Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

5 признака, че очаквате от служителите си повече, отколкото те могат да направят

от
9747 0 20 Ноември. 2013
Човешки ресурси

5 признака, че очаквате от служителите си повече, отколкото те могат да направят
67% от читателите смятат, че тази статия е полезна
35% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
47% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Мислите ли, че някой харесва мениджърите и собствениците на фирми, които имат нереалистични очаквания за това какво трябва да могат служителите им и които стресират персонала си, като му трупат задачи до безкрай?

Правомощията за възлагане на работа често карат притежаващите ги да считат, че могат да възлагат всичко, което мислят, че трябва да се свърши, независимо колко е зает вече служителят, като при това искат да стане за вчера. В такъв случай не следва да се учудват, че не са долюбвани.

За да не изпадате в такава ситуация, можете да се запознаете със следните неща, които да избягвате стриктно:

1) Изискването на уважение без реципрочност. Уважението рядко се дава на незаслужаващите го. Той е свързан с качествата и уменията на даден човек, не с позицията и статуса му. Бизнес успехът не е причина да Ви уважават. Хората могат да признаят постиженията Ви, но само с това още не сте заслужили уважението им, защото то се печели.

2) Нуждата от хвалебствия. Ако егото Ви се нуждае от постоянно внимание, ще се изправите пред доста проблеми. Защото ако егото Ви Ви пречи да получавате критика, да чувате различни от своето мнения, то ще Ви попречи да задържите служителите и партньорите си. 

3) Изискването на жертви от страна на другите. Рационалните хора са готови да правят жертви, когато те се налагат от уважителни прични. Но те вярват, че жертвата им ще бъде призната и оценена по подходящ начин. Не можете да изисквате от служителите си да преглътнат намаление на заплатите при трудни за фирмата времена, но когато нещата се подобрят и финансовото състояние е в подем, да не върнете заплатите им на предишното ниво и да очаквате да няма недоволство.

4) Да не показвате на служителите си, че могат да Ви имат доверие. Ако не го направите, те просто няма да Ви се доверяват.

Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент
Счетоводно списание 10 с ДДС - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.
Документиране и счетоводно отчитане на данъците: изменения и допълнения през 2020 г.

Повече детайли тук

Съветник: ТРЗ и осигуряване от А до Я - бр. 31, януари 2021
Съветник: ТРЗ и осигуряване от А до Я - бр. 31, януари 2021

Повече детайли тук



5) Очакването служителите да Ви третират като истински приятел. Можете да третирате служителите си като приятели, но не очаквайте от тях да са Ви първи дружки. Енергията, химията и емоционалната връзка, които се изискват за едно истинско приятелство, са значителни. Нито Вие, нито служителите Ви имате време да си бъдете такива приятели. Можете да бъдете приятелски настроени колеги, но надали нещо повече.

Tags: бизнесчовешки ресурсислужителиочаквания

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

4 начина да бъдете лидер, когото служителите уважават

от Biznesidei.bg
11 Май 2021
Доброто лидерство е важна стъпка към поддържането на мотивацията на служителите....

4 съвета за запазване на най-добрите служители

от Biznesidei.bg
12 Януари 2021
Качествен персонал не се намира лесно. А ако бъде изгубен, трудно се замества. За...

3 техники за запазване на служители

от Biznesidei.bg
15 Декември 2020
Не е достатъчно да намерите и назначите добри служители, важното е да успеете да...

10 доказани стратегии, с които ще повишите продуктивността на служителите си

от Biznesidei.bg
02 Юни 2020
Всеки работодател иска служителите му да са възможно по-продуктивни. За бизнеса...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.