Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 фундамендални стратегии в мобилния маркетинг

от
7760 0 10 Февруари. 2014
Директен маркетинг

5 фундамендални стратегии в мобилния маркетинг
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

С разпространението на мартфоните 70% от фирите в САЩ изпитват нужда да предлагат мобилни приложения на своите клиенти. А знаете ли какво трябва да правите в мобилното пространство? Кое е важно?

1. Създайте условия за мобилно пазаруване. 
 
Мобилните услуги на фирмите, като мобилни приложения позволяват по-лесно достигане до клиентите.
Важното при мобилното пазаруване е да имате интегрирана система за плащане и използване в мобилната среда. Примерно верига маркети в САЩ са въвели приложение в което клиентите въвеждат продуктите, които присъстват в седмичния им списък за пазаруване и автоматично получават съобщения относно кога има намаления и кампании за тези продукти. 
 
2. Създайте политика, която да може да отговаря на ценовите очаквания на клиентите. 
 
Както клиентите, така и служителите трябва да имат готовност да навлязат в мобилната среда и да могат на момента да реагират на очакванията на клиентите. В интернет протребителите имат много удобни възможности да сравнят различните цени на продуктите и да купят най-изгодния. Може да въедете такава услуга и във Вашата фирма, като сравнявате цените на продуктите си с тези на конкурентите.
 
3. Бъдете мобилно достъпни. Създайте мобилен сайт, който съдържа информация за услугите и продуктите на фирмата. 
 
Най-важното при мобилните продажби е да бъдете откриваем с мобилните ключови думи, които използват клиентите Ви. Хората придобиват нови навици, като например когато чуят нещо ново по друг канал на медиите, да потърсят информация в мобилния си телефон.
 
4. Обещавайте подаръци на лоялните си клиенти. 
 

Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент
Съветник: ТРЗ и Осигуряване от А до Я - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Комплект 3 CD-та Красив Ум
Комплект 3 CD-та Красив Ум

Повече детайли тук


Едно от най-големите предимства на мобилната среда е, че позволяват персонализиране на изпращаните съпбщения. Използвайте това за да създавате по-добра комуникация със своите клиенти. Развивайте своите маркетингови стратегии, благодарение на клиентския профил и техните реакции, предлагайте им подаръци и ги карайте да бъдат лоялни.
 
5. Напредвайте в предимствата, характерни за мобилната среда. 
 
Адидас въведе нова система за пазаруване, базирано изцяло на мобилните среди. Освен дорбата комуникация мобилните телефони са много подходящи за играене на игри. Използвайте игрите в мобилните приложения в своя полза. 

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

5 съвета за създаване на ефективна рекламна страница

от Biznesidei.bg
14 Май 2021
От това колко добре ще подготвите рекламната си страница, зависи дали тя ще...

3 ползи от маркетинга на съдържание за ресторантите

от Biznesidei.bg
27 Април 2021
Маркетингът на съдържание е достъпен инструмент за множество различни бизнес...

4 съвета за онлайн реклама, които да имате предвид

от Biznesidei.bg
20 Януари 2021
В дигиталната ера, дори и при наличие на физически магазин, присъствието онлайн е...

5 фактора, от които зависи успехът на рекламните Ви страници

от Biznesidei.bg
18 Септември 2020
Без значение дали предлагате стоки само онлайн или и онлайн, и във физически...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.