Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 начина да запазите най-добрите си служители

от
300 0 20 Октомври. 2017
Мениджмънт

4 начина да запазите най-добрите си служители
61% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Добрите служители са хората, които могат да изведат една фирма към успех. Ако тя съумее да ги запази и да им осигури добро кариерно разивите, разбира се.

Ако сте намерили такива хора или искате да намерите и да ги задържите, следвайте тези няколко съвета:
 
1. Започнете от процеса по наемане.
 
Искате ли да имате дългосрочно работещи при Вас хора, не назначавайте такива, които си търсят временна работа. Търсете кадри, които имат нужните професионални качества, но и са в унисон с фирмената култура. Така те ще могат да се впишат във фирмата, а така и да се чувстват по-добре, работейки в нея.
 
2. Подхождайте внимателно към работните графици.
 
Ако искате да запазите качествените кадри, уважавайте личния им живот. В крайна сметка те не живеят само за да работят за Вас, и имат и други приоритети. Освен това, ако семейните им дела са в ред, те ще могат да отделят повече качествено внимание на служебните си задължения. Не пренебрегвайте и нуждата от почивка, защото тя ще съхрани мотивацията им за по-дълго.
 
3. Предоставяйте отпуски при поискване.
 

Счетоводство и осигуряване за земеделски производители
Счетоводство и осигуряване за земеделски производители

Повече детайли тук

Счетоводно списание
Счетоводно списание "10 с ДДС"

Повече детайли тук

Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи
Книга Първа от Колекция Счетоводни стандарти: МСС 36 Обезценка на активи

Повече детайли тук


Рядко служителите искат отпуска, ако не се нуждаят от нея. И тъй като дните за това са ограничени, старайте се да им ги осигурявате, когато ги искат. Ако действително работата е прекалено много и няма как да ги пуснете сега, обсъдете компромисен вариант за отлагане на отпуската.
 
4. Общувайте.
 
Само така ще опознаете хората, с които работите. А опознаете ли ги, ще ги ръководите много по-добре. Добрата комуникация води до позитивни отношения и разбирателство, а на служителя, с когото имате такива отношения, е много по-лесно да давате обратна връзка, да говорите за проблемите във фирмата, да обсъждате кариерното му развитие и т.н. А един служител, който вижда, че е уважаван, винаги ще бъде по-мотивиран от служител, който се чувства пренебрегнат от началника си.

След като знаете какво трябва да правите, вижте и какво да избягвате тук >>>
 
източник: businessnewsdaily.com

Tags: управление на персоналамотивацияслужители

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да задържите най-добрите си служители

от Biznesidei.bg
18 Септември 2018
Ако допреди няколко години пазарът на труда можете да предложи разнообразие от...

Как да дисциплинирате и уволните служители

от Biznesidei.bg
24 Април 2018
Лошата дисциплина сред служителите е един от най-неприятните проблеми пр...

5 сигнала, че преуморявате служителите си

от Biznesidei.bg
24 Ноември 2017
Преумореният човек е неефективен, независимо какво върши. Ако искате неефективни...

Избегнете възрастовия предразсъдък! Погрижете се за по-възрастните си служители

от Biznesidei.bg
12 Октомври 2017
По-възрастните Ви служители носят на фирмите по-широк опит, професионални навици,...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари

Идея за надомна работа: Сгъване на кутии за фирми, които използват такива


Интересувам се от работата,моля пишете ми на лични.За сгъването на кутиите става въпрос....

4 знака, че е време да обновите сайта на бизнеса си


Коментар за какво?...

4 креативни бизнес идеи или „Как не се сетих?!”


Здравейте, Хубаво е когато се дават съвети да се обърне внимание и на правописа. Пише се "усъвършенствам", а...


Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.