Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

Не копирайте. Бъдете различни. И маркетингът Ви ще спечели.

от
6154 0 22 Декември. 2015
Успешни стратегии

Не копирайте. Бъдете различни. И маркетингът Ви ще спечели.
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Маркетолозите развалят всичко. Вярно е. В мига, в който видят, че хората харесват даден сайт, регистрират се в най-новата социална мрежа или гледат нов интересен сериал, те нападат и го заливат с рекламите си. За тях това значи печалби. И са прави, но само до момента, в който всички други направят същото. След като всички нападнат нещо популярно, как можете да се отличите в тълпата?

Вместо да търсите начин да изпъкнете в морето от предложения, работейки по същия начин, най-добре е да използвате изцяло нова стратегия. Ако го направите, ще изпреварите конкурентите си.
 
1. Различната ценова техника.
 
Ако използвате имейлинг кампании и имате много абонати, вероятно сте забелязали една тенденция. Тя се изразява в следното: На пазара се извежда нов продукт. След няколко дни той се рекламира така: "Това е последният Ви шанс да купите продукта на тази цена. После ще е късно, защото цената ще се повиши."
 
Тази стратегия е много добра и ако я ползвате, продажбите Ви ще нараснат. Но съвсем скоро всички други ще почнат да я ползват. Тогава и хората ще получават повече предложения, респективно - конкуренцията ще нарасне.
 
Как да се спасите от този сценарий обаче? Вместо да заплашвате, че ще увеличите цените, просто го направете. Увеличете ги. След това предложете на клиентите си еднократно да ползват конкретна по-ниска цена.
 
Съобщението Ви може да изглежда така:
 
"Здравейте, (име),
 

Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19
Счетоводно отчитане на държавни помощи при пандемията от COVID-19

Повече детайли тук

Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно сключване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук

Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти
Правилно прекратяване на трудови договори - решения и съвети от експерти

Повече детайли тук


Искаме да Ви отправим предложение, изготвено специално за Вас.
 
Предлагаме Ви ексклузивно намаление от ХХ лв. за следващите 7 дни. Можете да използвате това намаление за закупуване на ХХХХ продукти.
 
Това е подарък специално за Вас като наш абонат. Ако решите да не го използвате, намалението отпада след 7 дни."
 
Тази стратегия ще Ви донесе големи резултати. Защото съобщението Ви ще се отличи от множеството, които клиентите вече получават.
 
2. Забравете за безплатното съдържание.
 
Ако има нещо, което никога не е достатъчно за маркетолозите, това е безплатното съдържание. Те ще Ви кажат да залеете сайта и блога си с него. Да го влагате в бюлетините си, да го публикувате във Фейсбук. Тази тенденция обаче се базира на погрешното предположение, че ако искате да се конкурирате, трябва да направите съдържанието си безплатно. Но безплатното съдържание съвсем не значи ценно съдържание. Ценността е това, което хората действително искат и за което биха платили.
 
Така че по-добре да подготвите съдържание, което си струва, и да поискате клиентите да платят определена сума за него, отколкото да ги затрупвате с неважни за тях публикации.
 
3. Познавайте всички правила, за да можете да ги нарушите.
 
Колко са сайтовете, които Ви изглеждат еднакви? Използват сходни заглавия, шаблони и рекламни текстове. И съвсем естествено са скучни. Но по-лошото от това, че са скучни, е че се губите сред тях и клиентите не могат да Ви открият. Ако обаче се възползвате от това, което Ви отличава, ще си възвърнете позициите и няма да се тревожите, че сте незабележими сред 1000-та други сайтове, изглеждащи по подобен начин и ползващи стандартни тактики и техники.
 
Проучете какви правила спазват конкурентите Ви за всичко: от дизайна до рекламните съобщения. По този начин ще знаете как да се отличите от вече съществуващото на пазара. Там където конкурентите Ви си позволяват да послъгват, например, Вие ще се отличите с откровеност.
 
източник: entrepreneur.com

Tags: маркетингови стратегиимаркетинг и рекламасъдържание

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

6 стъпки към ангажиращото съдържание

от Biznesidei.bg
08 Март 2022
Маркетингът на съдържание е един от най-ефективните инструменти за изграждане на...

4 практики на оптимизацията за търсачки, които ще помогнат на съдържанието Ви да стане по-популярно

от Biznesidei.bg
03 Февруари 2022
Оптимизацията за търсачки е особено важен елемент в електронната ера, защото...

3 знака, че съдържанието Ви е качествено

от Biznesidei.bg
16 Юни 2020
Маркетингът на съдържанието е сред инструментите, които могат да съдействат...

5 начина да създадете съдържание, на което потребителите доверяват

от Biznesidei.bg
13 Април 2017
Първото и най-важно нещо, когато популяризирате бизнеса си посредством...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.