Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Ролята на цветовете в брандирането

от
4268 0 12 Декември. 2016
Директен маркетинг

Ролята на цветовете в брандирането
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Клиентите често подценяват силата на цветовете. Маркетолозите обаче отдават доста усилия в подбирането на този важен елемент.

Цветът всъщност е особено важен фактор при изготвянето на дизайн за фирмените лога. Причината е, че цветовете се интерпретират по различен начин в зависимост от възрастта, пола, характера, приходите и др. подобни.
 
Ето какво казва всеки отделен цвят на лога и марки на потребителите на дадена фирма:
 
Червено: младост, смелост, страст
 
Стимулира апетита и привлича внимание.
❍ Често се използва в продажби, целящи изчерпване на количества.
❍ Маркетолозите го използват за генериране на вълнение по отношение на марката.
❍ Ускорява пулса на гледащия го.
 
Синьо: сила, доверие, надеждност
 

Кодекс на труда 2021
Кодекс на труда 2021

Повече детайли тук

Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство
Правилно деклариране на данни съгласно Наредба № Н-13 - практическо ръководство

Повече детайли тук

Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство
Корекция на счетоводни грешки по реда на приложимите СС – е-ръководство

Повече детайли тук


❍ Създава чувство за доверие към марката.
❍ Любим на повечето хора.
❍ Предава впечатление за сила и професионализъм.
❍ Асоцииран е с ограничаване на апетита, затова рядко се използва от вериги за бързо хранене.
 
Жълто: оптимизъм, веселие, топлина
 
❍ Асоцииран с оптимизъм и щастие.
❍ Грабва вниманието на разглеждащите витрини.
❍ Стимулира умствените процеси.
 
Зелено: спокойствие, растеж, здраве
 
❍ Особено предпочитан за марки, предлагащи екологични продукти.
❍ Асоциира се с растеж и често се ползва от финансови марки.
❍ Свързва се със здраве, плодородие и отмора.
❍ Влиянието му върху човешкия мозък е в посока увеличаване на производителността.
 
Оранжево: увереност, приятелство, ентусиазъм
 
❍ Възприема се като креативен и подходящ за деца.
❍ Действа стимулиращо за предприемането на действия.
❍ Стимулира и импулсивното пазаруване.
❍ Представя жизнена и уверена марка.
 
Неутрално (черно, бяло, сиво): баланс, спокойствие, лукс
 
❍ Показва професионализъм.
❍ Черното често се възприема като знак за интелигентност и авторитет.
❍ Предава усещане за простота.
❍ Показва високо качество и лукс.
 
Комбинация от цветове
 
❍ Показва разнообразие.
❍ Използва се от марки, които искат да репрезентират различни хора, страни и продажбени предложения.
❍ Действа отличаващо се.
❍ Използван най-често от фирми, работещи в Интернет.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: брандингмаркетинг и рекламатърговски марки

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки

от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...

5 елемента на по-добрите имейлинг кампании

от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.