Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Съвършеният продукт е мит. Ето как да развивате почти съвършения

от
6632 0 09 Май. 2017
Успешни стратегии

Съвършеният продукт е мит. Ето как да развивате почти съвършения
39% от читателите смятат, че тази статия е полезна
52% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
31% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Много предприемачи мечтаят да създадат съвършения продукт и с това да спечелят огромни суми от продажбите му.

Всъщност дори и Вие да мислите, че продуктът Ви е перфектен, съвсем не е задължително клиентите да се съгласят. Те имат различни гледна точка, изисквания, начини на употреба и т.н., които най-вероятно не сте предвидили.
 
Погледнато така продуктът Ви вече съвсем не изглежда перфектен. Което навежда на мисълта, че трябва да се развива. Тук обаче трябва да внимавате, защото ако прибързате и се насочите в погрешна посока, можете повече да навредите, отколкото да помогнете.
 
Ето какво е важно да знаете и какво можете да направите:
 
1. Потребителите ще открият много недостатъци.
 
Без значение дали Вие считате продукта си за съвършен, те ще го направят. По-лошото е, че не всички ще споделят това с Вас. Поради това най-вероятно ще научите за проблемите, едва когато те назреят силно за голям кръг от клиенти.
 
2. Клиентите ще се нуждаят от неща, за които не сте си и помисляли.
 
Колкото повече се използва един продукт, толкова по-видно става от какви добавени функции се нуждае, за да се ползва правилно. Тези добавени функции не го правят по-приятен за използване и не са просто още предимства, те са необходими, за да има смисъл от продукта Ви въобще.
 

ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят
ЗДДС в практиката: счетоводители питат - експерти отговарят

Повече детайли тук

Софтуер за оценка на служителите
Софтуер за оценка на служителите

Повече детайли тук

Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство
Кратко ръководство по потребителско право за търговци - електронно ръководство

Повече детайли тук


3. Докато развивате продукта си, не неглижирайте косвено свързаните системи.
 
Ако потребителите Ви пазаруват онлайн, а сайтът Ви не е адаптиран за работа през мобилни устройства, губите клиенти. Тази адаптация не е пряко свързана с продуктите Ви, но съдейства на правилната им продажба. В крайна сметка, ако искате да продавате добър продукт, не само той, но и целия процес на потребяване трябва да се развиват и подобряват.
 
4. Следете какво правят клиентите Ви, не какво казват, че правят.
 
Използвайте софтуер, за да видите какво правят клиентите на сайтовете Ви. С това ще направите изживяването им по-приятно, с което репутацията на продуктите и услугите Ви ще се повиши. Имайте предвид, че рядко клиентите дават обратна връзка, голяма част просто спират да купуват.
 
5. Развивайте и обслужването на клиенти.
 
Всичко, което върви в комплект с продукта Ви - от производството до достигането до потребителя, трябва да се развива заедно с него. Колкото по-добри продукти, толкова по-добро обслужване. Не може да очаквате от клиентите да Ви вярват и да имат позитивно мнение за стоките и услугите Ви, ако първият им досег с фирмата Ви е неприятен.
 
6. Вгледайте се в новите начини на употреба на продуктите, за да генерирате идеи за развитието им.
 
Следете потребителите и ще видите множество нови начини, по които се ползват продуктите Ви. Имайки ги предвид, ще знаете в каква посока да развивате стоките и върху какво конкретно да се съсредоточите, за да са доволни клиентите.

 
източник: entrepreneur.com


Tags: продуктиклиентипродажби

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

Как да запазите клиентите си във времена на висока инфлация

от Biznesidei.bg
15 Февруари 2022
Понижаването на покупателната способност на парите се отразява негативно и на...

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Какво да направите, за да се подготвите за продажбите по празниците

от Biznesidei.bg
26 Ноември 2021
Коледа наближава, а с нея и празничното пазаруване. За да се подготвите и да...

3 насоки, които да подобрят продажбите Ви

от Biznesidei.bg
29 Януари 2021
За да просперира бизнесът Ви (особено в трудни времена), се налага да се...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.