Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Работохолик ли сте?

от
6187 0 13 Февруари. 2014
Човешки ресурси

Работохолик ли сте?
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

В днешно време една от първите мерки за намаляване на разходите. В такива времена в стремежа си да работите повече, да не сте първия съкратен заради лоши резултати?

За да предовратите това да бъдете първия уволнен, трябва да преразгледате своята кариера и цели. Имаме няколко съвета за да подобрите своите стъпки в кариерата.
Да не би да сте на път да се превърнете в рабохотолик?
 
1. Четете обявите свързани с Вашата професия. Ако искате да направите промяна вв кариерата си започвайте да четете обявите, свързани с позицията към която се стремите. Ако знаете какви кандидати търсят фирмите, ще знаете и какво очаква Вашия работодател от Вас. Поставете си цели кои качества да развивате и какви умения да придобивате. 
 
2. Присъединете се към клуб или обност свързана с Вашата професия. 
И ако има някаква общност, в която сте член, бъдете по активен. Тези общности могат да бъдат много полезни в това да Ви информират за новостите във Вашия сектор.
 
3. Придобийте ново умение.
Определете кои са най-търсените умения и придобийте едно от тях. В интернет можете да намерите много информация, както можете да се присъедините към някакъв курс.
 
4. Абонирайте се към някакво издание свързано с Вашия сектор  или професия.
 
5. Присъствайте на семинари и изложения, които са свързани с Вашата професия. В такива места можете да научите много и да имате по-добра представа за състоянието на сектора и новостите.
 

Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство
Анализ на финансовите отчети в 100 въпроса и 100 отговора – електронно ръководство

Повече детайли тук

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2019 г.

Повече детайли тук


6. Съветвайте се с някой професионалист във Вашата професия. Учете се от Вашите колеги. Сигурни сме, че има такива, които биха Ви помогнали за да се развивате. 
 
7. Следете успехите си. 
Актуализирайте своята автобиография и си създайте списък със успехите. 
 
8. Почивайте. 
Направете си план за почивка и го спазвайте. 

Tags: работохоликрабохолизъм

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 базови ценни съвета за наемане на качествени служители

от Biznesidei.bg
05 Май 2022
Не искате просто нови попълнения. Искате хора, които са ангажирани, които ще се...

3 тайни на успешните бизнес лидери

от Biznesidei.bg
07 Април 2022
Да ръководите бизнес не опира само до това да казвате на служителите си какво да...

3 типа служители, от които се нуждае всеки бизнес

от Biznesidei.bg
17 Март 2022
Избирането на подходящите кадри е хем трудна, хем особено важна задача. Все пак...

3 съвета за писане на по-атрактивни обяви за работа

от Biznesidei.bg
25 Февруари 2022
За да намерите качествени нови служители, трябва да привлечете качествени...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.