Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Не подценявайте важността на правописа в бизнес комуникациите

от
6765 0 08 Февруари. 2017
Директен маркетинг

Не подценявайте важността на правописа в бизнес комуникациите
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Какво е първото Ви впечатление, когато видите фирмен сайт и откриете, че е пълен с правописни, печатни, граматически, пунктуационни грешки? Най-вероятно ще го затворите и ще се прехвърлите на следващия, което всъщност вреди на тази фирма, която ще подминете.

Имате около 10-15 секунди за привличане на потребителското внимание, независимо какво съобщение им предавате. Затова то трябва да е ясно, просто и акуратно подготвено. Ако се налага, потърсете експерт в писането на бизнес съобщения. Защото от качеството на съдържанието и рекламата Ви ще зависи дали хората ще ги четат.
 
Според приучване на BBC News грешките в правописа струват милиони в сферата на продажбите, а проучвания показват, че една единствена грешка може да намали онлайн продажбите на половина. Според Уилиам Дътин, шеф на Oxford Intenret Institute в Оксфордския университет в някои информационни Интернет среди като Фейсбук, е налице по-голяма търпимост към грешките в правописа и граматиката. Но дори и там, когато става дума за бизнес страници и рекламни съобщения, които не са между приятели, грешките в съобщението могат да предизвикат спад на доверието в предложението.
 
При всички положения можете да използвате различни инструменти за проверка на правописа, но трябва да имате предвид, че те не улавят всички допуснати грешки. Поради което е много важно да отделяте време за редакция и преглед на всяка публикация.
 
Ето няколко съвета, на които да разчитате, когато разпращате важна бизнес кореспонденция:
 
Забавете нещата. 
 
Колкото повече бързате да свършите и това, за да минете на следващата задача, толкова по-голяма е вероятността да допуснете някаква грешка. Не подценявайте важността на редактирането.
 
Не вършете няколко неща едновременно.

Клуб РС Издателство – Програма Минимум
Клуб РС Издателство – Програма Минимум

Повече детайли тук

Съветник Данъци и такси на моята фирма - бр. 44, януари 2021
Съветник Данъци и такси на моята фирма - бр. 44, януари 2021

Повече детайли тук

Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19
Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19

Повече детайли тук


 
Не се разсейвате с допълнителни дейности. Колкото повече неща се опитвате да вършите едновременно, толкова повече грешки ще допускате. Съсредоточете се върху настоящата си задача и я свършете внимателно. Това ще Ви спести и време.
 
Потърсете си редактор.
 
Не е необходимо да е филолог. Дори колегата от съседното бюро може да Ви посочи грешки, които не сте забелязали, когато сте работили или когато сте редактирали. 
 
При публикуване на факти, имена и термини, проверете ги още веднъж.
 
Бъдете много внимателни, когато публикувате подобни неща. Колкото по-акуратни сте, толкова по-добре, затова е важно да проверите дали всичко, което публикувате, е вярно. Ако се съмнявате, по-добрият вариант за Вас е да не публикувате въобще.
 
Всички сме хора и допускаме грешки. Важното е да вземете мерки тези грешки да нямат негативно въздействие върху бизнеса Ви. Иначе казано - да ги видите само Вие и сътрудниците Ви.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: бизнес комуникациимаркетинг и рекламаонлайн продажби

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 ползи от маркетинга на съдържание за ресторантите

от Biznesidei.bg
27 Април 2021
Маркетингът на съдържание е достъпен инструмент за множество различни бизнес...

4 съвета за онлайн реклама, които да имате предвид

от Biznesidei.bg
20 Януари 2021
В дигиталната ера, дори и при наличие на физически магазин, присъствието онлайн е...

5 фактора, от които зависи успехът на рекламните Ви страници

от Biznesidei.bg
18 Септември 2020
Без значение дали предлагате стоки само онлайн или и онлайн, и във физически...

7 мита за маркетинга в социалните мрежи

от Biznesidei.bg
25 Август 2020
Един от най-големите врагове на предприемачите е грешната информация. Имайки...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.