ще може да прецени кое е по-важно и спешно и кое може да бъде отложено за по-подходящ момент. Ако пък изградите шаблонни имейли за често повтарящата се кореспонденция, ще може да отговаря вместо Вас.
 

Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители
Защита на личните данни: наръчник за счетоводители и ТРЗ служители

Повече детайли тук

ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент
ТРЗ показател: Новини, решения, насоки - абонамент

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук


3. Събиране и консолидиране на информация.
 
Подготовката на проучвания е задача, която спокойно можете да възложите на някой друг. Вместо да губите време в ровене и подготвяне на отчети, помолете някой служител да се заеме с тях. В последствие Вие ще разполагате именно с това, което Ви трябва - синтезирани данни, които да анализирате.
 
4. Редактиране и коригиране.
 
Особено важно, ако езиковите познания не са Ви силна страна. Освен това втори чифт очи ще види грешки, които Виe бихте пропуснали. Така че, когато например подготвите дадена оферта за ключов клиент, предайте я за редакция и корекция на служител, който се справя добре с работата с текстове, и ще си спестите време и грешки.
 
5. Резервации за служебни пътувания и нощувки.
 
Вместо сам да звъните за уреждане на резервации, възложете тази задача на някого. Определете му предварително бюджет и му споделете какви са изискванията Ви. С което ще му осигурите нужната информация, за да намери нещо подходящо.
 
източник: businessinsider.com

Tags: предприемачделегиранеуправление на персонала

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 елемента на делегирането, които менижърите следва да познават

от Biznesidei.bg
28 Август 2020
С разрастването на бизнеса на предприемачи и управленци се налага да възлагат...

3 съвета за по-добра организация на екипа

от Biznesidei.bg
16 Март 2021
За да е по-продуктивен един екип, трябва да е възможно най-добре организиран....

3 техники за запазване на служители

от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...

3 начина, по които работата от вкъщи Ви прави по-активни

от Biznesidei.bg
01 Септември 2020
Работата от вкъщи е възможност не само в настоящите условия около COVID-1. Има добри...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.