Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

В маркетинга е време да се създават истории!

от
4211 0 25 Февруари. 2014
Маркетинг

В маркетинга е време да се създават истории!
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

След като интернета активно навлезе в нашия живот, големите и масови маркетингови кампании вече не са успешни. Вече акцента е върху потребителите и те са тези, които са ценни.

 
След това в живота ни навлязоха социалните медии. След това фирмите се насочиха към индивидуалния тип маркетинг, отколкото към масов. Вече хората не се дживеха в групи и маси, както преди, а индивидуално. След като социалните медии навлязоха в живота ни, вече екранът не е един в домовете ни, вече всеки има свой екран. 
 
Така вече на пазара се появяват социалните целеви групи. С това фирмите са задължени да се интересуват не само с нуждите на клиентите, но и с другите желания, които имат.
 
 
С времето потребителите се превръщат в истински царе на пазара. Защо това е така?
 
През един нормален ден ние срещаме около 3000 реклами. Всяка марка се опитва да ни съобщи нещо, а колко от тези съобщения остават в паметта ни? 84% от хората не си спомнят на коя марка е дадена реклама. Това ни показва, че истинските господари на пазара са потребителите. 
 
Това налага използването на истории, които да въздействат емоционално на потребителите. 
 
Много ли е трудно да се създават истории?
 
всъщност не е толкова трудно, колкото изглежда. Първото, което трябва да се направи е да се преразгледа маркетинговата стратегия, и трябва да се използва максимално клиентско-ориентирана система. Името на марката трябва да се използва възможно най-малко и трябва да се работи върху вкарването на марката в подсъзнанието на потребителите. 

Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие
Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие

Повече детайли тук

Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство
Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство

Повече детайли тук

GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство
GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство

Повече детайли тук


 
Най-добър пример за такъв вид Маркетинг е Red Bull. Тяхната стратегия е винаги създаване на истории и да интегрират потребителите вътре в тези истории. 

Tags: маркетингцелева група

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки

от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...

5 елемента на по-добрите имейлинг кампании

от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.