Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

6 стъпки, които да предприемете, за да продавате повече

от
4150 0 24 Февруари. 2017
Успешни стратегии

6 стъпки, които да предприемете, за да продавате повече
37% от читателите смятат, че тази статия е полезна
46% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
29% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

5
от 1 глас
Оценка на потребителя

Ако работите в областта на продажбите, Вие разполагате с ограничен набор от неща в свой контрол. Нямате влияние върху тенденциите на пазара, настроението на клиентите и спецификите на продукта. Но можете да контролирате количеството на продадените стоки и всъщност това е най-важното.

Вместо да се тревожите за фактори, над които нямате влияние, отделете време и усилия за увеличаването на продажбите, затварянето на по-големи сделки и отличаването от конкурентите.
 
Ето какво конкретно да направите:
 
1. Изяснете целите си.
 
Определете какво искате да постигнете. Поставете си такива цели, които са изпълними и измерими. Запишете ги някъде, където ще ги виждате, и това ще Ви помогне да се мотивирате за тяхното постигане.
 
2. Бъдете наясно с числата.
 
Колко телефонни обаждания са Ви нужни, за да реализирате седмичните си цели? Колко имейла трябва да изпратите? Колко срещи да проведете? Определете всички важни числа, свързани с изпълнението на поставените цели. Така ще концентрирате усилията си и много по-лесно ще планирате седмицата си.
 

Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие
Сделки с недвижими имоти на строителното предприятие

Повече детайли тук

Самоучител по счетоводство в 7 лесни урока – е-ръководство за начинаещи счетоводители
Самоучител по счетоводство в 7 лесни урока – е-ръководство за начинаещи счетоводители

Повече детайли тук

Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели
Трудови правоотношения със служители в затруднение – наръчник за работодатели

Повече детайли тук


3. Подгответе сценарий за 7-те секунди.
 
Според проучванията точно 7 секунди са достатъчни на потенциалния клиент да реши дали иска да продължи разговора с Вас. Затова е много важно да подготвите подходящ сценарий, с който да спечелите потребителите през тези първи 7 секунди. Успеете ли, шансът Ви да затворите сделката се увеличава значително.
 
4. Счупете калъпа.
 
Ако искате да се отличите от другите продавачи, не се дръжте като тях и не ползвайте същия подход към клиентите. По този начин ще вземете контрола над продажбата в свои ръце. Например, спрете да говорите за ползите и функциите на продукта или услугата. Вместо това се покажете като експерт в конкретната област - експерт, който дава съвети и посочва решения, вместо продавач.
 
5. Не се страхувайте да дисквалифицирате клиенти.
 
Не всеки отговаря на профила на целевия Ви потребител. Затова не се стремете да убеждавате всеки, че трябва да купи от Вас. Това е загуба на време и ресурси. Съсредоточете се върху хората, за които е създаден продуктът Ви и на които ще съдейства най-много, защото именно от тях идват печалбите Ви. За всички останали има достатъчно алтернативи.
 
6. Задавайте въпроси за ключовите проблеми.
 
Потребителите се интересуват само от себе си. Затова вместо да им предлагате продукта си, опознайте проблемите им. Говорете им за тях самите, накарайте ги да споделят затрудненията си. Едва след това имате шанс да им продадете продукта си.

 
източник: entrepreneur.com

Tags: маркетинг и рекламапродажбипотенциални клиенти

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 5 of 5 - 1 глас.

Статии

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Какво да направите, за да се подготвите за продажбите по празниците

от Biznesidei.bg
26 Ноември 2021
Коледа наближава, а с нея и празничното пазаруване. За да се подготвите и да...

3 насоки, които да подобрят продажбите Ви

от Biznesidei.bg
29 Януари 2021
За да просперира бизнесът Ви (особено в трудни времена), се налага да се...

5 грешки в сферата на продажбите, които да избягвате

от Biznesidei.bg
21 Октомври 2016
Не всеки е факир в продажбите. Всъщност, повечето от нас не са. Добрата новина е, че...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.