Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си

от
7622 0 26 Октомври. 2018
Директен маркетинг

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Сайтът е лицето на Вашия бизнес пред потенциалните клиенти в Интернет. Не страниците Ви в социалните мрежи - а сайтът, защото именно Вие контролирате всичко в него - от външния вид, през леснотата на навигирането, до съдържанието.

Затова фирменият сайт трябва да е не просто да е функционален, но и да бъде лесен за ползване, привлекателен.
 
Има обаче 1 фактор, който често бива пренебрегван - а именно това дали сайтът Ви не се нуждае от обновяване. Как да разберете обаче? Следете за тези 4 издайнически знака:
 
1. Сайтът Ви не изгледа добре и/или не се ползва добре през мобилни устройства.
 
Помислете за миг - колко хора имат смартфони с Интернет. Почти всички, нали? Така че и Вашите целеви клиенти имат смартфони с Интернет, на които могат да и ще разглеждат Вашия сайт. Затова не можете да си позволите той да изглежда зле или да се ползва трудно и неприятно през смартфон. Ако се окаже, че нещата стоят така, време е да вземете мерки.
 
2. Сайтът Ви зарежда твърде бавно.
 
В днешния забързан свят никой няма време да чака сайтът Ви да зареди всички изображения, графики и т.н. Вместо да очаквате от потребителите да се адаптират към него, Вие го адаптирайте към изискванията на потребителите.
 

Кодекс на труда 2021
Кодекс на труда 2021

Повече детайли тук

Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците
Данъчен наръчник за счетоводителя: Документиране и отчитане на данъците

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук


3. Хората, посещаващи сайта Ви, го затварят почти веднага (иначе казано имате висок "bounce rate").
 
Поставете се на мястото на потребителите. Отваряте един сайт и той веднага Ви "стряска" с неприятен дизайн, ниско качество на изображенията или откровен хаос. Ще го затворите веднага, нали? Ако според статистиката на Вашия сайт това се случва много често, вземете мерки. Подобрете изгледа, улеснете употребата, ако щете го направете минималистичен. Много по-добре е да имате опростен и лесен за ползване сайт, отколкото претрупан такъв.
 
4. Дизайнът на сайта Ви е остарял.
 
Неонови цветове, огромни шрифтове, странни менюта... Забравете за всичко това. Отворете сайтовете на водещите компании в сферата, където се трудите, и вижте какво правят те. "Сверете си часовника" с конкурентите си. Не е необходимо да влагате космически суми, за да направите неповторим сайт. Достатъчно е да се ориентирате в основните пунктове и да заложите на чист дизайн и функционалност. А в днешно време можете да го постигнете, дори и ако сайтът Ви е изграден в платформа (каквато например е Wordpress).
 
източник: allbusiness.com

Tags: фирмен сайтмаркетинг и рекламаbounce rate

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 съвета за рекламни страници, които печелят поръчки

от Biznesidei.bg
29 Април 2022
За да реализира продажба, една рекламна страница трябва да убеди клиентите, че...

5 елемента на по-добрите имейлинг кампании

от Biznesidei.bg
05 Април 2022
Като рекламен инструмент имейлите остават силно ефективни - от една страна са...

4 маркетингови урока от пандемията

от Biznesidei.bg
01 Април 2022
Коронакризата промени много аспекти от ежедневието ни, а неизменно промените се...

5 идеи за популяризиране на Инстаграм профила на бизнеса Ви

от Biznesidei.bg
15 Март 2022
Социалните мрежи заемат една от централните роли в директния маркетинг. Затова и...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.