5 фундамендални стратегии в мобилния маркетинг
9027
0
10 Февруари. 2014
Директен маркетинг
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
С разпространението на мартфоните 70% от фирите в САЩ изпитват нужда да предлагат мобилни приложения на своите клиенти. А знаете ли какво трябва да правите в мобилното пространство? Кое е важно?
1. Създайте условия за мобилно пазаруване.
Мобилните услуги на фирмите, като мобилни приложения позволяват по-лесно достигане до клиентите.
Важното при мобилното пазаруване е да имате интегрирана система за плащане и използване в мобилната среда. Примерно верига маркети в САЩ са въвели приложение в което клиентите въвеждат продуктите, които присъстват в седмичния им списък за пазаруване и автоматично получават съобщения относно кога има намаления и кампании за тези продукти.
2. Създайте политика, която да може да отговаря на ценовите очаквания на клиентите.
Както клиентите, така и служителите трябва да имат готовност да навлязат в мобилната среда и да могат на момента да реагират на очакванията на клиентите. В интернет протребителите имат много удобни възможности да сравнят различните цени на продуктите и да купят най-изгодния. Може да въедете такава услуга и във Вашата фирма, като сравнявате цените на продуктите си с тези на конкурентите.
3. Бъдете мобилно достъпни. Създайте мобилен сайт, който съдържа информация за услугите и продуктите на фирмата.
Най-важното при мобилните продажби е да бъдете откриваем с мобилните ключови думи, които използват клиентите Ви. Хората придобиват нови навици, като например когато чуят нещо ново по друг канал на медиите, да потърсят информация в мобилния си телефон.
4. Обещавайте подаръци на лоялните си клиенти.
Едно от най-големите предимства на мобилната среда е, че позволяват персонализиране на изпращаните съпбщения. Използвайте това за да създавате по-добра комуникация със своите клиенти. Развивайте своите маркетингови стратегии, благодарение на клиентския профил и техните реакции, предлагайте им подаръци и ги карайте да бъдат лоялни.
5. Напредвайте в предимствата, характерни за мобилната среда.
Адидас въведе нова система за пазаруване, базирано изцяло на мобилните среди. Освен дорбата комуникация мобилните телефони са много подходящи за играене на игри. Използвайте игрите в мобилните приложения в своя полза.
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки
от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...
5 елемента на по-добрите имейлинг кампании
от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...
4 маркетингови урока от пандемията
от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...
5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви
от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари