Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 неща за които трябва да внимавате при уволнение на служител

от
1773 0 22 Януари. 2014
Човешки ресурси

4 неща за които трябва да внимавате при уволнение на служител
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Както в личния ни живот, така и в професионалния, можем да разберем истинската стойност на хората едва когато вече нямаме вече някакви отношения. Това се отнася и за уволненията. Те са много неприятна част, както за служителите, така и за фирмите. Още по-неприятно е за по-малките фирми. Да уволните служителите без да ги нараните е много трудна задача. Имаме няколко препоръки за Вас:

Не бива да уволните служителя по начин, който ще го обиди. Това ще го накара да намрази фирмата и Вас. А освен това той знае много подробности за Вас, той може да разкаже много неща за вас, за Вашето отношение към него.
 
Негативно напусналия служител ще повлияе на мотивацията на другите служители. Защото служителите ще започнат да се питат дали няма да ги сполети същата съдба, както техния колега. Затова следвайте следните препоръки при уволнения:
 
1. Направете уволнението с определени ограничения. Трябва да имате някакви стандарти според които да уволнявате служителите си. Примерно необходими са периодичните оценки на служителите, и служителите, които не могат да минат определена минимална граница да бъдат уволняванени.
 
2. Най-трудния момент за служителите по време на уволнението е, че те не са подготвени за това. Най-трудните уволнения са тези, които са внезапни. Затова е по-добре да подготвите кандидатите за този процес, като го предупреждавате, и ако той не промени отношението си да го уволните.
 
3. Позволете му да има определено време за да си намери друга работа. Това ще го успокои. В момента в който решите да уволните служител му позволете да намери друга работа преди да го уволните.

ТРЗ показател: Новини, решения, насоки
ТРЗ показател: Новини, решения, насоки

Повече детайли тук

ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство
ТРЗ в сферата на образованието - практическо ръководство

Повече детайли тук

Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?
Електронно списание 7 дни счетоводство и данъци. Какво ново?

Повече детайли тук


 
4. Обезщетение. Най-важният момент е обезщетението. Най-правилното  е служителя да получи точно заслуженото обезщетение. Защото той ще има нужда от това обезщетение, докато си търси работа. 

Tags: бизнес идеичовешки ресурсиуволнение

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Проблемно ли е за малкия бизнес да няма отдел по човешки ресурси?

от Biznesidei.bg
21 Ноември 2017
Може би смятате, че подобен отдел е най-малкият проблем на фирмата Ви. Особено...

3 причини отделът по човешки ресурси да е критично важен за успеха на компанията Ви

от Biznesidei.bg
22 Ноември 2016
Много фирми неглижират важността на отдела по човешките ресурси. В началните...

Как да спрете с микромениджмънта

от Biznesidei.bg
07 Януари 2020
Управлението на персонала е необходимост във всяка фирма, микроменажирането...

9 знака в CV-то, които отличават добрия кандидат

от Biznesidei.bg
13 Декември 2019
На първия етап от набирането на персонал се запознавате с автобиографията. На...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

6 знака, че бизнес партньорът Ви води към провал


[url=http://indocin24.com/]indocin 25[/url] [url=http://retina100.com/]retin a cream cost[/url] [url=http://buspar1.com/]buspar medication[/url] [url=http://tadalafil150.com/]cheapest tadalafil 20mg...

6 Facebook съвета за маркетинга на Вашия онлайн магазин


how to order viagra in india [url=http://youreventsuber.com/tag/decor/?so=most-favorited&days=30]cheap generic cialis uk online[/url] online order for cialis buy cheap cialis online uk

Бизнес идеи, които работят и в по-лоши икономически условия


viagra buy durban
cialis tolerance cheap viagra sale online...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.