Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

11 Съвета за ефективно управление на времето

от
1841 0 06 Февруари. 2014
Човешки ресурси

11 Съвета за ефективно управление на времето
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Управлението на времето е ключов момент на ежедневието на всеки служител. От всички ни се очакват много резултати за кратко време. Ето няколко съвета за да ги постигаме:

 
1. Вземете лист и химикал и помислете върху задачите, които трябва да свършите през деня. Направете си списък с належащите и желателните за свършване задачи и работете по него.
2. Направете си отчет, седмичен и месечен с нещата, които сте свършили и направете равносметка дали това бяха резултатите, които искахте да постигнете. 
3. В края на всеки ден направте нов план за следващия. 
4. Най-голямата грешка, която допускаме е, че всъщност важните задачи не са толкова спешни. При доброто управление на времето се прави не важното а спешното.
5. Ако списъка за някой ден ви е много дълъг можете да започнете с тези задачи, които са по-спешни. Ако няма такива започнете с най-лесните задачи.
6. Не се разсейвайте с фейсбук и имейли. Когато имате важни задачи не отделяйте време да четете всеки  мейл един по един веднага щом пристигне. Отделете определен час от работния си ден за да четете имейлите. 
7. Лягайте рано и ставайте рано. Не забравяйте, че най-здравословния и полезен сън е този между 22 и 24 часа!
8. Ценете своето време и накарайте хората с които работите да ценят Вашето време. 
9. Има дни в които мотивацията ни е много висока и сме в отлично настроение. В тези дни се постарайте да направите най-неприятните задачи, които сте отлагали.
10. За да не харчите прекалено много време за определена задача си определете времето, което ще отделите за тази задача.

Ръководство за опитни счетоводители
Ръководство за опитни счетоводители

Повече детайли тук

Настолeн данъчно-осигурителен календар за 2019-та
Настолeн данъчно-осигурителен календар за 2019-та

Повече детайли тук

Счетоводно списание
Счетоводно списание "10 с ДДС"

Повече детайли тук


11. Говорете по-малко по телефона. Старайте се разговорите да са кратки и да говорите само за проблемите. 
 

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да спрете с микромениджмънта

от Biznesidei.bg
07 Януари 2020
Управлението на персонала е необходимост във всяка фирма, микроменажирането...

9 знака в CV-то, които отличават добрия кандидат

от Biznesidei.bg
13 Декември 2019
На първия етап от набирането на персонал се запознавате с автобиографията. На...

Как правилно да уволнявате и съкращавате персонал - готови решения

от Biznesidei.bg
06 Декември 2019
Само микрофирмите, в които работи единствено предприемачът, не се сблъскват с...

7 съвета за собственици на малък бизнес при назначаване на персонал

от Biznesidei.bg
05 Ноември 2019
Колкото по-малък е бизнесът, толкова по-малки са нуждите му от персонал. Това обаче...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Провалът Ви прави по-добри предприемачи: 5 причини


Awesome knowledge. Cheers!
canadian pharmacies shipping to usa canadianpharmacy

6 неща, които да обмислите, преди да стартирате бизнес с партньор


[url=http://clomidtab.com/]clomid 100mg[/url]...

9 трика за по-добро управление на времето


https://cbdoilww.com/ cbd online cbd cream
cbd buy cbd oil online...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.