Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 елемента на делегирането, които менижърите следва да познават

от
323 0 28 Август. 2020
Мениджмънт

3 елемента на делегирането, които менижърите следва да познават
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

С разрастването на бизнеса на предприемачи и управленци се налага да възлагат другиму все повече от задачите, които те сами са изпълнявали доскоро.

Това е съвсем естествено. Ако в началото фирмата Ви е включвала минимален екип или пък само Вас, то колкото повече работа се трупа, толкова по-необходими стават новите попълнения в персонала.
 
С тях, разбира се, идва и делегирането на задачи. За да бъде то ефективно, е важно да позвавате 3-те му ключови елемента:
 
1. Авторитет.
 
Тук става дума за това, че Вие - като мениджър - имате правото да възлагате работа на своите служители. Т.е. Вие сте човекът с ръководна функция и трябва да я упражнявате, за да се възползвате от уменията на подчинените си. Авторитет, обаче, означава и да се ползвате с уважението и доверието на служителите си, защото това уважение и доверие определят дали кадрите Ви ще изпълняват възложеното им. А за да спечелите уважението и доверието на хората си, трябва да се отнасяте към тях с уважение и доверие.
 
2. Отговорност.
 
Това е задължението на подчинения да изпълни възложената задача съобразно поставените от мениджъра изисквания. Иначе казано, когато давате някому работа, да му посочите ясно и конкретно какво очаквате. Колкото по-добра е комуникацията, толкова повече резултатите от труда на служителите Ви ще съвпадат с Вашите изисквания.
 

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения
Счетоводни аспекти на разчетите в бюджетните организации - вземания и задължения

Повече детайли тук

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук


3. Отчетност.
 
За да има успеваемост делегирането, трябва да се следят резултатите. За да се следят резултатите, при възлагането те трябва да са изяснени в измерими аспекти. Например: възлагате на един от телемаркетинговите си агенти да продава по телефона дадена стока и определяте диапазон на броя поръчки, към който да се стреми. Отчетността, разбира се, трябва да се търси и от Вас като мениджър. Важно е непрекъснато да следите дали насоките, които давате на служителите си, са достатъчно ясни и конкретни, за да им съдействат в изпълнението на задачите. Ако Вие като ръководител не комуникирате ясно, няма как да очаквате от персонала си да изпълнява ефективно възложената работа.
 
източник: businessnewsdaily.com
 

Tags: делегиранемениджмънт на персоналамениджъри

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 типа кошмарни мениджъри, които гонят служителите

от Biznesidei.bg
05 Октомври 2017
Текучеството е сериозен проблем за всяка фирма. Може би си мислите, че след като...

Освобождавате служител за първи път? Вижте тези съвети

от Biznesidei.bg
01 Юни 2021
Никога не е лесно да кажете на свой кадър, че се налага да го уволните. Дори, и...

3 съвета за по-добра организация на екипа

от Biznesidei.bg
16 Март 2021
За да е по-продуктивен един екип, трябва да е възможно най-добре организиран....

3 техники за запазване на служители

от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.