Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 елемента на делегирането, които менижърите следва да познават

от
856 0 28 Август. 2020
Мениджмънт

3 елемента на делегирането, които менижърите следва да познават
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

С разрастването на бизнеса на предприемачи и управленци се налага да възлагат другиму все повече от задачите, които те сами са изпълнявали доскоро.

Това е съвсем естествено. Ако в началото фирмата Ви е включвала минимален екип или пък само Вас, то колкото повече работа се трупа, толкова по-необходими стават новите попълнения в персонала.
 
С тях, разбира се, идва и делегирането на задачи. За да бъде то ефективно, е важно да позвавате 3-те му ключови елемента:
 
1. Авторитет.
 
Тук става дума за това, че Вие - като мениджър - имате правото да възлагате работа на своите служители. Т.е. Вие сте човекът с ръководна функция и трябва да я упражнявате, за да се възползвате от уменията на подчинените си. Авторитет, обаче, означава и да се ползвате с уважението и доверието на служителите си, защото това уважение и доверие определят дали кадрите Ви ще изпълняват възложеното им. А за да спечелите уважението и доверието на хората си, трябва да се отнасяте към тях с уважение и доверие.
 
2. Отговорност.
 
Това е задължението на подчинения да изпълни възложената задача съобразно поставените от мениджъра изисквания. Иначе казано, когато давате някому работа, да му посочите ясно и конкретно какво очаквате. Колкото по-добра е комуникацията, толкова повече резултатите от труда на служителите Ви ще съвпадат с Вашите изисквания.
 

ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят
ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят

Повече детайли тук

Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство
Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук


3. Отчетност.
 
За да има успеваемост делегирането, трябва да се следят резултатите. За да се следят резултатите, при възлагането те трябва да са изяснени в измерими аспекти. Например: възлагате на един от телемаркетинговите си агенти да продава по телефона дадена стока и определяте диапазон на броя поръчки, към който да се стреми. Отчетността, разбира се, трябва да се търси и от Вас като мениджър. Важно е непрекъснато да следите дали насоките, които давате на служителите си, са достатъчно ясни и конкретни, за да им съдействат в изпълнението на задачите. Ако Вие като ръководител не комуникирате ясно, няма как да очаквате от персонала си да изпълнява ефективно възложената работа.
 
източник: businessnewsdaily.com
 

Tags: делегиранемениджмънт на персоналамениджъри

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 типа кошмарни мениджъри, които гонят служителите

от Biznesidei.bg
05 Октомври 2017
Текучеството е сериозен проблем за всяка фирма. Може би си мислите, че след като...

Как да ръководите трудни служители

от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...

Освобождавате служител за първи път? Вижте тези съвети

от Biznesidei.bg
01 Юни 2021
Никога не е лесно да кажете на свой кадър, че се налага да го уволните. Дори, и...

3 съвета за по-добра организация на екипа

от Biznesidei.bg
16 Март 2021
За да е по-продуктивен един екип, трябва да е възможно най-добре организиран....

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.