Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Какво трябва да правим при оценяване на служителите?

от
6875 0 21 Януари. 2014
Човешки ресурси

Какво трябва да правим при оценяване на служителите?
28% от читателите смятат, че тази статия е полезна
56% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

За можете да съкратите служител за показани лоши резултати трябва да прилагате системата за оценяване на служителите. Трябва периодично да се оценяват служителите, но това не е достатъчно за да бъде съкратен един служител. Ще Ви изясним стъпките за оценяване на служителите:

1. Длъжностна характеристика и критерии за работа на служителя. 
 
Всеки служител, при подписаването на своя трудов договор трябва да получи длъжностна характеристика за задачите, които трябва да изпълнява. 
 
2. Периодично оценяване на служителите. 
 
Само поставянето на задачите на служителя, с длъжностната характеристика не е достатъчно. Трябва периодично служителите да бъдат оценявани. Това оценяване трябва да отговаря на няколко критерии:
-  Трябва да се гледа дали служителят работи по длъжностната си характеристика, дали спазва фирмените правила.
- Оценяването трябва да е обективно. То трябва да се прави съобразно критериите, които са дадени на служителя предварително.
- При оценяването не трябва да се разглеждат краткорайното поведение или краткотрайните спадове на работоспособност на служителя.
 
3. Защита.
 
В случай, че по тези критерии сте достигнали до извода, че служителят не отговаря на изискванията трябва да се дава възможност на служителя да се защити. Идеята на това действие е да накарате служителите сами да достигнат до причините на своя спад в работата. 
 

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.

Повече детайли тук

Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване
Пътеводител на транспортните фирми: данъци и счетоводство, труд и осигуряване

Повече детайли тук

Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание
Бюджетни организации: Год. счетоводно приключване и ГФО за 2019 г. - е-издание

Повече детайли тук


4. Преориентиране на служителя и поставяне на цели.
 
След като сте достигнали до извода, че служителят не отговаря на очакванията от него трябва да бъде преориентиран към целите си и да му се изяснят очакванията от него. Ако е необходимо, трябва да се обучават служителите. 
 
5. Дайте му време.
 
Служителят ще се нуждае от време за да се мотивира и работи повече. Това време напълно зависи от това какви са целите и колко трудно постижими са те. 
 
6. Подобрете условията за труд и ако е необходимо - променете длъжността на служителя. 
 
Ако въпреки всички усилия от страна на ръководството за подобрение на мотивацията на служителите, не се постигне резултат е добре да се помисли върху промяната на длъжността на служителя. МОже той да бъде по-подходящ за друаг слъжност. 
В случай, че това не е възможно, можете да се замислите върху това как да подобрите условията за труд. 
 

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 базови ценни съвета за наемане на качествени служители

от Biznesidei.bg
05 Май 2022
Не искате просто нови попълнения. Искате хора, които са ангажирани, които ще се...

3 тайни на успешните бизнес лидери

от Biznesidei.bg
07 Април 2022
Да ръководите бизнес не опира само до това да казвате на служителите си какво да...

3 типа служители, от които се нуждае всеки бизнес

от Biznesidei.bg
17 Март 2022
Избирането на подходящите кадри е хем трудна, хем особено важна задача. Все пак...

3 съвета за писане на по-атрактивни обяви за работа

от Biznesidei.bg
25 Февруари 2022
За да намерите качествени нови служители, трябва да привлечете качествени...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.