Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 важни качества на успешните продавачи

от
7147 0 21 Юни. 2016
Успешни стратегии

6 важни качества на успешните продавачи
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

4.75
от 2 гласа
Оценка на потребителя

Не всичко в бизнеса може да бъде автоматизирано. Сферата на продажбитее именно една такава част от предприемаческата дейност.

Как да раберете дали сте подходящи за тази дейност? За да бъдете, трябва да притежавате или да култивирате у себе си (напълно възможно!) следните няколко качества:
 
1. Загриженост за интереса на клиентите.

Продажбите не се заключават само в това да пробутате продукта си на някого. Важно е да разбирате клиентите си, защото иначе те няма да се върнат при Вас. Затварянето на една продажба не гради лоялност. Усещането, че си разбран и нуждите ти са взети под внимание го прави. А независимо дали продавате сладолед или принтери - много е важно клиентите Ви да знаят, че Ви е грижа и за техния интерес. Така те не само ще купуват от Вас нееднократно, но и ще Ви препоръчват на приятели и познати.
 
2. Увереност.

Ако продавачът Ви убеждава да купите нещо с несигурен глас, шикалкави и увърта, няма да вземете продукта му, нали? За сметка на това, ако е сигурен в продукта, който Ви предлага, ще се замислите по-сериозно и най-вероятно ще се решите да го купите.
 
3. Непрекъсната готовност за продажба.

365 дни ТРЗ: Експертни решения и съвети
365 дни ТРЗ: Експертни решения и съвети

Повече детайли тук

Самоучител по счетоводство в 7 лесни урока – е-ръководство за начинаещи счетоводители
Самоучител по счетоводство в 7 лесни урока – е-ръководство за начинаещи счетоводители

Повече детайли тук

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук



Добрите продавачи никога не пропускат удобна възможност да предложат продуктите си. Те винаги са готови да преговарят и да представят офертите си. Така не пропускат шансовете, които ги спохождат. Никога не знаете къде Ви очаква следващата голяма сделка, затова бъдете нащрек за възможностите, които Ви се отварят ненадейно.
 
4. Въздържане от оказване на натиск върху клиентите.

Винаги има хора, които няма да купят от Вас. Има и такива, при които трябва да сте настоятелни. Оказването на натиск, обаче, е съвсем различно. Важно е да накарате потребителите сами да се уверят, че се нуждаят от продуктите Ви. В противен случай не само няма да купят, но и повече няма да се обърнат към Вас.
 
5. Гъвкавост.

Клиентите са доста изобретателни, когато задават въпроси за продуктите и излагат причини защо да не купят. Ето защо продавачите трябва да са гъвкави и повратливи, за да оборват ефективно клиентските възражения. Този подход към продажбите е и по-ефективен, отколкото просто да убеждавате хората срещу себе си, че продуктът Ви работи по този или онзи начин и с това ще им помогне.
 
6. Умение за изслушване.

Няма как да опознаете клиентите, ако не ги слушате. А ако не ги познавате, няма как ефективно да им продавате. Затова и ефективните продажби представляват диалог, а не монолог. Клиентите имат индивидуални нужди, с които ще се запознаете, като ги слушате внимателно. Така ще успеете да изработите оптималния индивидуален подход към предлагането, който ще даде резултат за конкретния клиент.

източник: businessnewsdaily.com

Tags: продавачиефективни продажбипродажби

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 4.75 of 5 - 2 гласа.

Статии

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Какво да направите, за да се подготвите за продажбите по празниците

от Biznesidei.bg
26 Ноември 2021
Коледа наближава, а с нея и празничното пазаруване. За да се подготвите и да...

3 насоки, които да подобрят продажбите Ви

от Biznesidei.bg
29 Януари 2021
За да просперира бизнесът Ви (особено в трудни времена), се налага да се...

5 грешки в сферата на продажбите, които да избягвате

от Biznesidei.bg
21 Октомври 2016
Не всеки е факир в продажбите. Всъщност, повечето от нас не са. Добрата новина е, че...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.