Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

3 начина да получите по-добро клиентско обслужване

от
2759 0 18 Март. 2014
Маркетинг

3 начина да получите по-добро клиентско обслужване
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

В днешно време все по-голяма част от обслужването се автоматизира и грижата за клиентите се измества върху машините. Случвало ли Ви се е да искате да разговаряте със служител, а да се губите в обясненията на автоматичното меню? За това става дума. Ако искате да получите точно онова, което Ви трябва от обслужващия персонал, ето какво можете да направите.

1. Не говорете по телефона. Колкото и голямо да е изкушението. Особено ако има проблем с услуги от някакъв вид. Не можете да докажете, че някой Ви е обещал помощ, ако разговаряте по телефона, и в последствие искате да се оплачете. Напишете имейл. Така ще можете да представите доказателство на ръководство на конкретния служител, че не Ви е помогнал.

2. Погрижете се за комуникационните си умения. Ако искате да получите помощ за нещо, трябва да  знаете как да я поискате. Няма да имате особен резултат нито ако се оплаквате, нито ако крещите, нито ако говорите неясно и объркано и искате невъзможното. Обяснете ясно, кратко, без да се гневите какъв е проблемът и поискайте решение в рамките на постижимото.

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.

Повече детайли тук

ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание
ТРЗ в извънредно положение: съвети и решения от експерти - специализирано електронно издание

Повече детайли тук

Преобразуване и ликвидация на търговски дружества
Преобразуване и ликвидация на търговски дружества

Повече детайли тук



3. Свържете се с подходящия човек. Не можете да искате от служителя, който сравнява адреса на практата Ви, да Ви обясни как да си сглобите мебелите, например. Дори и да работи в мебелна фирма. Трябва да се обърнете точно към човека, който може да Ви помогне, иначе не можете да очаквате какъвто и да било резултат. Пък и така ще си спестите загубеното в прехвърляне на разговорите време.
 

Tags: бизнесобслужване на клиентиклиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 съвета за справяне с трудни клиенти

от Biznesidei.bg
16 Юли 2021
Ако работите в сферата на продажбите, със сигурност сте се сблъсквали с...

4 ефективни начина да проучите клиентите си, с цел да ги разбирате по-добре

от Biznesidei.bg
15 Юни 2021
За да убедите даден клиент да купи нещо от Вас, трябва да познавате този клиент. Да...

3 компонента на сайта Ви, които помагат посетителите да станат клиенти

от Biznesidei.bg
05 Януари 2021
Идеалната Ви цел е всеки, който влезе на сайта на фирмата Ви, да си поръча нещо от...

Как да изберете най-доброто домейн име за бизнеса си

от Biznesidei.bg
25 Февруари 2020
Изборът на подходящо и уникално домейн име е важна част от онлайн маркетинга Ви....

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.