Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Честит рожден ден! Три думи, които клиентите обичат

от
2570 0 20 Юни. 2014
Маркетинг

Честит рожден ден! Три думи, които клиентите обичат
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Да пожелавате на клиентите си „Честит рожден ден!” е лесен начин да изградите добри отношения с тях и да популяризирате бизнеса си, сочи ново проучване.

То е изготвенo от разработчиcите на аналитични и маркетингови технологии Falcrum и разкрива, че близо ¾ от клиентите, които получават честитки за рождения си ден от фирмите, в последствие предпочитат да потребяват от тях. А 88% от тези позитивни реакции ресузлтатират в увеличаване на лоялността към марката.

Клиентите, взели участие в проучването, са реагирали по-положително на поздравителни картички от фирми, предлагащи хранителни стоки и напитки. 96% от клиентите, които са получили поздравления, са придобили по-положителни впечатления за самата фирма, която им е изпратила поздравленията. Това е дало позитивен резултат върху репутацията на фирмите и е повишило продажбите им.

Проучването открило, че макар повечето получатели на позравителни картички да са реагирали положително, тези картички, които са включвали намаления като подарък по повода, са дали най-положителни резултати. Поздравленията, включващи подарък или отстъпка са били с 24% по-резултатни отколкото поздравленията, пратени самостоятелно.

Изследването открило и, че възрастта също оказва влияние върху реакцията на клиентите. Повече от 90% от респондентите на възраст между 25 и 34 години са регистрирали повишение на лоялността към марката, в сравнение със 73 % сред респондентите от възрастовата група 55 +.

Съветник: Данъци и такси на моята фирма
Съветник: Данъци и такси на моята фирма

Повече детайли тук

Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи
Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я

Повече детайли тук




Според анализаторите резултатите от проучването подсказват, че фирмите, които не изпращат на клиентите си поздравления за рожденините им дни по пощата или по имейла, пропускат голямата възможност да ангажират клиентите още повече  да изградят по-голяма лоялност към марката си. Анализаторите прибавят, че поздравленията за рожден ден, изпратени по имейл, обикновено получават най-много кликове и са сред най-често отваряните писма. Те са безплатни, а имат особено голяма маркетингова полза, като практически са лишени от риск.

Tags: бизнесмакретингклиентирожден денангажираностлоялностклиентска лоалност

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Страхотен сайт за Вашия малкия бизнес: 7 стъпки

от Biznesidei.bg
04 Юни 2019
Без значение дали се занимавате с фотография на свободна практика, продавате...

7 фатални за бизнеса маркетингови грешки

от Biznesidei.bg
16 Април 2019
Подходящата маркетингова стратегия може да привлече внимание към бизнеса Ви,...

3 съвета за печелене на клиенти на нов пазар

от Biznesidei.bg
05 Февруари 2019
За да се разрастне един бизнес, той има нужда от нови продукти или услуги и нови...

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си

от Biznesidei.bg
26 Октомври 2018
Сайтът е лицето на Вашия бизнес пред потенциалните клиенти в Интернет. Не...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

9 трика за по-добро управление на времето


Buy brand cialis from supplier
Buy Generic Cialis Online...

6 Facebook съвета за маркетинга на Вашия онлайн магазин


Diabetes cialis tablets
Buy Generic Cialis Online...

Най-важното нещо, което да имате преди да стартирате бизнес


[url=https://fohy.space/lesbian-pussy-licking-circle/]lesbian pussy licking circle[/url] [url=https://fohy.space/porn-sex-xxnx/]porn sex xxnx[/url]...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.