Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 начина да разпознаете токсичния служител

от
7548 0 25 Септември. 2015
Мениджмънт

4 начина да разпознаете токсичния служител
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Докато търсенето и набирането на качествени служители в много важно, има още един момент в управлението на човешките ресурси, който е много важен. Става дума за откриването на токсичните служители.

Вредите, до които водят де (дори и да са скрити зад привидно добре справящи се с работата си хора, са свързани с подкопаването на фирмената репутация, чрез неетични и дори незаконни действия. Тези вреди могат да подкопаят години усърдна работа, тъй като е известно, че имиджът се гради дългосрочно, но се унищожава за секунди.
 
Токсичните служители обаче са трудни за идентифициране, защото нерядко са такива, които вършат работата си по-бързо от колегите си. Факт е обаче, че качеството на изпълнение на задачите им е ниско, което води до реакция на недоволство у клиентите.
 
За да се предпазите от вредното въздействие на токсичните служители, е важно да се научите да ги разпознавате. 
 
Наблюдавайте за следните издайнически сигнали:
> Прекалено са самоуверени - от икономическа гледна точка прекалената увереност може да включва подценяването на вероятността неетичното поведение да бъде заловено и наказано. Например, служители, които са прекалено уверени в уменията си могат да считат, че ще им се размине, ако закъсняват за работа или ползват повече почивки от полагаемото им се.
> Не се интересуват от другите - колкото повече даден служител проявява разбиране към колегите си, съдейства им и полага усилия да работи в екип, толкова по-малко е вероятността да са токсични.
> Смятат, че правилата винаги трябва да се следват - тези, които прокламират спазването на правилата, са хората, които най-често са склонни да ги нарушават. 
> Не са подходящи за работата. - обикновено служителите, които се занимават с дейности, неподходящи за таланта и уменията им, често се превръщат в токсични.

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.

Повече детайли тук

Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство
Правен режим на рег., подпомагане и дан. облагане на ЗП - е-ръководство

Повече детайли тук

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук


 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: управление на човешките ресурсислужителиперсонал

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да ръководите трудни служители

от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...

3 техники за запазване на служители

от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...

10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си

от Biznesidei.bg
02 Юни 2020
Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса...

Как правилно да уволнявате и съкращавате персонал - готови решения

от Biznesidei.bg
06 Декември 2019
Само микрофирмите, в които работи единствено предприемачът, не се сблъскват с...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.