Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Честит рожден ден! Три думи, които клиентите обичат

от
2886 0 20 Юни. 2014
Маркетинг

Честит рожден ден! Три думи, които клиентите обичат
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Да пожелавате на клиентите си „Честит рожден ден!” е лесен начин да изградите добри отношения с тях и да популяризирате бизнеса си, сочи ново проучване.

То е изготвенo от разработчиcите на аналитични и маркетингови технологии Falcrum и разкрива, че близо ¾ от клиентите, които получават честитки за рождения си ден от фирмите, в последствие предпочитат да потребяват от тях. А 88% от тези позитивни реакции ресузлтатират в увеличаване на лоялността към марката.

Клиентите, взели участие в проучването, са реагирали по-положително на поздравителни картички от фирми, предлагащи хранителни стоки и напитки. 96% от клиентите, които са получили поздравления, са придобили по-положителни впечатления за самата фирма, която им е изпратила поздравленията. Това е дало позитивен резултат върху репутацията на фирмите и е повишило продажбите им.

Проучването открило, че макар повечето получатели на позравителни картички да са реагирали положително, тези картички, които са включвали намаления като подарък по повода, са дали най-положителни резултати. Поздравленията, включващи подарък или отстъпка са били с 24% по-резултатни отколкото поздравленията, пратени самостоятелно.

Изследването открило и, че възрастта също оказва влияние върху реакцията на клиентите. Повече от 90% от респондентите на възраст между 25 и 34 години са регистрирали повишение на лоялността към марката, в сравнение със 73 % сред респондентите от възрастовата група 55 +.

CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON
CD Култивиране на гъби печурки CHAMPIGNON

Повече детайли тук

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Клуб РС Издателство – Програма Минимум
Клуб РС Издателство – Програма Минимум

Повече детайли тук




Според анализаторите резултатите от проучването подсказват, че фирмите, които не изпращат на клиентите си поздравления за рожденините им дни по пощата или по имейла, пропускат голямата възможност да ангажират клиентите още повече  да изградят по-голяма лоялност към марката си. Анализаторите прибавят, че поздравленията за рожден ден, изпратени по имейл, обикновено получават най-много кликове и са сред най-често отваряните писма. Те са безплатни, а имат особено голяма маркетингова полза, като практически са лишени от риск.

Tags: бизнесмакретингклиентирожден денангажираностлоялностклиентска лоалност

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 причини да не препращате потенциални клиенти към сайта си

от Biznesidei.bg
20 Декември 2019
Когато говорите - по телефона или на живо - с потенциален клиент, имате страхотно...

Не позволявайте на тези грешки в онлайн маркетинга да провалят бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
10 Септември 2019
Онлайн маркетингът естествено заема ключова роля в усилията на фирмите да...

Страхотен сайт за Вашия малкия бизнес: 7 стъпки

от Biznesidei.bg
04 Юни 2019
Без значение дали се занимавате с фотография на свободна практика, продавате...

7 фатални за бизнеса маркетингови грешки

от Biznesidei.bg
16 Април 2019
Подходящата маркетингова стратегия може да привлече внимание към бизнеса Ви,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

9 трика за по-добро управление на времето


what is hemp oil good for [url=https://cbdhempoil11.com/#]cbd hemp [/url] best cbd oil
benefits of hemp oil [url= https://cbdhempoil11.com/# ]hempworx cbd...

9 трика за по-добро управление на времето


cbd oil benefits [url=https://cbdhempoil11.com/#]side effects of hemp oil [/url] nutiva hemp oil
charlottes web cbd oil ...

Изгоден бизнес на село върху малък терен


plus cbd oil [url=https://cbdhempoil11.com/#]benefits of hemp oil for humans [/url] charlottes web cbd oil
cbd oil online...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.