Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 основни разлики между мобилни телефони и таблети, които маркетинговия специалист трябва да знае

от
8633 0 27 Февруари. 2014
Маркетинг

5 основни разлики между мобилни телефони и таблети, които маркетинговия специалист трябва да знае
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Всички преносими електроники не трябва да бъдат обобщавани като мобилни устройства. Много маркетингови специалисти обобщават под общ знаменател таблетите и мобилните телефони. истината е, че са съвсем различни, защото потребителите ги позлват със съвсем различна цел и по различно време. А тези различия са от съществено значение при маркетинга.

Ето най-големите разлики:
 
1. Най-голямата разлика е мястото.
 
Таблетите и смартфоните се различават най-вече с това къде са използвани. Таблетите предимно се изпозлват в дома или на екскурзии, докато мобилните телетони се изпозлват навсякъде. И разбира се, има значение и това, че таблетите не могат да се изпозлват за обаждания. 
и като цяло таблета по-скоро е лукс, докато телефона е нужда.
 
2. Предназначение на устройството. 
 
Смартфоните се изпозлват по-скоро за комуникация, докато таблетите се използват за убиване на време. Затова трябва да имате различни стратегии за таблетите и смартфоните предвид това как ги приемат потребителите.
Примерно рекламите в таблетите могат до известна степен да са подобни с тези на настолните компютри, но трябва да бъдат много по-различни от тези на смартфоните. 
 
3. Смартфоните са лични, но таблетите не. 
 
Когато рекламирате на смартфон Вие имате само една цел, един човек. Много хора не дават телефона си в ръцете на други. 

Книга за ТРЗ служителя
Книга за ТРЗ служителя

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


Докато при таблета е малко по-различно. И се досещате, че е различно дали целите да привлечете вниманието на един човек или много хора!
 
4. Смартфоните са навсякъде. 
 
За много маркетингови експерти смартфоните са по-лесна цел, защото са много по-лесни за пренасяне и са навсякъде заедно с притежателя си. Освен това телефоните могат да приемат SMS-и и това плюс за фирмите, които рекламират. 
Таблетите се изпозват за операции, които не могат да бъдат извършени от малкия екран на смартфона.
докато при смартфоните долу-горе всички потребители ползват телефоните си за една и съща цел (комуникация), функцията на таблетите може да бъде много разнообразна. Някои могат да играят игри на тях, докато други да ги използват за технически нужди.
 
5. Напълно различни са еин от друг. 
 
Хората позлват таблетите с часове, докато смартфоните се използват по-кратко време. Смартфоните са само за преглеждане на съобщения, изпращане на съобщения, докато таблетите са по-скоро развлекателни. 

Tags: маркетингтаблетсмартфон

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки

от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...

5 елемента на по-добрите имейлинг кампании

от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.