5 признака, че очаквате от служителите си повече, отколкото те могат да направят
10383
0
20 Ноември. 2013
Човешки ресурси
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес
5
от 1 глас
от 1 глас
Оценка на потребителя
Мислите ли, че някой харесва мениджърите и собствениците на фирми, които имат нереалистични очаквания за това какво трябва да могат служителите им и които стресират персонала си, като му трупат задачи до безкрай?
Правомощията за възлагане на работа често карат притежаващите ги да считат, че могат да възлагат всичко, което мислят, че трябва да се свърши, независимо колко е зает вече служителят, като при това искат да стане за вчера. В такъв случай не следва да се учудват, че не са долюбвани.
За да не изпадате в такава ситуация, можете да се запознаете със следните неща, които да избягвате стриктно:
1) Изискването на уважение без реципрочност. Уважението рядко се дава на незаслужаващите го. Той е свързан с качествата и уменията на даден човек, не с позицията и статуса му. Бизнес успехът не е причина да Ви уважават. Хората могат да признаят постиженията Ви, но само с това още не сте заслужили уважението им, защото то се печели.
2) Нуждата от хвалебствия. Ако егото Ви се нуждае от постоянно внимание, ще се изправите пред доста проблеми. Защото ако егото Ви Ви пречи да получавате критика, да чувате различни от своето мнения, то ще Ви попречи да задържите служителите и партньорите си.
3) Изискването на жертви от страна на другите. Рационалните хора са готови да правят жертви, когато те се налагат от уважителни прични. Но те вярват, че жертвата им ще бъде призната и оценена по подходящ начин. Не можете да изисквате от служителите си да преглътнат намаление на заплатите при трудни за фирмата времена, но когато нещата се подобрят и финансовото състояние е в подем, да не върнете заплатите им на предишното ниво и да очаквате да няма недоволство.
4) Да не показвате на служителите си, че могат да Ви имат доверие. Ако не го направите, те просто няма да Ви се доверяват.
5) Очакването служителите да Ви третират като истински приятел. Можете да третирате служителите си като приятели, но не очаквайте от тях да са Ви първи дружки. Енергията, химията и емоционалната връзка, които се изискват за едно истинско приятелство, са значителни. Нито Вие, нито служителите Ви имате време да си бъдете такива приятели. Можете да бъдете приятелски настроени колеги, но надали нещо повече.
Колко е полезна тази информация?
Оценете като използвате звездичките
Oценка:
Оценка
5
of 5
- 1 глас.
Статии
3 базови ценни съвета за наемане на качествени служители
от Biznesidei.bg
05 Май 2022
Не искате просто нови попълнения. Искате хора, които са ангажирани, които ще се...
3 тайни на успешните бизнес лидери
от Biznesidei.bg
07 Април 2022
Да ръководите бизнес не опира само до това да казвате на служителите си какво да...
3 типа служители, от които се нуждае всеки бизнес
от Biznesidei.bg
17 Март 2022
Избирането на подходящите кадри е хем трудна, хем особено важна задача. Все пак...
Как да ръководите трудни служители
от Biznesidei.bg
11 Ноември 2021
Какво отличава тези кадри? Те се държат неучтиво, грубо, дори обидно с колегите си,...
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.
Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.
Сподели своя коментар0 Коментари