Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките".
Този сайт използва т.нар. бисквитки (Cookies), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета, за да Ви осигури най-функционалното посещение на нашия сайт. "Бисквитките" ни помагат да подобряваме съдържанието на сайта, като Ви даваме персонализирано и много по-бързо онлайн изживяване. Те се използват само от нашия сайт и нашите доверени партньори. Кликнете ТУК за подробности относно правилата за "бисквитките". Съгласен съм

4 неща, които можете да направите днес, за да печелите повече всеки ден

от
4613 0 09 Май. 2016
Успешни стратегии

4 неща, които можете да направите днес, за да печелите повече всеки ден
59% от читателите смятат, че тази статия е полезна
38% от посетителите на сайта ни четат поне 3 статии дневно
41% от редовните ни читатели имат успешен бизнес

4.25
от 2 гласа
Оценка на потребителя

Парите не са единствената причина, за да развивате и разраствате бизнеса си, но е добра идея да насочите погледа си натам. Ако фирмата Ви не генерира капитали, ще си останете с едно красиво (и рисково) хоби. Има много неща, които изглеждат така, сякаш ще съдействат за увеличаване на печалбите Ви, но всъщност няма да го направят. Успешните предприемачи избягват дейностите, които им хабят време, и се съсредоточават върху онези, които съдействат на бизнеса им да увеличи капиталите и дейността си.

Има 4 неща, които да направите днес - да, при това веднага, ако вече не ги правите - които ще доведат до приходи за бизнеса Ви. Те представляват съвсем прости, но резултатни стратегии, които са доказали своите качества във времето. Бизнесът Ви може да постигне големи резултати, стига да има подходящата посока на развитие.
 
1. Продавайте повече, отколкото Ви се струва правилно.
 
Може би знаете колко важни са продажбите, но надали разбирате, че не продавате достатъчно. Човешкият ум е странен орган. Някои от клиентите Ви трябва да видят рекламата на продукта Ви около 37 пъти преди да решат да поръчат.
 
Може би Ви се струва, че продавате доста, но най-вероятно не достатъчно, Когато продавате, със сигурност ще накарате някои хора да реагират негативно на усилията Ви и това е естествено. Но ако непрекъснато давате на клиентите си онова качество, което им обещавате, имате правото да ги информирате за всички свои специфични оферти. Важно е да продавате повече, отколкото смятате за нормално, за да можете да генерирате достатъчно средства за реинвестиране. В противен случай няма как да разраствате бизнеса си. Вашите целеви клиенти със сигурност искат да купят от Вас, просто се нуждаят от това да знаят какво предлагате - и то непрекъснато.
 
2. Прекарвайте всеки работен ден, следвайки стратегията си за увеличаване на приходите.
 
Естественият ни инстинкт е да станем от сън и да се заемем с неотложните задачи. Проверяваме имейла, социалните мрежи, провеждаме обаждания. Ако искате да правите пари сега, започвайте деня си с дейностите, които Ви носят приходи. Може би трябва да изготвите страхотно рекламно съобщение за имейлинг кампания или пък да подготвите Фейсбук реклама, или да се обадите на редовен клиент, който би се заинтересувал от новия Ви продукт. 
 
Започвайте всеки ден, работейки за реализиране на възможностите, които ще Ви донесат приходи с най-малки усилия. Може да не постигате продажба всеки ден, но с времето ще постигате все повече и повече, а така печалбите Ви ще растат. След като това стане навик, по-лесно ще разпознавате възможностите и по-лесно ще печелите сделки.

Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент
Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент

Повече детайли тук

Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство
Служебният автомобил в счетоводната практика – електронно ръководство

Повече детайли тук

GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство
GDPR - отговори на въпроси от практиката 2021 - електронно ръководство

Повече детайли тук


 
3. Увеличавайте базата си от потенциални и реални клиенти.
 
Продажбите идват тогава, когато клиентите видят и повярват, че знаете какво правите, и открият, че действително получават нещо ценно срещу това, което дават. Ценността има най-добро изражение, когато предоставяте на клиентите си нещо, което активно ще им съдейства да улеснят живота си. Колкото повече ценност добавяте, толкова повече ще расте и базата Ви от клиенти.
 
Отделяйте повече време да популяризирате бизнеса си. Продуктите Ви, услугите Ви и информацията, с която разполагате, трябва да Ви отличават от конкурентите Ви. Вашите предимства трябва да са неоспорими, защото сте отделили достатъчно време и усилия да разберете в какво се състоят и да ги развиете. Колкото повече разраствате аудиторията си (независимо дали чрез телефонни, имейл или други контакти), толкова по-големи ще са възможностите Ви да продавате повече. А това ще доведе до по-големи приходи.
 
4. Увеличете публичността на бизнеса си.
 
Съществуват множество методи, с чиято помощ да популяризирате бизнеса си и да го изведете в публичното пространство. Социалните мрежи имат милиарди ползватели. Инструменти като Google AdWords и оптимизацията за търсачки могат да представят бизнеса Ви на вниманието на много потенциални клиенти. Можете да представите бизнеса си на различни популярни сайтове в зависимост от индустрията, в която оперирате.
 
Интернет и социалните мрежи дават възможност на бизнеса да се свърже с много хора и да увеличи значително клиентската си мрежа. Важно е името и дейността на бизнеса Ви да присъства на онези места, където потенциалните потребители могат да ги видят. Колкото по-плътна е публичността Ви, толкова повече ще се увеличават приходите Ви.
 
Ако приходите на бизнеса Ви са намалели, тези 4 дейности ще Ви съдействат да се върнете на предходните си позиции. Ако пък се справяте добре, с тяхна помощ ще дръпнете още в развитието си. А това е и самата цел на бизнеса Ви, нали?
 
източник: entrepreneur.com

Tags: продажбиразвитие на бизнесаприходи

Хареса ли Ви тази статия?

Сподели тази статия с вашите приятели в любимата си социална мрежа

Колко е полезна тази информация?

Оценете като използвате звездичките

Oценка:


Оценка 4.25 of 5 - 2 гласа.

Статии

3 по-различни съвета за повече продажби

от Biznesidei.bg
20 Януари 2022
Без значение дали работите в сферата на продажбите или сте предприемач, да...

Какво да направите, за да се подготвите за продажбите по празниците

от Biznesidei.bg
26 Ноември 2021
Коледа наближава, а с нея и празничното пазаруване. За да се подготвите и да...

3 насоки, които да подобрят продажбите Ви

от Biznesidei.bg
29 Януари 2021
За да просперира бизнесът Ви (особено в трудни времена), се налага да се...

5 грешки в сферата на продажбите, които да избягвате

от Biznesidei.bg
21 Октомври 2016
Не всеки е факир в продажбите. Всъщност, повечето от нас не са. Добрата новина е, че...

Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.


Да, искам да се абонирам БЕЗПЛАТНО за бюлетина на biznesidei.bg и да получавам новини и съвети от сферата на бизнеса, информация за продукти и услуги.


Сподели своя коментар0 Коментари





Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети.

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.





Последни коментари



Изтеглете БЕЗПЛАТНО Специално Приложение
"Успех в старта и управлението на бизнеса: практически съвети."

Абонирайте се за бюлетина на biznesidei.bg и бъдете в крак с тенденциите в бизнеса.